husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 19:16

Mě příjde, že hromada z vás nemá zkušenost s čínskou motorkou. A přes to ji pomlouvá. Hromada z vás někde slyšela to a ono a hned to šířila. Se vám musím . Jelikož hromada z vás ví prd o neznečkových motorkách

Trutnovacek (0) napsal 27.01.2009 v 19:02

OT:

Kde se stala chyba? Asi nějaký vadný kus, že se cestou nerozsypal..
//motoride.sk/?ID=2504

sramis (95) napsal 27.01.2009 v 18:40

Čína nikdy kvalitní nebude... Všechno dělaj na koleni.. To není žádnej vývoj kupředu..

basett (3) napsal 27.01.2009 v 18:31

Katastrofa , ani za 1.000,-.

memphis.unv (17) napsal 27.01.2009 v 18:21

jochn: pokud se do průmyslové tradice nepočítá rybolov tak nejdřív měli "know-how" od němců, což využívali ve druhé světové válce, pak od američanů a to využívají dodneška, prostě zkloubili to co získali od dvou nejvyspělejších států světa. jediný čim se v souvislosti s tim zasloužili tak je pečlivost a houževnatost, vlastní přínos žádnej

ScooterBil (1) napsal 27.01.2009 v 18:19

Fandim číně Sou snaživý a kvalita jde kupředu. Jel sem na jedný z pvních Yuki Sport a regulérně sem se bál. Tři roky sem jezdil Kentoyu Lens a něměl sem jedinej problém. Na novejch sem jezdil na Winnerovi nebo SM a je zase znát pokrok. Těšim se na jejich větší stroje

btw největší přísun pro "běžného motorkáře" je stejně zlevnění ""značek""

martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 17:56

Jak už jsem psal mám čínskou motorku není to kentoya, ale Yuki. Někdo tvrdí, že pouze kopírují vzhled. Jasně některé motorky jsou jak přes kopírák, ale zas některé ne….. A s tou kvalitou by se dalo spekulovat. Znám jeden případ a byl jsem i u toho, že honda CBR 125 se zadřela už v první pětistovce km, ale o tom se nikde nemluví, ale jak mile se zadře čína tak to každej hned rozmázna a tvrdí že jsou nekvalitní. Takový člověk by si zasloužil taky pár přes čuňu. Hromada z vás nemá zkušenosti s čínskýma motorkami, jelikož si vozí prdele na značkovej motorkách. Vsadil bych i boty, že i kdyby se někomu zadřela značková motorka tak se o tom ani nezmíní. Netvrdím, že čínské motorky jsou na stajné kvalitě jako honda,suzuki,atd… Ale jak člověk ví, tak číňani jsou fanatici a nebude dlouho trvat a budou konkurence schopní.

jochn (0) napsal 27.01.2009 v 17:24

Ještě tady chybí názor, že Japonci jsou jen trochu lepší Čína..taky to tady někde zaznělo v diskuzi na tomhle webu.Nevím teda co se dnes se ve škole učí, nebo jestli lidi s takovýma a podobnýma názorama vychodili aspoň základní školu nebo mají jen problém s IQ. Pokud se člověk podívá totiž do historie a třeba na druhou světovou válku, tak zjistí, že Japonci už tenkrát měli spičkový zbrojní průmysl. Jejich námořnictvo a letecvo byly na špičce. Určitě jste slyšeli o slavném Zeru. Byl to celohliníkový stíhač koncernu Mitsubischi. My jsme za prvé republiky neměli špatný průmysl, ale na letištích nám stály dvouplošníky, byly to Avie B534 s křídly potaženým plátnem. A průmyslvá tradice se nikam v Japonsku neztratila ani po válce. Začali s kolama a mopedama. Dnes motocykly na světové špičce. A jestli si někdo myslí, že když jsou tyhle motocykly levnější než evropské značky, že to je kvalitou, tak je vůl. Celej ten japoskej úspěch spočívá v tom, že jsou schopni kvalitně vyrábět a prodat větší množství. Stačí se podívat na prodejní roční obraty Velké čtyřky a na obraty ostatních světových výrobců. Mají vysokou produktivitu tj. vyrábějí víc s nížšími náklady, to mimo jiné svěčí o velmi moderním vybavení továren a nejmodernějších technologiích. Nějaké srovnání Japonska s Čínou v minulosti i dnes je naprosto mimo mísu. Čína je pouze levná pracovní síla bez jakékoliv průmyskové tradice. Evropa zase oproti Japonsku a USA doplácí na sociální nebo spíš socialistické výdobytky a ty někdo musí zaplatit, proto jsou také ceny zboží a tím i motocyklů takové jaké jsou. Českému průmyslu bude trvat ještě mnoho let než bude jako ten japonský.

alesmoto (36) napsal 27.01.2009 v 16:07

650ccm - S nástupem japonskejch motorek to bylo kdysi úplně jiné, než dneska s nástupem číňanů. Když se objevovali v Anglii počátkem šedesátých let první cestovní Hondy 125, tak nejeli o moc míň, než evropský závodní speciály a díky hodně dobrýmu zpracování už fungovaly od začátku bez problémů. A ne jak číňani, kteří začínaj dost bídnou kvalitou a drtí to jen cenou.. Je pravda, že se kvalita zlepšuje, ale když číňan okopíruje šestkovýho supersporta i s materiálem, tak se cenou níž než japonec nedostane. A co si pak člověk za 250tis koupí- Hondu, nebo úplně stejnou motorku Zongsehn?

Pheta (0) napsal 27.01.2009 v 15:20

headman: přečti si něco o Hošťálkově cestě...

Venda (33) napsal 27.01.2009 v 15:02

Co by jste chtěli. Za tu cenu to ani ten Japonec nevyrobí kvalitně.

David_98 (0) napsal 27.01.2009 v 14:42

Cíba.07> asi brzději tak mizerně že by to jeden nestihal

Headman (0) napsal 27.01.2009 v 14:13

No osobně nerozumím srovnání čína/japonec.To je jak srovnávat švéda s rusákem ti od sebe taky nejsou daleko a nějakej rozdíl mezi něma je.A malej není .A ty šicí stroje a klavíry s kytarama mají i dnes obrovský ohlas.Už v té době byli dobří na techniku a kvalitu.A japonci na rozdíl od číňanů maji smysl pro to být nejlepší a ne dělat všeho nejvíc a na prd.V číně jsou dobří tak akorát koho zavřít a koho pověsit.A to jak dojeli z činy do čech?To asi ty motorky byly dělaný na zakázku v japonsku.Víš jak reklama a nechtěli ze sebe udělat blbce.A blafane neblafuj.Říkáš pitomost a Wanderer by tě za to zliskal.

Cíba. (9) napsal 27.01.2009 v 14:05

Na co to ma dva kotouce

Sandok (-1) napsal 27.01.2009 v 14:00

blafan> fakt?tomu se ani nechce věřit.

blafan (-3) napsal 27.01.2009 v 13:29

Než koupit JAWU nebo nějakou ITALSKOU poruchovou mrdku to radši toto

memphis.unv (17) napsal 27.01.2009 v 13:09

když srovnáváte nástup číny dnes s nástupem japonců tehdy, měli byste si uvědomit pár věcí. nevim kde budou čínský motorky (už to slovní spojení zní jako špatnej vtip)za 40 let, ale každopádně neska jsou ne nepublikovatelným místě a neska je kritika oprávněná. stejně jako koupit si neska mašinu je otázkou peněz a když se někdo dívá po chudší cenové relaci, japonskou alternativu vždycky najde, přičemž po stránce technické nebo kvalitativní neprohloupí. ale jestliže si chtěl mašinu koupit v době nortonů atd tak to byla volovina protože to ještě ani ti japonci neměli okopírovaný tak dokonale aby se mohli strojům z civilizovanejch zemí rovnat.
čína má potenciál aby se někdy v budoucnu stejně jako japonci prokopírovala do slušné kategorie, ale zatim to tak neni. můžná se bude další generace už jen divit nadávkám na čínu, ale zatim je to jen nástup a pokoušení se o něco (snad to tak zůstane)

Rimmerak (-8) napsal 27.01.2009 v 12:17

Ehm. Jak začínalo po válce Japonsko? Yamaha dělala leda piána, Suzuki jízdní kola... A teď to jsou po 60 letech jedny z nejlepších a nekvalitnějších značek

650ccm (88) napsal 27.01.2009 v 12:11

Headman - mám svoji zkušenost (několik set km) se starou GS500. Nikdy více!
Mám několikaletou zkušenost s dvackou z továrny Zongshen - skvělá.

Ale klidně si tu dokola papouškujte ta svoje moudra. Někdy 1965 až 1970 se podobně smáli Japoncům. A přísahali na Norton, BSA, Zundap, ...

lynx (98) napsal 27.01.2009 v 12:05

Poměr cena x užitná hodnota je slušná. Kecy o čínskejch šmejdech pomalu začínají mít nádech trapnosti (zdůrazňuji pomalu a nádech). Před časem se taky říkalo japonec až nakonec a ještě nedávno si italský výrobek koupil leda úplný blázen. Měl jsem skůtr Kentoya a v rámci možností nebyl špatný. A co ti tři borci co na malejch endurách stejné značky dojeli z Číny domů bez nějakých problémů.

misel (0) napsal 27.01.2009 v 11:44

SiSpo: ja vidim predevsim rezavej retez, coz je vec toho, kdo tu motorku pujcil...

GSX (0) napsal 27.01.2009 v 11:20

SiSpo> nojo, jenže jak dlouho?

Headman (0) napsal 27.01.2009 v 10:55

To je hnus a nikdy připomínám nikdy bych si z číny motorku nekoupil.A Vaše kecy že čína už je na tom dobře tak ty si nechte pro 15ti letý kteří nevydělávají a jsou rádi za každej šrot co jede.Já si raději připlatím a budu v klidu kryze nekryze.A to 650ccm: ta stará GS500 utahá dvě takovéhle čínské mrchy.Kde to začne lankama držákama šroubkama a pak posere už všechno.No a o zadření ani nemluvím.Byl jsem svědkem nového čtyřdobého skůtru kentoya 125.Zadřel se po 150 kilometrech.FUJ.Ještě někdo mi řekněte že je čína dobrá.Asi Vám tlačí melanin na palici.Sorry ale už ne už to pochopte že nic neumí.Kopírovat schránky ale pajšl je v pip.

-LOTR- (2) napsal 27.01.2009 v 10:33

Je to funkční? Je, tak co štouráte ... Spíš mě udivilo, že na test podle vzhledu se vyjede s nenamazaným řetězem ...

Sandok (-1) napsal 27.01.2009 v 10:00

Pohled na budíky mě připadá známý jako na multikáře, jen otáčkoměr má větší rozsah (asi je to z dvoutaktní káry).

dr.dainese (-54) napsal 27.01.2009 v 09:15

Je to hnusné jak cyp! Jak stará gpz500 a kvalita bue stát za prd, jako VŠECKO čínské. Kdo říká že jsou čínské věci dobré, tak má pravdu...dobré jsou jen čínské nudlea nějaká ta dekorace.Se kukněte na foto č.13, chybí tam už šroubek na stupačce a pak na těch dalších fotkách ten řetěz a rozeta vypadají jakok z hlíny. Na toto bych měl strach sednout, všecko okopčené a materiály ojebané kde se dá. Kdo si to koupí, jen podporuje zaplavování trhu takovýma šmejdama!

memphis.unv (17) napsal 27.01.2009 v 09:00

no já nevim ale po stránce novejch mašin bych to zařadil na úroveň nové J350, kterou byt teda měl radši, ojetá se mně zdá jako mnohem lepší volba.
A co dělá tuhle hromádku čínskýho blata na českým trhu neprodejnou tak je výkon 12kW, jelikož nejen že k kilowattu víc má stejně velký přes 20 let starý GN, ale hlavně je to o vláseček víc než je limit pro A1 (i když objemem se taky nevleze), ale s tim že je o hodně těžší tak má oproti většině stopětadvacítek výkon vyšší o vláseček, takže kolem a kolem je to krok zpátky, z nějaké nečínské stopětadvacítky skok. aji třipade má výhodu už třeba jenom v motoru a jeho parametrech, max výkon myslimže u 639 19kW a hlavně 34Nm

martin1986: samozřejmě, ty proti ní nic říct ani nesmíš
a pokud se jí míníš zastávat tak to řekni těm co to mají díky precizní čínské kvalitě furt vysraný nebo tomu co ve fóru teď někdy psal jak opět kvůli pověstné čínské kvalitě netěl ze silnice

650ccm (88) napsal 27.01.2009 v 08:19

Motorky z koncernu Zongshen se rozhodně nebojím.

(Mám jednu doma už tři a půl roku. Nejproblematičtější jsou pneumatiky. Jsou tak na úrovni standardního obutí na Jawách 350/6xx. V porovnání s Dunlopkama, které mám na Kawě, prostě nedrží. Ale jezdit se na nich dá bez problémů, jen s tím musí člověk počítat. Zase jsou čitelné a neuklouznou nečekaně.)

Winner je hodně robusní (ten rám by snesl pětikuli), docela malý (pro mých 178 cm už skoro na hraně), velmi slušně zpracovaný.
Zvuk mne zase tak moc neoslovil, jak tu popisují. Takový "šeptavý". Ale asi to bude tím, že byl úplně nový a vytáčeli jsme ho jen "v rámci záběhu".
Určitě lepší koupě, než stará GS 500 a pod.
Spíše bych váhal, jestli je lepší 60 tisíc za Winner, nebo 90 tisíc za YBR 250. Když si člověk může dovolit těch 90, tak Yamaha je lepší volba. Když má jen 60, tak Winner jednoznačně vyhrává nad ojetinama.

martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 08:13

Jak se dívám tak hromada lidí hází číny furt do stejného pytle. Samosřejmě, že s kentoyou nemám žádné zkušenosti, ale vlastím jinačí čínů. Tady jak píše redmanXXL, že by to nazatočilo nebo nezabrzdilo. Tak se mejlí. Dělá to vše co dělá značková motorka. A takový keci, že by člověk radši dvakrát vyhořel, jak píše memphis.unv. Tak ten člověk neví co mele a nemá zkušenosti s novejma čínama. A kupovat jetou značkovou motorku ja ještě větší risk než když si člověk koupí novou čínu. Jelikož vidím jak někteří jezdí jak hovada. Tak ta motorka má většinou svoje za sebou

redmanXXL (11) napsal 27.01.2009 v 07:59

za 60 se dá pořídit GS500/ER-5/CB-500/GPZ500 v suprovym stavu. I SV650 by se dalo. Všechny v pohodě s 25kW. Od tohohle ruce pryč . Motor a převodovku obšlehli, proto to taky jede a řadí, ale brzdy, řetěz, vydlice a rám jsou Made in China a to mě děsí. Nebál bych se, že se to nerozjede, ale bál bych se, že nazastaví, nezatočí, případně z ní něco cestou neupadne. celkový dojem:




TOPlist