yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zmulin (371) napsal 15.05.2019 v 16:30

Migu tak to si s tim autem výjimka a vzhledem k tomu,že máš pravděpodobně benzín větší,než jejich několikrát foukanou 1.6,tak i věřim tomu,že to vydrží...teda až na tu el...,ale aby se to sralo zas nepřeju nikomu.I vzhledem k tomu,že je mi BMW i přez mírnej odpor docela sympatický.
Přičti si k těm dvoum příkladům tu výbavu...Kolik by to tak stálo pak?
Mimochodem novej Street Triple se dá koupit lehce nad 200.Vim,že je to blbej příklad uplně jinýho stroje,ale poměr tý hodnoty co...

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 16:17

Můj bezpohlavní krám má 405 koní na zadek a řve jak kráva... Dokud BMW takové auta vyrábí, pak je mi jedno, že 90% zákazníků kupuje dehet v x-drive...
Versys 300 stojí 150
G310GS stojí 150
jestli jsou to jebky nechám na posouzení jiným, ale chápu, že kupci povětšinou ojetých strojů v tom vidí krásný pětiletý litránek...

JoskaH (444) napsal 15.05.2019 v 16:14

Mig_35...Ano, hlavní trumf čínské ekonomiky je popírání duševního vlastnictví, velmi levná pracovní síla a k tomu solidně potlačená lidská práva. A přesto s nimi všichni vesele obchodují a spolupracují, včetně firem které jsou takříkajíc vykrádány, včetně těch "prémiových"...
No a my vesele nakupujeme jejich výrobky nebo výrobky z jejich výrobků, protože to svědčí naší peněžence. Můžeme se u toho třeba pos...a nic s tím nezmůžeme nebo snad máš nějaký recept?

zmulin (371) napsal 15.05.2019 v 16:07

Mě se to docela líbí,i když je to přecijen trochu splácaný.Každopádně když teda vemu pravděpodobnej BMW předobraz,tak ho kopírka kapánek v poměru cena/výkon překonává,páč kdybych měl pořídit ten "originál" od BMW včetně padáků a veškerý tý zbytečný el. výbavy,tak s nejvyšší pravděpodobností překročim cenu 200k a obojí se vyrábí v číně...otázkou teda zůstává jestli je větší kokot ten,co si koupí levnou ,ale naloženou jebku,nebo ten co doufá,že si jebku nekoupil a vysolil za to o tolik víc...
Ad. ty auta je pravda,že BMW sou čimdál větší bezpohlavní krámy,ale aspoň že to stojí taky víc a víc.

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 15:50

Josko, hlavní trumf čínské ekonomiky je naprosté popírání duševního vlastnictví, ukrást cokoliv je naprosto legální, a k tomu velmi, velmi laciná pracovní síla.
a že koupí know-how neznamená, že to nadále nebudou vyvíjet ti samí bílí lidé - viz počet držitelů Nobelovy ceny
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8C%C3%ADn%C5%A1t%C3%AD_nositel%C3%A9_Nobelovy_ceny
a našich, českých je pět

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 15:45-1

CR500. snažíš se mě přesvědčit o tom, že čínský motocykl, automobil nebo telefon je lepší než něco od nás, ze starého kontinentu?

já se asi poseru.
můžu k tomu říct jen tolik: že se papoušek naučí opakovat slova neznamená, že napíše příští Vojnu a mír

JoskaH (444) napsal 15.05.2019 v 15:40+3

Čína a její "komunistický kapitalismus" má lidské, kapitálové a dávno již i technické možnosti, o kterých se normálním firmám z jiných, "svobodných" zemí ani nesní. Je to bohužel tak. Takže pokud se rozhodnou dělat nejrychlejší rychlovlaky, prostě je udělají. Pokud se rozhodnou, že motorky udělají kvalitněji, prostě to udělají. Bud to okopírují, nebo si koupí know-how oficiálně i s celou firmou (viz Volvo, Benelli...).
Může se nám to nelíbit, můžeme to od nich nekupovat, ale jejich výrobky jsou natolik prolezlé takřka veškerým myslitelným trhem, že je to v podstatě nemožné.

libac22 (177) napsal 15.05.2019 v 15:28+1

Víc a víc takových Super počin i když já osobně bych dal přednost CF motu

prochi20 (26) napsal 15.05.2019 v 15:09

Čínský výrobky se snažím podporovat co nejméně. Radší chodit pěšky, než čínu. A nejde tady o nekvalitu, kopírování nebo divnej název značky. Ale o to, že to je z Číny!!!

radi5 (73) napsal 15.05.2019 v 14:34

Mě se to líbí. Pěkný endurko.

