Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Suzuki je moje značka a GSR 750 motorka, ve kterou jsem doufal, že jí udělají daleko dřív, zvlášt když Suzuki na rozdíl od konkurence má to nejdůležitější - motor z GSXR 750.
Nicméně ted jsem značně rozpačitý.
Celkový design bych zkousl, ikdyž výběr barev není ideální. Přitom by stačilo málo a motorka by vypadala daleko lépe - třeba zlatá kola jako má FZ8.
Naprosto šílená je zadní kyvka, která bije do očí. Přitom GSR 600 jí má tak nádhernou. Tady se myslím šetřilo na nesprávném místě.
Jsem dost překvapen, že jsou chváleny brzdy, když třemy jsou stejné jako na SV, kde to tedy není žádná hitparáda.
Zde si neodpustím poznámku, že KTM dává radiální třemy a pancéřové hadice i na Duka 125. (Alespoň že nová GSXR 600 už má bremba)
Taktéž zpracování by mohlo být lepší.
No ale abych jen nekritizoval. Myslím, že to pojede dobře a stačil by malý upgrade jako udělala Kawa s Z750 R a byl by to dokonalý stroj.
...je to ještě nezávislý redakční test, nebo nestydatý PR článek?
Je to jen otázka času, než někdo si tu lambda sondu ukopne.
Čeká to stejnej osud jako Gladiuse. Tedy velkej potenciál modelu je zabitej Suzuki designem.
Ta lambda sonda na vejfuku takhle vystrčená té strašný
pila>naprostej souhlas, Sůza se potácí a tohle je řekl bych další zoufalý výkřik
bohužel těším se až skončí tato designová vlna alá přijela k nám pouť z Číny...
Suzuki je moje značka a GSR 750 motorka, ve kterou jsem doufal, že jí udělají daleko dřív, zvlášt když Suzuki na rozdíl od konkurence má to nejdůležitější - motor z GSXR 750.
Nicméně ted jsem značně rozpačitý.
Celkový design bych zkousl, ikdyž výběr barev není ideální. Přitom by stačilo málo a motorka by vypadala daleko lépe - třeba zlatá kola jako má FZ8.
Naprosto šílená je zadní kyvka, která bije do očí. Přitom GSR 600 jí má tak nádhernou. Tady se myslím šetřilo na nesprávném místě.
Jsem dost překvapen, že jsou chváleny brzdy, když třemy jsou stejné jako na SV, kde to tedy není žádná hitparáda.
Zde si neodpustím poznámku, že KTM dává radiální třemy a pancéřové hadice i na Duka 125. (Alespoň že nová GSXR 600 už má bremba)
Taktéž zpracování by mohlo být lepší.
No ale abych jen nekritizoval. Myslím, že to pojede dobře a stačil by malý upgrade jako udělala Kawa s Z750 R a byl by to dokonalý stroj.
Docela pěkná, ale nemají ji ve standardu v modré
Autore autore, jak můžeš napsat že výkonová špička byla potlačena "na úkor" středního pásma? Snad "ve prospěch", ne?
No nevypadá zle, ale bude to klasický bzučák