husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dědek. (0) napsal 28.01.2009 v 14:59

martin1986> Nebyl to žádnej starej model,ale novinka roku 2008,je to ten Fither,nebo jak se to píše.

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 14:51

acALIEN: pokud nebereš seškrcený šestikila tak je třipade ideální mašina pro ten vět 18-21

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 14:09

A berte to taky tak, ze v Cine neni motorkar clovek,co ma motorku,protoze tu tam ma opravdu kazdy,je to nutnost,lidi nemaj na auta (neco jako za komancu v CR), tak si koupi motorku a vozi na ni celou rodinu, stejne tak je to z duvodu rozmerovych,auta tam stoji..takze podle toho take cinska produkce vypada.Oni to proste neberou jako srdecni zalezitost,ale jako dopravni prostredek.To ze se dovazi i do Evropy a USA berte jako prinos pro vas. 1.konkurence ,,znackam" 2. moznost volby 3. treba crosska na pole za chatou, nebo 4kolka, nebo scooter do arealu firmy.

Marex (2570) napsal 28.01.2009 v 13:48

No. Vypadá to jako GPZ a to už je pramáti. Motorka by se měla především líbit a to tenhle bike nesplňuje... tedy alespoň né u mě!!!

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 13:46

Ale chapu, ze na Jawach jste vetsina z vas vyrustala...proto necekam, ze dopustite, aby cina byla srovnavana s TOU JAWKOU...to same, co HD a Japonsko, marnej boj :) o uvolneni rezimu.

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 13:37

Mam ridicak od srpna 2008, moje soucasne moto je moje prvni moto,pred touto motorkou jsem jezdil jen na minibiku.Jsem mlade 23ti letej student,ridicak mam jak rikate ,,teply" , sveho m1800R jsem dostal od rodicu za statnice a presto jsem presvedcen o tom, ze Kentoya spatna znacka neni.Neni to buh vi co, na motosraz to asi taky neni, ale to ani ta vase Jawa, teda pokud tam nejede nekdo na Jawa z recese.I kdyz pro me za me, at jezdej lidi na motosrazy nascooteru, me je to jedno,ma to dve kola, je to motorka.Kdyz si koupite tuhle Kentoyu a budete se s ni posouvat po meste,tak je to OK,na kurirni sluzby atd idealni krom toho to nesmrdi a da se za tim jet.Stat za Jawou v zacpe je celkem fprdeli zalezitost.

Sandok (-1) napsal 28.01.2009 v 13:14

Matess727x> Tak to jsme měli stejný motopostup Mustan - Simson-Jawa250-Jawa350, jo jenže tunit jsme museli(brzdy- vzájmu zachování života,motor-vzájmu zachování přítelkyně, aby nemusela chodit všechny kopce pěšky atd.)Já nosil kladívko,kondenzátor,cívku a svíčku denně u sebe.A protože jsem se v tom pořád hrabal tak teď dokážu řádně ocenit když najdu na motorce něco kvalitního ať už jde o maličkost, třeba jen ložisko,ručka a nebo dobře vyřešený přístup k součástkám.A proto bych raději nejezdil na číně a šetřil na něco čeho si budu vážit.

Matess727x (21) napsal 28.01.2009 v 12:24

Martin1986: Tak to já už nejsem ani s teplým řidičákem, na tož mladej .a o motorkách,...no snad něco vím.Ale raději bych byl mladej a hloupej, o motkách nevěděl nic,...mladší alespoň o 20 let. Apropo,.já mít v 16-ti nějakou takovou motku, jako jsou dnešní dvácový endůrka od Yukiny (tu co mám dnes jen na blbnutí v lese a polňčkách), nebo V.D.O.Moto, tak jsem tenkrát nejšťastnější kluk pod sluncem. Ale já byl šťasnej i za Mustoše a pak za Simsona,...furt jsme ty "žihadla" nějak tunili,...to bylo krásný mládí. Jak tu někde někdo psal,...jací jsou to zoufalci, co jsou mladí, studujou a nemaj peníz, tak jdou do číny.No holt každej nemá pápínka, co pustí k naroskám klukovi klidně 150 táců.Já ty kluky úplně chápu.Taky jsem byl mladej a bez peněz.

martin1986 (0) napsal 28.01.2009 v 10:03

Tada každej haní číny. Ale když si vezmem průzkum jací lidi si číny kupujou. Tak člověk zjistí, že to jsou mladí lidi s teplým řidičákem a o motorkách vědí kulový. Každá motorka potřebuje udržbu a hlavně čína. Ale hromada lidí ji koupí a jen jezdí bez toho aby se o to starali. Pak je jasný jak tady píše memphis.unv, že musí utahovat řetěz každých 2000km,atd.. Já osobně se o motorku starám a řetěz jsem dotahoval až po skoro 5000km. A to že bych měl vymačkaný sekundární kolečko, tak to nehrozí. A ohledně brzd. Brzdy nestrácejí účinnost. Nechci to srovnávat s Jawu 350. Strará jawa je dobrá.