CR500 (142) napsal 15.05.2019 v 14:24+3

MIGu kdyz ti ukazu aktualni nezavisly spotrebitelsky test kde je elektronika bmw aut na poslednim miste. Nam tady vysvetlujes nesrozumitelne a dlouhosahle jak politik. Proste ze lide co si koupili bmw necekali, ze to bude tak poruchove oproti modni marketingove masazi, ktere jste obeti. A uvadis nam tady tvou jedinecnou osobni zkusenost jako pravidlo. (ps: nastesti "muj" produkt na reseni poruch bmw pouziva cely svet)
Pak trvrdis ze Cina nidky nevyhrala srovnani, Sam nam tady davas prime srovnani podobnych produktu ze spanelska kde tve posvatne bmw prohralo 8 vs 8.2 https://motos.coches.net/noticias/bmw-g-310-r-zontes-r-310-comparativo-2019
Cinu bychom nemeli dnes podcenovat, bohuzel je na tom lepe a lepe. I priklad US Aple-Trumpeta ma z nejmodernejsi cina techniky dnes strach (huawei). Jestli bychom se nemeli spise vice snazit aby nam neutekla nez koukat jen na IN znacky

KapitanMasakr (-29) napsal 15.05.2019 v 13:45-1

Já tam to GS vidím hodně, podsvícené čudliky zabíjí asi nejvíce.

Nevím proč bych si neměl koupit levnější Suzuki, nebo konkurenci o pár tisíc dražší stroje.

Tyhle stroje nikdy nebudou na dlouho a kvalitní.
Potom na bazoši zas inzerát prodám motorku za 40tis nová rv 019, je jako GS, ale je to zontes .

A novej hyosung jako GSX-R 600

Tohle jsou naprosto vyhozené penize.

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 13:42

filousb: ty pokládáš elektromobilitu za měřítko pokroku? potom tě bude určitě zajímat, že když bude pokračovat stejným tempem, odhaduje se, že vzácné kovy pro výrobu baterií velmi záhy dojdou. cca do tří let jsem někde četl. no, to není podstatné. podstatnější je, že emisemi je např. diesel méně škodlivý, než elektromobil. každopádně na elektromotoru toho není moc co zku...
jestli Čína nemá potřebu nic kopírovat, potom mi vysvětli, proč v tom španělském článku to vypadá jako dvě motorky, jen v jiné barvě...
a pak mi ještě řekni, který čínský automobil dokáže nahradit třeba S-klasse a která motorka se vyrovná já nevím třeba Multistradě
ne, v Číně jsem nebyl. ale sleduju články o autech a motorkách a o elektronice a spoustě dalších produktů a ne, nikde jsem neviděl čínské šmejdy nic vyhrávat...
upřímně si myslím, že tady jenom jde o to najít si hůl na psa, protože koupit si za 120 tisíc čínskou kopii nebo za 155 tisíc značkový produkt, to se všem krásně vychvaluje, když by za to ty prachy stejně v životě nikdo nedal

ptakopysk (37) napsal 15.05.2019 v 13:23

Sice mám rád Evropské motocykly,ale před tímto Činským počinem smekám.

filousb (8) napsal 15.05.2019 v 13:10+8

V Cine jsem posledni dobou pomerne casto. Samozrejme jsem videl jen zlomek ciny tzn Shenzhen a okoli cca 300km. Vsechny skutry elektricky, cca 30% vsech aut elektrickejch a 100% autobusu a taxi elektricky. A ty taxiky BYD e6 s realnym dojezdem 400km - Kde je evropa... Tim nerikam, ze Cina je super, je to tam strasny, ovce rizeny statem...Ale cina uz davno nema potrebu nic kopirovat. Vsechno uz ji evropani naucili. Nez budete Cinu za jeji R&D soudit, doporucil bych si tam aspon na chviliku udelat vylet a pak soudit.

