Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bubrak.Ok upresnim to.Ja nemyslim nejvyssi ligu at je to MotoGP nebo WSBK nebo AMA Superbike .To je vysoka skola a tim nemyslim jenom jezdce ,ale technicke zazemi ,atd kde rozhoduje kazdy detail.Ja se bavim o amaterech jako jsem ja ty /bez urazky/ a 99%lidi co tu je/Promin ale je to tak.Takhle to nemuzes srovnavat...Samozrejmne ze kazdy vyrobce co dela sportovni motorky se snazi,aby ten jejich bike byl nejlepsi a ty motocykly se lisi v rozlozeni hmotnosti ,krivkach vykonu atd,ale pak se musim smat kdyz tu ctu jak je Honda pomala jak tohle ma o 10koni vic tamto min..Kolik lidi tu se dokaze dostat na limit toho stroje?Proste kazdy mame na urcitou vec asi jiny nazor
Crispon: Tak to je ptakovina. To by nejezdili 125cc pomaleji nez motoGP. Samozrejme, ze na lehce lepsi motorce bude horsi jezdec pomalejsi, ale stejny jezdec bude na lehce lepsi motorce rychlejsi nez na te lehce horsi (viz zdejsi prispevky o K7 a K5). Taky by bylo jedno co se vyrabi a vyrobci by ta postupna drobna vylepseni nedelali.
Za ty roky na okruhu muzu napsat jenom to ze vsechno je to jenom v rukach a resit ze tahle moto ma 5koni vic a 3kila min je to jenom o rukou a o jezdci o nicem jinem.
jezdil jsem na ní v Brně a je to super strojek. jen si nemůžu pomoct, je taková.. jak bych to jen řekl. Japonská ! jo, to je to správný slovo. Ať už se jedná o GSXR nebo CEBRO či R1, jsou si hodně podobný. 1098 je pánové trošku jiná liga !!!!!!
Jsem docela zvědavý, až dojde ke srovnání 1098R a této GSXR... Jo, je to sice jiná cenovka, ALE jsou to stroje, které tvoří TOP nabídku výrobce, takže to srovnání je docela na místě... <br />
<br />
Určitě budete oponovat, že 1098R má o 200 kubíků větší obsah, ale zase o dva válce míň, takže je to vlastně spravedlivé! <br />
<br />
A 165kg a 180 koní...to se asi GSXR zadýchá!
My o těchto litrech diskutujem celkem dost - máme každej něco jinýho K5, K6, R1 2005, 2006, 2007. Jezdíme s nima Volnou nad 600 a tak nějak jsme se shodli, že na okruh je nejlepší a nejednodušší Yamaha, K5 díky perfektnímu spodku na silnici asi nejzábavnější (na okruhu je motor dost hrubej a spodek se stejně moc nepoužije).. No a K7 působí proti těmhle jako "cesťák" ...sorry.<br />
Slyšel jsem, že se na ní dá škrtat těma výfukama o zem Možná od Suzuki trochu krok zpět. Já mám jasno, vím na 100%, že na R1 zajedu líp a navíc designově rozhodně K7 předčí (ale to i k5) Asi bych raději na cestu šel do K5 a za ušetřený peníze šel do výfuku a těch 185PS jako má K7 bych měl taky...a k tomu -10kg <br />
<br />
Bubrak:<br />
Už jsme tady tehdy o tom mluvili, když byl test R1..asi jsi měl vážně zapůjčenej nějakej špatnej kousek.
ludanek: no nevim na R1 07 sem jel na Yamaha dni v Brne a moc me nenadchla, cekal sem vic, a moje ZX10R 04 taha nahore lip, i mi to potvrdil kamos, taky ho to prekvapilo.
Kámoš měl průběžně všechny modely GSXR 1000 a z jeho skušeností můžu říct že K5/K6 byla asi ta nej nej superbike. K7 určitě neni špatná, ale nato že jde o novej model by měla bejt ve všech měřítcích lepší ale není tomu tak...<br />
Rozhodně nemá tak lineárně nabihající výkon jako K5, je i o něco těžší [] . A upřímě řečeno ještě jsem nepřišel na to proč vlastně má 2 laufy... <br />
Ale když jsem si na ni sednul tak mi na druhou stranu parádně padla do ruky a nic mi nepřekáželo. Prostě taková ''trochu'' výkonější koloběžka - takovej jsem z ní měl pocit <br />
No a jestli bych si měl vybrat mezi K5 a K7 nehledě na rok a hodnotu tak bych šel do K5. Prostě si o ní myslim že to je mašina která pro mě nemá snad ani jdenu chybu (vlastně má a to tu že není v mojí garáži [] )
Pěkná holka, touto bych rád uzavřel svou kolekci supersportů. Laufy dole by mi ani nevadily - pokud si o to člověk nepropálí stehno (když na tom jede v plavkách jako Bubrák), je asi celkem fuk kudy to frká.
nevíte někdo, jestli je na netu nějaká recenze SUZUKI GSX-R 750 (2007) ___????<br />
jinak K7 1000 vypádá výborně, bohužel neměl jsem možnost projet se na ni...
K7 je dělo,ať si říká kdo chce, co chce.Já jsem měl možnost se povozit na testovačce a vše na ni se dá hodnotit jen v superlativech.Nepovažuju se za nějakýho machra,ale můžu říct,že se na ni každý zlepší o třídu.je na ni jednodušší jet na hraně,třeba R1 je náročnější na pilota.Přitom,při normálním ježdění je až nečekaně hodná a pohodlná,samozřejmě v nějakých mezích.Já ji za sebe mohu doporučit každému,komu se líbí.Jediné co je na ni obtížné je uhlídat sám sebe...Koukněte na : //www.rozzlobenimuzi.com/?media=446<br />
Já ji vrátil poslední celou v Dobříši a pak ji někdo v Pelhřimově takhle rozbil-odkaz jsem dostal na svoji stránku od někoho ? a je mi z toho blbě,za tohle to nestojí a doufám,že to nikoho nepohorší<br />
Pepek
Vendelin Skocdopole Pohlave: Zkusenosti zadne predem nenaberes, proste to musis zkusit a pomalu si zvykat. Se 190 konema se da jezdit stejne jako na sestce, s pul plynem. Je to jen o sebekontrole, respektu, odhadu a zvyku.
Jen by mě zajímalo kde nabíraj ty kg? Ducati se vešla do normy Euro 3 s 1098, která je výkonější a lehčí než loňská 999 a Honda s CBR600RR totéž.<br />
Jsou to jen kecy,že Euro 3 zvedá hmotnost, když se chce tak to jde.No nakonec stejně každej sundá tu vejfukovou bambuli pod kapotou, dá tam svody a jednu koncovku a bude vymalováno
Bubrak.Ok upresnim to.Ja nemyslim nejvyssi ligu at je to MotoGP nebo WSBK nebo AMA Superbike .To je vysoka skola a tim nemyslim jenom jezdce ,ale technicke zazemi ,atd kde rozhoduje kazdy detail.Ja se bavim o amaterech jako jsem ja ty /bez urazky/ a 99%lidi co tu je/Promin ale je to tak.Takhle to nemuzes srovnavat...Samozrejmne ze kazdy vyrobce co dela sportovni motorky se snazi,aby ten jejich bike byl nejlepsi a ty motocykly se lisi v rozlozeni hmotnosti ,krivkach vykonu atd,ale pak se musim smat kdyz tu ctu jak je Honda pomala jak tohle ma o 10koni vic tamto min..Kolik lidi tu se dokaze dostat na limit toho stroje?Proste kazdy mame na urcitou vec asi jiny nazor
Crispon: Tak to je ptakovina. To by nejezdili 125cc pomaleji nez motoGP. Samozrejme, ze na lehce lepsi motorce bude horsi jezdec pomalejsi, ale stejny jezdec bude na lehce lepsi motorce rychlejsi nez na te lehce horsi (viz zdejsi prispevky o K7 a K5). Taky by bylo jedno co se vyrabi a vyrobci by ta postupna drobna vylepseni nedelali.
Za ty roky na okruhu muzu napsat jenom to ze vsechno je to jenom v rukach a resit ze tahle moto ma 5koni vic a 3kila min je to jenom o rukou a o jezdci o nicem jinem.
žabák: a že už jsi těch Ducatek ale za život vystřídal viď, že poskytuješ tak dobré info...
Tak nevim ja mám k7 ale že bych nějak potřeboval servis to teda nevim.Zdárek
jezdil jsem na ní v Brně a je to super strojek. jen si nemůžu pomoct, je taková.. jak bych to jen řekl. Japonská ! jo, to je to správný slovo. Ať už se jedná o GSXR nebo CEBRO či R1, jsou si hodně podobný. 1098 je pánové trošku jiná liga !!!!!!
Jsem docela zvědavý, až dojde ke srovnání 1098R a této GSXR... Jo, je to sice jiná cenovka, ALE jsou to stroje, které tvoří TOP nabídku výrobce, takže to srovnání je docela na místě... <br />
<br />
Určitě budete oponovat, že 1098R má o 200 kubíků větší obsah, ale zase o dva válce míň, takže je to vlastně spravedlivé! <br />
<br />
A 165kg a 180 koní...to se asi GSXR zadýchá!
Ja spis myslim ze ty 2 vyfuky jsou kvuli Euro3, jeden by byl moc velkej (viz ZX10) tak se udelaly 2 mensi kvuli rozlozeni hmotnosti.
My o těchto litrech diskutujem celkem dost - máme každej něco jinýho K5, K6, R1 2005, 2006, 2007. Jezdíme s nima Volnou nad 600 a tak nějak jsme se shodli, že na okruh je nejlepší a nejednodušší Yamaha, K5 díky perfektnímu spodku na silnici asi nejzábavnější (na okruhu je motor dost hrubej a spodek se stejně moc nepoužije).. No a K7 působí proti těmhle jako "cesťák" ...sorry.<br />
Slyšel jsem, že se na ní dá škrtat těma výfukama o zem Možná od Suzuki trochu krok zpět. Já mám jasno, vím na 100%, že na R1 zajedu líp a navíc designově rozhodně K7 předčí (ale to i k5) Asi bych raději na cestu šel do K5 a za ušetřený peníze šel do výfuku a těch 185PS jako má K7 bych měl taky...a k tomu -10kg <br />
<br />
Bubrak:<br />
Už jsme tady tehdy o tom mluvili, když byl test R1..asi jsi měl vážně zapůjčenej nějakej špatnej kousek.
ludanek: tak okruh v litrech neni o tom jak taha nahore seriova R1 ale je mozny ze ta predvaci, ac nova, byla nejaka zdechla
ludanek: no nevim na R1 07 sem jel na Yamaha dni v Brne a moc me nenadchla, cekal sem vic, a moje ZX10R 04 taha nahore lip, i mi to potvrdil kamos, taky ho to prekvapilo.
Kámoš měl průběžně všechny modely GSXR 1000 a z jeho skušeností můžu říct že K5/K6 byla asi ta nej nej superbike. K7 určitě neni špatná, ale nato že jde o novej model by měla bejt ve všech měřítcích lepší ale není tomu tak...<br />
Rozhodně nemá tak lineárně nabihající výkon jako K5, je i o něco těžší [] . A upřímě řečeno ještě jsem nepřišel na to proč vlastně má 2 laufy... <br />
Ale když jsem si na ni sednul tak mi na druhou stranu parádně padla do ruky a nic mi nepřekáželo. Prostě taková ''trochu'' výkonější koloběžka - takovej jsem z ní měl pocit <br />
No a jestli bych si měl vybrat mezi K5 a K7 nehledě na rok a hodnotu tak bych šel do K5. Prostě si o ní myslim že to je mašina která pro mě nemá snad ani jdenu chybu (vlastně má a to tu že není v mojí garáži [] )
Ja ujel na ZX10R 800km za den a jel bych porad ale musel sem uz jit spat.
2 ondras: uz ti odepsal oxygen, nicmene navic ja nepsal o polovicnich otackach ale polovicnim plynu <br />
<br />
To sherm:Tak to je slovo do pranice Asi o tom my silničáci zapřemýšlíme a půjdem do endur.Ať žije bahno
Pěkná holka, touto bych rád uzavřel svou kolekci supersportů. Laufy dole by mi ani nevadily - pokud si o to člověk nepropálí stehno (když na tom jede v plavkách jako Bubrák), je asi celkem fuk kudy to frká.
nemusim ty motorky co dole nejedou
jenom zlomený záda bolavý ruce na normální ježdění je to k ničemu
nevíte někdo, jestli je na netu nějaká recenze SUZUKI GSX-R 750 (2007) ___????<br />
jinak K7 1000 vypádá výborně, bohužel neměl jsem možnost projet se na ni...
K7 je dělo,ať si říká kdo chce, co chce.Já jsem měl možnost se povozit na testovačce a vše na ni se dá hodnotit jen v superlativech.Nepovažuju se za nějakýho machra,ale můžu říct,že se na ni každý zlepší o třídu.je na ni jednodušší jet na hraně,třeba R1 je náročnější na pilota.Přitom,při normálním ježdění je až nečekaně hodná a pohodlná,samozřejmě v nějakých mezích.Já ji za sebe mohu doporučit každému,komu se líbí.Jediné co je na ni obtížné je uhlídat sám sebe...Koukněte na : //www.rozzlobenimuzi.com/?media=446<br />
Já ji vrátil poslední celou v Dobříši a pak ji někdo v Pelhřimově takhle rozbil-odkaz jsem dostal na svoji stránku od někoho ? a je mi z toho blbě,za tohle to nestojí a doufám,že to nikoho nepohorší<br />
Pepek
185K s RAM to je šitka.<br />
Už se těšim na 200PS zx10r/2008
Nádherná mašina
Mapy jsou k ničemu, tlumič řízení bych moc nechválil,že K5 jede líp bych rozhodně netvrdil, obě (K7 i K5,6)jezdí stejně dobře, v každém případě
K5ka je hezčí a jede líp
Vendelin Skocdopole Pohlave: Zkusenosti zadne predem nenaberes, proste to musis zkusit a pomalu si zvykat. Se 190 konema se da jezdit stejne jako na sestce, s pul plynem. Je to jen o sebekontrole, respektu, odhadu a zvyku.
Bill: Nas s Wariem neber prosimte vazne. Ja mam Ninju 10 a obcas si plenky taky vymenuju, pravda.
Jen by mě zajímalo kde nabíraj ty kg? Ducati se vešla do normy Euro 3 s 1098, která je výkonější a lehčí než loňská 999 a Honda s CBR600RR totéž.<br />
Jsou to jen kecy,že Euro 3 zvedá hmotnost, když se chce tak to jde.No nakonec stejně každej sundá tu vejfukovou bambuli pod kapotou, dá tam svody a jednu koncovku a bude vymalováno
Fakt to jede pres 200 jo? To bude asi dobra motorka.
max. rychlost přes 200? spíš přes 300 ne?<br />
FilipT: sorry, preklepl jsem se a prepsal tvuj prispevek. Ano, vykon je s RAM, chybny udaj 10kg u rozdilu hmotnosti jsem opravil, diky za upozorneni.