Sandok (-1) napsal 28.01.2009 v 09:56

memphis.unv> To stou Jawou máš pravdu, ale musíš si uvědomit, že máš 632 motor a ten je poslední bez středové kostky, která max po 10-tis km vychodí kártry a jsou na výměnu.Tak můžeš být rád, že jsi nešel do mladších ročníků.Jawa je jak žena, čím starší tím se na ní víc povozíš

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 02:25

acALIEN: navážel bych se nerad ale kdybys měl nějaký blbý keci tak bych svou lásku bránil jakkoliv.
1) design- bráno dnešníma měřítkama má ten číňan mírně navrch, ale jestliže si uvědomíme že třipade je hranatá holka (hranama toho moc zkazit nejde pokud to neni ufo) rozdíl mezí ní a číňanem je nějakej ten rok. a můžu ti říct nemastně neslaně zaoblenej design začátku 90. let se mně hnusí. pro mě vítězí sice hranatě ale klasická třipade, dejme tomu ale o chloupeček vede číňan.
2) spolehlivost- za minulou sezónu jsem na třipade najel přes 6000km a kromě výměny steřelejch manžet na šavlách a jednoho seřízení předstihu jsem jenom lil benzín, spolehlivost špičková, bezúdržbovej stroj. zatimco když se bavíš s nějakým vlastníkem nějakýho čínskýho krámu kterej si stěžuje že každý 2000km mění vytahanej řetěz, sekundární kolečko je vymačkaný, brzdy ztratily většinu účinku, plasty pod tíhou pohledu, sváry jakbysmet.
3) jízdní vlastnosti- mašina je sice relativně těžká, na druhou stranu ale s vlněním nejsou problémy ani ve dvou (a když jo tak to spraví dofouknutí zadního kola:D ) a v zatáčce když se opře do oblouku tak drží jak přibitá. u toho japonca nevim jaký budou ale pochybuju že by se našel člověk kterej by očekával že by třipade deklasoval
4) pohodlí? tak to je jedna z nejsilnějších stránek třipade to pohodlí se nedá snad ani popsat. sedlo pod tebou to je kancelářský křeslo, záda vzpřímený, ruce uvolněný, nohy přirozeně mírně pokrčený. aji když jsem na ní jel 200km v kuse tak mě nebolelo vůbec nic a spolujezdec na tom byl úplně stejně.
a co se týká motoru tak spotřeba 3,5-4l je pěkná, výkon vyšší, v silnější verzi o polovinu, točivej moment dvakrát takovej a přitom dvoutakt je úplně o něčem jiným než línej 4T
nevim jakým záhadným způsobem ses dopracoval k té závisti, ale já když jsem dělal papíry na GN250 tak to byl očistec, zlatá třipade, lepší ve všech čtyřech bodech a ještě ve víc věcech.
a cenově je taky přijatelnější třipade. můžu ti ze své zkušenosti říct že třipade vždycky hanili zaprve vocasi co tomu hovno rozuměli a zadruhý lidi co na ní v životě nejeli. po tom co jsem si koupil třipade já a kamošům jsem ji pujčil tak se mezi něma prudce zvedla její respektovanost a vyvolalo to vlnu zájmu o ni

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 01:58

memphis.unv

Do me motorky se klidne navazej, pokud nebudes riakt, ze je to nepovedena kopie HD (coz tu o Japonske produkci slychame casto)...jen pro upresneni..neni to choper,ale power cruiser,takze jeho bydliste je ctvrtmile..jen aby sis nenabehl.
Ted k te cine:
1. design
2. spolehlivost
3. jizdni vlastnosti
4. pohodli
mam pokracovat?Na 350 jsem delal papiry, vim o cem mluvim, zavidel jsem klukum, co je delali na Yuki...

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 01:20

acALIEN: ne, opravdu neni o nic lepší než třipade, já bych je označil za přímý konkurenty s novejma 640. a ještě mně řekni že třeba cbr125 je taky lepší než třipade a já se asi začnu smát. stačilo by mně ale kdybys mně vyjmenoval ty důvody proč je tadyta čínská mrdka o tolik lepší než třipade. já si to obhájit dokážu, co ty?
a do mé mašiny se nenavážej nebo ti začnu oplácet

el.manager (0) napsal 28.01.2009 v 00:31

Jawa je taky shit!!!podivnej design cena taky nic moc ...tahle Cina taky nevypada nijak skvele cena je prizniva ale propad ceny bude obrovskej...to bude uz ihned po koupy ta masina de o 20 000 dolu...to je z ekonomickyho hlediska nakonec lepsi koupit jetyho japana nebo evropu ktery drzej cenu...a predevsim cinan pracuje jak stroj a neptemysli u toho dale je to cely okopirovany nebo licencovany a predevsim nebudu podporovat tu zkur*** komunistickou cinu...fu*k of KSCM!forza ITALIA!!

slavekm (0) napsal 27.01.2009 v 23:59

no, normalne jezdim 1200 GS Adventure, uvazuju o necem na jezdeni po praze a kdyz se podivam na cenu, tak opoustim uvahy o nejakym skutru a premejslim o tomhle ...

toz asi tak ...

acALIEN (-4) napsal 27.01.2009 v 23:53

Headman myslim, ze tvuj nazor je velice konzervativni az zabedneny, cinska motocyklova produkce neni nijak zazracna, ale napriklad Jawe se smele vyrovna a co se tyce portfolia nekolikanasobne ji prevysuje, o technice nemluvim vubec.Co bejvavalo, je minulost, zlepsuji se a zlepsovat se uricte budou, ja osobne bych nemel problem s tim, mit doma na blbnuti jednu cinu,at uz malou motorku do 300ccm, nebo scooter a nouzi netrpim...

acALIEN (-4) napsal 27.01.2009 v 23:48

memphis.unv Ty volecku, podivej se,co sedlas ty, pak si znovu precti svuj prvni prispevek..ten uplne prvni v teto diskusi,pak se znovu podivej na tu Kentoyu a pak se znova podivej na svoji masinu, jestli ti nedojde, co se ti tu snazim slusne naznacit, tak je mi te uprime lito.Kdybych ti pred barak postavil tuhle Kentoyu a rek ti, ze kdyz mi das svoji masinu, dam ti tuhle novou Kentoyu, bral bys Kentoyu vsema deseti a nerikej ze ne a uz vubec nerikej, ze bys to vzal,odvezl Kentoyu do bazaru a koupil si neco jineho, takovejch pozeru jsem videl uz hodne..drzkovali na Octavku a vyhranyho Logana opevujou...takze sudme,ale s rozumem.Diky.

acALIEN (-4) napsal 27.01.2009 v 23:45

650ccm .. rozumnej nazor...

Matess727x (21) napsal 27.01.2009 v 22:43

Nechci se tu motat do hádek "číňani versus bla bla."Jen by bylo dobré, když chce někdo zasvětceně a fundovaně mluvit o "čínách", měl by si zjistit nějaké základní informace o značkách, typech, o čínské produkci a hlavně to, v jaké fabrice se která motorka vyrábí a jaké jsou rozdíly v kvalitě konkrétních fabrik.Třebas Qingqi Motors ve východočínském Jinanu, kde se dělá třeba to, co se u nás prodává pod názvem Yuki TR/SM,Yuki 125RS, V.D.O.Moto Genesis je kvalitou naprosto jinde, něž některé značky z fabrik z druhého konce číny, co většina "antičíňanů" hází do jednoho pytle.To je jako kdyby číňan řekl, že BMW je stejná srčka, jako Aprilia, páč jsou to motorky z tý strašný Evropy a při tom by o produkci motorek a fabrikách v Evropě nevěděl nic. Nejsem žádný zarputilý zastánce čínských motorek,...ale za tu, co vlastním Yuki TR s 200-tovkovým motorem od V.D.O.Moto se klidně postavím.Zejména leňské modely SM a TR-ka jsou úplně jinde, než předchozí produkce, nebo dřívější produkce jiných čínských značek.Na motorce jsem udělal sice dost úprav,...ale to z důvodů rize tuningových a abych se nenudil.Na motorce jsem prolezl co se dalo, dělám na ní psí kusy a stále drží.Aby si někdo nemyslel, že jsem nějakej "zoufalec", co není schopnej si pořídit slušnou motorku, jak jsem jednou četl toto označení nějakého "antičíňana" na účet motorkáře s Yukinou, tak vlastním ještě Hondu SLR 650 a od bráchy si občas půjčuju Yamahu WR 450F,.a opravdu, zatím potřebu zbavovat se toho TR-ka nemám.

Interceptor (108) napsal 27.01.2009 v 21:35

Koukám, že zase je tu nejchytřejší memphis, to mě ani nepřekvapuje, zvykám si .
Mně se to docela líbí, bohužel mám ve svém okolí několik lidí jež byli vlastníky "činy" a jejich zkušenost je doslova tragická. Nejkrásnější okamžik s ní zažili když se jí zbavily.
Neorientuju se v tom zda je výrobce Zhongshen nebo Xi-Xao a proto bych volil raděj ojetinu, japonku. Za tuto sumu se nechá sehnat zánovní GS, která ač nemám vlastní zkušenost s číňanem bude naprosto ve všem lepší.

Sukin (93) napsal 27.01.2009 v 21:32

Skoda penez, za tuhle hruzu, ja bych na to svoje dite neposadil. Jinak ze ani Japonci nejsou to co bejvali je jasne videt trebas na CB 250 z cca 1974 a cbf 250 novy... Mame doma obe tak vim o cem mluvim.

memphis.unv (17) napsal 27.01.2009 v 21:19

martin1986: přečti si co se píše v úplně prvním příspěvku téhle diskuze. jinak Boots&Braces jsou. německý nebo anglický?
a když máš ty rákosníky tak rád tak rovnou říkám že ojetá třipade je lepší než tadyten střep. přinejmenším životnost a spolehlivost jistá, "servis" zajištěnej, parametry motoru lepší, cenově se to nedá srovnávat přímo ptz už se v eu neprodává

Cíba. (9) napsal 27.01.2009 v 21:16

martin1986-hele nezastávej se těch číňanů tolik!jel si někdy na ty yuki 125 sport?dejme tomu že jo když o ní mluvíš!tak jestli řekneš že to byla pěkná jízda tak radši no comment..a jestli na tom někdo jezdí 5 let,tak je to na zdravotní problémy z těch vybrací..

Diamonds.dog (0) napsal 27.01.2009 v 20:15

radši bych koupil novou jawu než tohle.

martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 20:09

memphis.unv>ty tvrdíš, že ti nic čínského nesmí do baraku. Ale máš tam hromadů elektroniky kde bude na nějákým díle Made in China. A to platí i označkových botách. Podle toho co tam píšeš tak v baráku máš jen nábytek a nic jinýho

martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 20:03

Dědóch>taky člověk se v čínskej motorkách pohybovat aby věděl, která motorka je už dlouho na trhu a hlídat si nástup nových modelů.Tzn., že když člověk koupí motorku která se vyrábý klidne už 6let jako Yuki Sport. Tak bylo jasný, že bude nový model a starý model budou prodávat s velkými slevami. Hromada lidí to nezná jelikož když se člověk podívá na značkový motorky tak tam nejsou buď žádná sleva a nebo hodně malá... Samozřejmě, že Kawasaki vyprodáva loňské modeli s velkou slevou.Ale je snad jediná. Já jsem kupoval čínskej novej model a že by šel s cenou dolů tak toho jsem si ani nevšiml

Dědek. (0) napsal 27.01.2009 v 19:55

martin1986> čéče když to ten kolík od nás kupoval,tak ta motorka stála 54990,- ,já mu říkal,že vyhodí peníze do prdele a ta motorka bude po pár měsících dole a taky že je,je na 39990,-. Ok to beru,klesaj i Japonský,to je fakt. Ale na motoinzerci byla tadle motorka z roku 2008 s 2000km za cenu 28000,- a nikdo to nechtěl. Takže on ten propad Japonců není zase až tak strašnej,ale i kdyby byl,furt za ty peníze dostane člověk víc muziky

Košulič (0) napsal 27.01.2009 v 19:41

To tato motorka splňuje EURO 3

martin1986 (0) napsal 27.01.2009 v 19:28

Čínské skůtry jsou na tom hůře ale když se člověk podívá na čínské motorky tak tam to je o poznání lepší. Jsou lidi co mají Yuki 125 Sport a jezdí jim to i po 5letech, bez nějákej větčích investic. Je jasný že když člověk koupí čínského skůtra 35tis tak ho za rok prodá okolo 15tis, ale záleží taky jak se k tomu člověk choval. Takhle to vypadá jako velký pokles ceny, ale značkový motorky na tom nejsou o nic líp. Jen to vypadá dobře, jelikož to člověk koupí nový za 80tis a za rok to prodá za 60tis, ale je tam rovnaký pokles

Dědek. (0) napsal 27.01.2009 v 19:20

No spolužák to má.Ale on má "jen" tu 200.Žádnej zázrak,zpracování je mizerný,samá blejskavá serepetička...
Dle mě vyhozený peníze,ono se stačí kouknout na inzerci,za kolik se to prodává roj jetý... Prostě provar jak prase,kdo má rozum koupí normální motorku za stejný peníze,kdo ne,koupí Čínu...




TOPlist