yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Targus (429) napsal 09.09.2019 v 12:31-2+2

Tak jsem si to politicky korektní dílko přečetl a dozvěděl jsem se:

1/ nejsou koně, jako koně.
No to mě po*er. To jsem fakt nevěděl, že se měří na poníky, anebo na pivovarské valachy, vždy podle aktuální potřeby.

2/ čtyřicítka do města je vlastně ta nejideálnější rychlost na světě.
Jsem zvědav, jestli se budou montovat pod značky "Konec obce" zákaz vjezdu elektrokřápů.

3/ nejsou kila jako kila
No to mě po*er podruhé. Prostě půl metráku v jedné ruce je pro ženu naprostá pohodička, pokud se jedná o baterii, kterou nelze nabít u stojanu. Může si o ni opírat nohy pod stolem v kanclu. Ale jinak nesmí zvedat dvacet kilo, v případě opakované zátěže patnáct. Bezva finta a zajištěná práce pro fyzioterapeuty a ortopedy.

4/ elektrokřáp netřeba opečovávat a udržovat. Vůbec a nikdy.
Super. Akorát nevím, jak budu brzdit, jak budu pružit a tlumit, jak budu řešit shnilé svorkovnice a zaoxidovaná rozhraní, která budou posílat fejky do palubního kompu.

Prostě čekají nás samá pozitiva a sociální jistoty, jak praví klasik...

maraton (180) napsal 09.09.2019 v 12:31+2

Raději pěšky. I ty moje nohy budou nakonec hezčí, než toto.
Dneska se fakt vyrábějí kraviny, a navíc hnusný. Článek smažte a tenhle odpad pošlete zpátky odkud přijel. Čínský soudruzi se asi rozhodli definitivně naši krásnou planetu zničit.

Targus (429) napsal 09.09.2019 v 12:19

Stadakk11

Rychlost 44 km/h? A podle rákosnického tacho?
Tak to se s chutí zasměju.
NEEXISTUJE vozidlo schválené do provozu na veřejných komunikacích, které by nepřipisovalo. To není můj výmysl, to je dáno schvalovací legislativou. Jinak to vozidlo prostě NEDOSTANE potřebné povolení. Prostě tachometry MUSEJÍ podle platné legislativy připisovat.
Oficiální zdůvodnění zní - co kdyby majitel či provozovatel přezul na jiné gumy - což platná legislativa samozřejmě zakazuje, ale to neva.
Takže běžný nástřel je 3 - 8 km/h zkreslení.
Celkem lehce je možné si to ověřit na starších navi, které ukazují rychlost. Z těch novějších už jsem narazil na jednu, která připisuje taky.

Capan (190) napsal 09.09.2019 v 11:43

Ako to funguje? Doma je to stále pripojené na elektriku,aby bol skuter vždy po ruke plne nabitý?

Honzis (44) napsal 09.09.2019 v 11:27

Humusus: Týden a něco Teď vážně - i moje šílenství má svoje hranice

kawassak (127) napsal 09.09.2019 v 11:08+1

...jako postrk do mesta, o kterem je clanek, rozhodne jo.
Nejen Cinanovi davam 2 roky, chci od nej 2-3 kW a 2 baterie(na vymenu, s garantovanymi cykly a s vyresenou recyklaci), vydrz min. 2 hodiny a cenu max. 2 tis. eur. FVE na strese jiz peknych par let mam(timto samozrejme dekuji za mesicni platbu na podporu vykupu), a nez cpat prebytky vykonu ve dne do site EONu...

moga (60) napsal 09.09.2019 v 10:42-1+2

IvanDvoutakťák

DOTACE jsou mor. Pokud se nová technologie není schopna prosadit sama, tak to nejspíš značí, že asi nebude tak skvělá, jak se o ní povídá.
Protlačovat něco skrze DOTACE je cesta do pekel. Bohužel všechny "zelené technologie" jsou v poslední době protlačovány jen prostřednictvím DOTACÍ, aby
cyklicky přicházelo vystřízlivěni, když se zjistí kolik ta "úžasná zelená demagogie daňové poplatníky stála", a po něm se začíná protlačovat další
PSEUDOEKOLOGICKÉ řešení.

Stadakk11 (277) napsal 09.09.2019 v 10:02+3

Maximální rychlost 44 km/h je v dnešním provozu naprostá sebevražda

Humusus (25) napsal 09.09.2019 v 09:38

Jak dlouho trvala cesta do Litomyšle?

IvanDvoutakťák (5087) napsal 09.09.2019 v 09:28-3+1

Jak se zbavit benzinu? Účet za největší revoluci na silnicích bude hodně drahý ...
Elektromobily v Česku pořád představují jen zlomek domácího vozového parku.
Z téměř šesti milionů aut, která u nás jezdí, je jen něco přes 2,8 tisíce čistých
elektromobilů a zhruba 1500 takzvaných plug-in hybridů, tedy vozů vybavených
spalovacím motorem i elektromotorem.

Důvody, proč jsou Češi k elektromobilům zdrženliví, jsou dva. Zaprvé riziko,
že nebudou mít kde tankovat, protože síť rychlých nabíječek je děravá.
A pak cena!

Uvažujete o tom, že vaše příští auto bude jezdit na elektřinu?
Ano, uvažuji o tom
22.7 %
Ne, zůstanu u klasiky
77.3 %
Hlasovalo 21150 čtenářů.

Pokud cena nových vozů výrazně neklesne nebo je výrazně nezlevní masivní
dotace z kapes všech daňových poplatníků, většina populace si na ně nesáhne.
Postupně se začnou prodávat i levnější elektromobily z druhé ruky.

((( Na kolik posléze přijde výměna baterie "z druhé ruky" nikdo nezmiňuje ! )))

Pokud se ale elektromobily nestanou dostupnými pro běžné spotřebitele díky
vývoji na trhu, nakonec politikům ani u nás nezbude než couvnout. A začít posílat
občanům dotace na nákup elektrických aut.
Kolik bude daňové poplatníky technologická revoluce v autoprůmyslu stát,
to zatím nikdo neví. Ale určitě to bude v řádech miliard.

Rozhýbat trh pomáhají v řadě evropských zemí i dotace na nákup elektromobilů,
třeba šrotovným nebo přímo příspěvkem na nový vůz.
V Česku je tato podpora omezená, DOTACE NA ELEKTROMOBILY JSOU
URČENY JEN PRO PODNIKATELE, ÚŘADY, STÁTNÍ INSTITUCE (...)

Česká vláda přímé dotace na nákup rodinných elektromobilů odmítá.
Faktem je, že aby se auta na elektřinu stala dostupná pro běžné spotřebitele,
musela by být podpora z veřejných rozpočtů obrovská.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist