yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smazany42109 (1) napsal 12.12.2007 v 01:10

Bubrak.Ok upresnim to.Ja nemyslim nejvyssi ligu at je to MotoGP nebo WSBK nebo AMA Superbike .To je vysoka skola a tim nemyslim jenom jezdce ,ale technicke zazemi ,atd kde rozhoduje kazdy detail.Ja se bavim o amaterech jako jsem ja ty /bez urazky/ a 99%lidi co tu je/Promin ale je to tak.Takhle to nemuzes srovnavat...Samozrejmne ze kazdy vyrobce co dela sportovni motorky se snazi,aby ten jejich bike byl nejlepsi a ty motocykly se lisi v rozlozeni hmotnosti ,krivkach vykonu atd,ale pak se musim smat kdyz tu ctu jak je Honda pomala jak tohle ma o 10koni vic tamto min..Kolik lidi tu se dokaze dostat na limit toho stroje?Proste kazdy mame na urcitou vec asi jiny nazor

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.12.2007 v 00:09

Crispon: Tak to je ptakovina. To by nejezdili 125cc pomaleji nez motoGP. Samozrejme, ze na lehce lepsi motorce bude horsi jezdec pomalejsi, ale stejny jezdec bude na lehce lepsi motorce rychlejsi nez na te lehce horsi (viz zdejsi prispevky o K7 a K5). Taky by bylo jedno co se vyrabi a vyrobci by ta postupna drobna vylepseni nedelali.

smazany42109 (1) napsal 12.12.2007 v 00:00

Za ty roky na okruhu muzu napsat jenom to ze vsechno je to jenom v rukach a resit ze tahle moto ma 5koni vic a 3kila min je to jenom o rukou a o jezdci o nicem jinem.

s4r (52) napsal 11.12.2007 v 22:53

žabák: a že už jsi těch Ducatek ale za život vystřídal viď, že poskytuješ tak dobré info...

smazany33344 (0) napsal 11.12.2007 v 20:22

Tak nevim ja mám k7 ale že bych nějak potřeboval servis to teda nevim.Zdárek

smazany16387 (0) napsal 11.12.2007 v 18:29

jezdil jsem na ní v Brně a je to super strojek. jen si nemůžu pomoct, je taková.. jak bych to jen řekl. Japonská ! jo, to je to správný slovo. Ať už se jedná o GSXR nebo CEBRO či R1, jsou si hodně podobný. 1098 je pánové trošku jiná liga !!!!!!

s4r (52) napsal 11.12.2007 v 18:10

Jsem docela zvědavý, až dojde ke srovnání 1098R a této GSXR... Jo, je to sice jiná cenovka, ALE jsou to stroje, které tvoří TOP nabídku výrobce, takže to srovnání je docela na místě... <br />
<br />
Určitě budete oponovat, že 1098R má o 200 kubíků větší obsah, ale zase o dva válce míň, takže je to vlastně spravedlivé! <br />
<br />
A 165kg a 180 koní...to se asi GSXR zadýchá!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2007 v 16:32

Ja spis myslim ze ty 2 vyfuky jsou kvuli Euro3, jeden by byl moc velkej (viz ZX10) tak se udelaly 2 mensi kvuli rozlozeni hmotnosti.

Perňa_81 (33) napsal 11.12.2007 v 15:02

My o těchto litrech diskutujem celkem dost - máme každej něco jinýho K5, K6, R1 2005, 2006, 2007. Jezdíme s nima Volnou nad 600 a tak nějak jsme se shodli, že na okruh je nejlepší a nejednodušší Yamaha, K5 díky perfektnímu spodku na silnici asi nejzábavnější (na okruhu je motor dost hrubej a spodek se stejně moc nepoužije).. No a K7 působí proti těmhle jako &quot;cesťák&quot; ...sorry.<br />
Slyšel jsem, že se na ní dá škrtat těma výfukama o zem Možná od Suzuki trochu krok zpět. Já mám jasno, vím na 100%, že na R1 zajedu líp a navíc designově rozhodně K7 předčí (ale to i k5) Asi bych raději na cestu šel do K5 a za ušetřený peníze šel do výfuku a těch 185PS jako má K7 bych měl taky...a k tomu -10kg <br />
<br />
Bubrak:<br />
Už jsme tady tehdy o tom mluvili, když byl test R1..asi jsi měl vážně zapůjčenej nějakej špatnej kousek.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2007 v 14:18

ludanek: tak okruh v litrech neni o tom jak taha nahore seriova R1 ale je mozny ze ta predvaci, ac nova, byla nejaka zdechla

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2007 v 13:22

ludanek: no nevim na R1 07 sem jel na Yamaha dni v Brne a moc me nenadchla, cekal sem vic, a moje ZX10R 04 taha nahore lip, i mi to potvrdil kamos, taky ho to prekvapilo.