Marek0821 (1) napsal 15.05.2019 v 13:01

Ta motorka se mi moc vzhledově nelíbí, nemám rád tenhle TRANSFORMER styl, ale to je pouze subjektivní dojem. Když si ale člověk srovná co dostana za svý peníze v tomhle případě a v případě přeznačenýho číňana za Jawu, tak je mi nevolno.

Jofré (212) napsal 15.05.2019 v 12:47-1

Líbí, moc líbí.Už je to tady, Čína dohnala ostatní, pohřbít si to můžou už jen servisním zázemím. Při té ceně bych odpustil i nižší výdrž některých částí nebo častější servis.

kubus639 (0) napsal 15.05.2019 v 11:54

Bez designu jiných motorek,nemyslím teď jenom BMW, by si čínské značky ani neškrtly. Vymyslet něco svého to je problém. Okopírovat a upravit už tolik ne..neříkám, že to je špatný/dobrý motocykl, jen tam vidím poupravené prvky Bmw GS..

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 11:45

JD Power je sestavován na základě zkušeností a názorů uživatelů.
jinými slovy

Tato statistika se pravidelně stává zdrojem nekonečných debat řešících, o čem vůbec vypovídá. Rozhodně nejde o statistiku spolehlivosti, jde o komplexní pohled na kvalitu produktů i poprodejních služeb jednotlivých automobilek a jejich modelů. Důležitý je též fakt, že nejde o hodnocení absolutní, ale jakýsi mix očekávání a skutečnosti - spokojeni můžete být s průměrným autem a poprodejními službami na stejné úrovni, pokud jste od daného vozu či značky nečekali vůbec nic a velmi nespokojeni můžete být s produktem i službami na vysoké úrovni, pokud jste čekali úroveň špičkovou.

A věř mi, já už jsem pár nových BMW měl a za dva roky jsem nikdy neřešil žádný problém...

CR500 (142) napsal 15.05.2019 v 11:20

Kdyz clovek pracuje ve vyvoji..vi ze nema cenu znova vymyslet uz vymyslene, ale inspirovat se dobrym napady, ktere pak jeste vylepsit. Pokud ale je na neco zrizena patententova ochrana,se vsim vudy to uz je neco jineho. Slovy autora je pocitove motore jeste lepsi nase guru GS
A pokud jde o posledni kvalitu BMW znacky dobre je mrknout na statistiku problem z elektronikou u aut BMW je mezi beznymi znacky posledni. https://www.novinky.cz/auto/504613-elektronika-v-aute-je-zdrojem-problemu-celkove-nejspolehlivejsi-jsou-peugeot-a-skoda.html Me nastesti zivi vyvoj diagnostikovani problemu bmw aut takze to vlastne vitam
Zpet k cine konkurence se vzdy pro zakaznika hodi...toto na me pusobi jako dobry pokus na moto-suv zakazniky=jako rychly motocestovatel vim kolik posledni roky stoji pokuty za rychlost v mnoha zemich EU, ono se obavam, ze velke motory pro cestovani budou brzy stejne OUT

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 11:13

hoši už se těším, až si jeden kousek za kilo pořídíte a u srdíčka vás bude hřát, že jste dvacku ušetřili.
pak sem hoďte recenzi. budu první kdo smekne klobouk a řekne - hle, toto není pózér, toto je motocyklista, který dal přednost jízdním vlastnostem před módním logem

Anti (391) napsal 15.05.2019 v 10:51+2

"A stejně tak působí Zontes i při jízdě. Je to motorově hodně podobné a troufám si tvrdit, že dokonce o chlup lepší."
Tohle budou příznivci BMW rozdýchávat dlouho
Čína holt zažívá to co Japončíci po válce...Vykrádání?Zkuste se podívat do historie jak začínaly věhlasné značky...

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 10:45+1

Deluxa, tys moc rozumu nepobral, ale stejně to zkusím:
- ano v Čině každý kopíruje od každého, což o něčem vypovídá, kdy byl naposledy čínský vědec adeptem na Nobelovu cenu? protože vykrádat není totéž jako přijít s vlastním
- co řeším? princip. přiživovat se na cizí práci je špatné.
- znepokojovat? rozdíl o 20%? čínská mrdka má stát tak půlku, aby se dalo ospravedlnit její pořízení... protože zkušenosti kupců např. offroadových ráfků z aliexpressu a následné rozbití držky jsou velmi výmluvné...

deluxa (347) napsal 15.05.2019 v 10:31

Mig_35 ten test co si poslal vysiel lepsie na ten Zones nie BMW :D neviem co to riesis v Cine a po Azii je tych maloobjemov strasne vela, kazdy tam kopiruje od kazdeho. To BMW nie je nicim unikatne, nic nove neprinieslo a takych podobnych motoriek tam je halda. Skor by ich malo u BMW znepokojovat ze konkurencia dokaze vyrobit motorku ktora sa minimalne urcite vyrovna tym sragoram co oni pustaju z fabriky za prestrelene ceny...

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 10:14

Tak ono je zjevně jedna věc napodobit designový prvek, druhá zkopírovat motorku jedna k jedné...
nemám nic proti tomu jezdit na čínské mrdce, když jde o prachy, proč ne. ale ztrapňovat se napodobeninou by mě hanba fackovala...
https://images.financialexpress.com/2018/04/KTM-Duke-200-VS-UM-XStreet-180.jpeg?w=660&h=440&imflag=true

1scooter (6) napsal 15.05.2019 v 09:57+1

Zajímavý článek, rozšíření přehledu a sortimentu. Za mě OK. K vykrádání. Myslím, že průmyslpvá špionáž funguje všude. Používají se i stejné programy k vývoji. Takže se tím vlastně všechno "uniformuje". Dřív člověk poznal značku auta hned, Dnes mi připadají skoro všechna stejná. Až na výjimky. Vezměte si třeba masku mini. Tu "napodobuje" také kdekdo a o vykrádání neslyšet.

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 09:43+2

Kitko: Čína definitivně nastupuje? Auta vykrádají už jak dlouho, viz legendární CEO X5
https://www.idnes.cz/auto/historie/jedine-cinske-auto-v-cesku-opravujeme-si-ho-sami.A080903_181514_auto_ojetiny_fdv
auta vykrádají už roky a bohužel, krom vzhledu je ještě potřeba funkce a ta se tak snadno obechcat nedá...
nic proti čínským soudruhům, ale vlastní invence projevují dost málo na můj vkus... a oslavovat zlodějinu nehodlám

Mig_35 (345) napsal 15.05.2019 v 09:39+2

čínská vykrádačka malýho GS. stačí prohlídnout srovnávací článek a především fotky od kolegů ze Španělska...
https://motos.coches.net/noticias/bmw-g-310-r-zontes-r-310-comparativo-2019
hnus...

pk14 (175) napsal 15.05.2019 v 09:35+1

... vzhled nehodnotim, další nabídka na trhu dle chutě, peněženky atd. Tlak na zavedenou konkurenci. Ok
China prostě hospodářsky a po čínsku jede. Jen se to nejen do Evropy musí nějak dovézt, lodě, kamióny... Kapacitně zacpané dálnice, každou chvíli se ještě nějaký vykulí... Výhledově neúnosné.
Další věc je, co se tady v té Evropě bude vlastně vyrábět, vyplácet vyrábět... Budeme všichni za x let obchodníci a opraváři a skladníci a řidiči a... dost už
Kde je to jaro ??? !!!

Honza-K (830) napsal 15.05.2019 v 09:32

No, nerad to říkám, ale přijde mi to dobrý. Něco sice působí trochu pouťově, ale za ty peníze?
A až do toho napáchají nějaký větší motor, mohlo by to být hodně zajímavý.
Jediný, čeho bych se bál, je to, což se u čínských firem často stává, že třeba za několik let upře tato firma svou pozornost jiným směrem a výrobu ukončí a začne tvořit něco úplně jinýho. A majitelé, lační po náhradních dílech, budou mít smolíka...




TOPlist