Pětadvacetiletá historie Monstera
Text: Honza Zajíček | Foto: Jarda Ducháček , Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 12.1.2018 | Zobrazeno: 22 537x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jarda Ducháček , Jiří Jevický | Foto: Ducati | Zveřejněno: 12.1.2018 | Zobrazeno: 22 537x
Za me kazda generace ma neco do sebe a koncept s nadsazkou receno je stale stejny...monster je moc krasna motorka a jednu dobu jsem o ni dost vazne uvazoval konkretne o prvni generaci 600ccm z duvodu financi,ale odradil me vykon a skoncil jsem u bandita 12...treba ji jednou zkusim
Sexi stroj a ty zvuky no dpd raus
Podla mna tam taliani omylom k 4ke pridali 0.a realne to malo byt 4.0kg rozdiel
S4r- tiez tej vahe neverim rozdiel 40kg oproti standartu by bol super exclusive deluxe custom edition ...nadrz, kola ani karbon ten rozdiel nespravia...
Martin1313- zaco mam prominout?nic sa nestalo
Díky za odkazy... No je to tam fakt uvedeny... To je mi záhada, na fotkach prostě vidím Monstera se vším při starém... Lehká kola + nádrž OK...ale 149 kg?! No tak asi to tak bylo no...
S4R> Informací o téhle motorce moc není, skutečnou váhu budou vědět možná tak její majitelé...
Suverenne najkrajsi je pre mna modry S4R s bielym pruhom.
Zdravím AUTORA článku... Mohu požádat o nějaký zdroj, ze kterého článek vychází + zejména zdroj, kde je uvedena suchá hmotnost 149 kg u Monstera Club Italia? Nějak se mi nezdá úspora váhy oproti standardu cca 40 kg.
Děkuji.
M.
Pěkný přehled Jen jsem si všiml, že S4RS nemá v základu myslím monobloky.
promiň, makYno
Ducati podle mého vkusu dělá nejhezčí superbike na světě a nejhezčí velké cenduro (a nevím, kam řadit Diavela, ale ten je taky nejvíc nejhezčí ;o). Monster se mi nelíbil nikdy a až na drobné odchylky mi přijde stále stejný. To musí být pro fandy Monstera super, že si mohou po celá ta léta dopřát svůj sen, ne? (viz třeba makino695) Jen mě to bohužel zužuje výběr v kategorii naked, i když jinak mám značku Ducati rád. Škoda ...
Protoze jsou v rausi z toho, co maji pod sebou a nevnimaji okoli. Druhak taky dost casto spechaji pro regulator jejich kamosovi s Hondou a nemaji cas zdravit.
Víte proč se majitelé Ducati na cestě navzájem nezdraví?
Mít tak možnost si nakombinovat komponenty z těch tří generací do jednoho motocyklu Já osobně bych si vzal rám z první generace, motor vzducháč 1100 z druhé generace a podvozek a přední světlo z té třetí
Bohužel nám však nezbývá než si vybrat jednu z těch tří generací a tak pro mě zatím zůstává největší srdcovka ta první generace
Super článek. Díky.
Jen mě tu chybí trošku informací co bude dál s Monstrem - dostane letos nebo příští rok 4 vál z Panigale? Ví se už něco?
Jinak fakt super počtení.
Proste DUCNA je DUCNA
Mal som vsetky tri generacie.Co bolo bolo a dnes jednoznacne hlasujem za tu tretiu.velka spokojnost...
„K zábavě na motorce nepotřebuješ víc, než řídítka, motor, dvě kola a nádrž plnou benzínu. O zbytek se postará sama cesta.“
Tohle by se mělo tesat do kamene a líp to napsat nemohli !
První generace je nepřekonatelná ... je to čím dál horší
psohlavec> Jedničková řada je jasný favorit. A aby to neměla tak jednoduchý, tak jsme jí to takhle trošičku ztížili
Krásný motorky se dřív vyráběly...na dnešní design jsem až na výjimky asi už starej
moje "první" velká motorka a jak se říká stará láska nerezaví. 12ka má boží motor, ale 11ka na laďáku přemapovaná je zábavnější
psohlavec: Mas recht, ale i na ni je videt ten rozdil, krasny ram z trubek Vs patvary druhe generace. Takze prvni generace - jasna volba
Už se těším, jak si to přečtu v klídku večer u kafe...
Jen k tomu hlasování jste mohli dát k té první generaci trochu starší fotku, ideálně první devítku, ale hlavně s krovkou! Ale můj hlas to dostalo stejně, byť šestdevětpětka z roku 06 mi jako právě vhodnej reprezentant nepřijde...
Super článek, krásné páteční počteníčko, díky