Orgovany (826) napsal 11.12.2007 v 13:10

Kámoš měl průběžně všechny modely GSXR 1000 a z jeho skušeností můžu říct že K5/K6 byla asi ta nej nej superbike. K7 určitě neni špatná, ale nato že jde o novej model by měla bejt ve všech měřítcích lepší ale není tomu tak...<br />
Rozhodně nemá tak lineárně nabihající výkon jako K5, je i o něco těžší [] . A upřímě řečeno ještě jsem nepřišel na to proč vlastně má 2 laufy... <br />
Ale když jsem si na ni sednul tak mi na druhou stranu parádně padla do ruky a nic mi nepřekáželo. Prostě taková ''trochu'' výkonější koloběžka - takovej jsem z ní měl pocit <br />
No a jestli bych si měl vybrat mezi K5 a K7 nehledě na rok a hodnotu tak bych šel do K5. Prostě si o ní myslim že to je mašina která pro mě nemá snad ani jdenu chybu (vlastně má a to tu že není v mojí garáži [] )

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2007 v 11:59

Ja ujel na ZX10R 800km za den a jel bych porad ale musel sem uz jit spat.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.12.2007 v 10:45

2 ondras: uz ti odepsal oxygen, nicmene navic ja nepsal o polovicnich otackach ale polovicnim plynu <br />
<br />

Ninjista (75) napsal 11.12.2007 v 10:27

To sherm:Tak to je slovo do pranice Asi o tom my silničáci zapřemýšlíme a půjdem do endur.Ať žije bahno

Strngr (141) napsal 11.12.2007 v 10:14

Pěkná holka, touto bych rád uzavřel svou kolekci supersportů. Laufy dole by mi ani nevadily - pokud si o to člověk nepropálí stehno (když na tom jede v plavkách jako Bubrák), je asi celkem fuk kudy to frká.

LuigiCB1300 (4) napsal 10.12.2007 v 23:07

nemusim ty motorky co dole nejedou

radeksy (0) napsal 10.12.2007 v 22:13

jenom zlomený záda bolavý ruce na normální ježdění je to k ničemu

parys (0) napsal 10.12.2007 v 19:48

nevíte někdo, jestli je na netu nějaká recenze SUZUKI GSX-R 750 (2007) ___????<br />
jinak K7 1000 vypádá výborně, bohužel neměl jsem možnost projet se na ni...

kawapepek (-27) napsal 10.12.2007 v 18:00

K7 je dělo,ať si říká kdo chce, co chce.Já jsem měl možnost se povozit na testovačce a vše na ni se dá hodnotit jen v superlativech.Nepovažuju se za nějakýho machra,ale můžu říct,že se na ni každý zlepší o třídu.je na ni jednodušší jet na hraně,třeba R1 je náročnější na pilota.Přitom,při normálním ježdění je až nečekaně hodná a pohodlná,samozřejmě v nějakých mezích.Já ji za sebe mohu doporučit každému,komu se líbí.Jediné co je na ni obtížné je uhlídat sám sebe...Koukněte na : //www.rozzlobenimuzi.com/?media=446<br />
Já ji vrátil poslední celou v Dobříši a pak ji někdo v Pelhřimově takhle rozbil-odkaz jsem dostal na svoji stránku od někoho ? a je mi z toho blbě,za tohle to nestojí a doufám,že to nikoho nepohorší<br />
Pepek

zx10er (0) napsal 10.12.2007 v 17:46

185K s RAM to je šitka.<br />
Už se těšim na 200PS zx10r/2008

BikerArny (0) napsal 10.12.2007 v 17:31

Nádherná mašina

jarikGSXR (264) napsal 10.12.2007 v 15:03

Mapy jsou k ničemu, tlumič řízení bych moc nechválil,že K5 jede líp bych rozhodně netvrdil, obě (K7 i K5,6)jezdí stejně dobře, v každém případě

Daviddd (0) napsal 10.12.2007 v 14:07

K5ka je hezčí a jede líp

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2007 v 13:07

Vendelin Skocdopole Pohlave: Zkusenosti zadne predem nenaberes, proste to musis zkusit a pomalu si zvykat. Se 190 konema se da jezdit stejne jako na sestce, s pul plynem. Je to jen o sebekontrole, respektu, odhadu a zvyku.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2007 v 13:05

Bill: Nas s Wariem neber prosimte vazne. Ja mam Ninju 10 a obcas si plenky taky vymenuju, pravda.

dewwil (50) napsal 10.12.2007 v 12:19

Jen by mě zajímalo kde nabíraj ty kg? Ducati se vešla do normy Euro 3 s 1098, která je výkonější a lehčí než loňská 999 a Honda s CBR600RR totéž.<br />
Jsou to jen kecy,že Euro 3 zvedá hmotnost, když se chce tak to jde.No nakonec stejně každej sundá tu vejfukovou bambuli pod kapotou, dá tam svody a jednu koncovku a bude vymalováno

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.12.2007 v 10:34

Fakt to jede pres 200 jo? To bude asi dobra motorka.

Dani-Filth (0) napsal 10.12.2007 v 10:09

max. rychlost přes 200? spíš přes 300 ne?<br />

zx10er (0) napsal 10.12.2007 v 08:34

FilipT: sorry, preklepl jsem se a prepsal tvuj prispevek. Ano, vykon je s RAM, chybny udaj 10kg u rozdilu hmotnosti jsem opravil, diky za upozorneni.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist