yamaha_demo_tour




Testujeme KTM 125 a 390 Duke

Společně s vlajkovou lodí kategorie Naked pro letošek KTM zmodernizovala také obě malorážky. A my už začátkem týdne budeme vědět, jak tyhle dvě novinky jezdí. Kolega Prochy je právě na cestě do italského Turína, kde si vyzkouší Duka 125 i 390, aby se pak s vámi mohl podělit o své dojmy. Vy se ho mezitím ptejte na všechno, co vás kolem dvou novinek zajímá.

Výrazné designové změny dvou nejmenších Duků kopírují vzhled KTM 1290 Super Duke, a největší pozornost si nepochybně zaslouží nové přední světlo. Dál je tady nový TFT displej, upravený rám, jiná přední vidlice, a motor přizpůsobený normě Euro 4. Větší třistadevadesátka dostala nově také elektronický plyn, a majitele řidičáků skupiny A2 bude jistě zajímat informace, že s výkonem 44 koní se Duke 390 vejde do příslušného limitu. Od 16 let lze pak se skupinou A1 řídit stopětadvácu.

Náš věčný student Prochy sice už má věk i řidičák na silnější motorky, ale rád si tyhle hravé a lehké stroje vyzkouší. Na jeho report se můžete těšit za pár dní, a pokud chcete vědět o některé z testovaných kátéemek víc, ptejte se ve formuláři pod článkem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Motokatalog.cz



TOPlist