globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 23:42

ChinaBikerka: všeobecně platí že nejkvalitnější výrobky jsou německý a nejlepší design je italskej. ještě teda bych doplnil že jinak "nejsvýdnější" jsou americký mašiny
japonsko má výhodu akorát v ceně, ale vzhledem k tomu že je podstatná tak díky tomu má převahu. ale jak víme tak neplatí že čeho je nejvíc, to musí byt nej jinak o čínňanech, různejch vietnamcích a podobné verbeži se ani jako o seriózních výrobcích mluvit nedá
jinak pokud tvá narážka byla ve prospěch bulíků a haryků.

ChinaBikerka (0) napsal 28.01.2009 v 23:41

loool memphis jezdí na takové kopelnici co ještě pamatuje beztak soudruhy a bude tu pomlouvat něco co je o 100% hezčí a určitě i kvalitnější než ta jeho plechajda tak to už je aji na mě moc lolz

TombaRider (4) napsal 28.01.2009 v 23:40

Protože nenávidím komunismus, rotoze rakosek je jako smeti,protoze nechci podporovat jejich trh, protoze chci podporovat jakej koli jinej a nejlip evropskej trh, protoze jsem mul moto YUKI a diky ni jsem byl male mrtev, proto a pro mnoho dalšího bych v evropské unii prodej čínských au, motocyklů a drahé elektroniky jako pracky nebo televize prostě jednou provždy zakázal.lná mašinka
mimochodem jak tady byla kritika GSka, ja na nem jel a byla to pohodová ovladatelná mašinka... a co reknu já to prostě platí protože sem chytrej.

ChinaBikerka (0) napsal 28.01.2009 v 23:35

jo co se v ní vyrobí to se rozdrobí

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 23:32

ChinaBikerka: něco proti evropě?

ChinaBikerka (0) napsal 28.01.2009 v 23:28

všechno de srovnávat ať je to čína či ne hlavně když to jede a není to z Evropy

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 23:21

Rokosi: nsr měl spolužák. motor třetinovej a spotřeba třikrát taková navíc já mám litr oleju za 70Kč a on za 4 kila
ono to sice bylo lehoučký, mělo to sportovní podvozek takže to dobře drželo, jenomže přišel kopec a on šel o tři kvalty dolu a sotva to mrčelo. na to sedli dva a rozjíždělo se to jak fichtl
nsr bych si ale s třipade srovnávat nedovolil, tadyten číňan je ještě totiž takovýho klasickýho ražení jak třipade, stejně jako je stejnej druh cb250 nebo jak se to jmenuje. nsr je ale vyloženě sportovní stroj takže by to bylo jak srovnávat CB1300 a CBR1000. to jsou stroje oba úplně jiný, ale opět to neni černobílý

kizak: akorát su alergickej na demenci když se do ní někdo naváží, ona se teď z garáže bránit nemůže tak to dělám za ni

ChinaBikerka (0) napsal 28.01.2009 v 23:21

mocinko moc pěkná hned bych brala

kizak (-1) napsal 28.01.2009 v 21:23

memphis.unv: OMG, ty tu svoju Jawičku 100% musíš š*kat. Sice nevím jak, ale s každým tvým dalším příspěvkem si to čím dál víc myslím. Jo a děkuji, takle hezky navečer jsem se dlouho nezasmál. Nemají nahodou tvý přátele dost těžkou helmu, že se jim zaklápí hlava do lopatek.

..Roko.. (7) napsal 28.01.2009 v 21:09

V tom máš pravdu ,že je to CBR nic neznamená, protože CBR 125 je omyl přírody, a raději budu lapat po smradu z výfuku NSR než CBR..Co se týče motorek do nebo kolem 25kw, pro mě jasná volba ER5ka, nesmrtelnej pracant, co umí i za dokonalých povětrnostních podmínek i ke 200stům (s GS500,CB500 nemám zkušenost)..Čínu něak neodsuzuju, protože z číni je skoro vše, ale jejich vlastním strojírenským patvorům nevěřím ani za nehet..S Jawou 3 a půlkou jen to ,že jsem řadil s nohou za uchem, vibrace jako prase a moc to nejelo (ale to jsem na ní jel když už jsem měl ER500)

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 20:30

Rokosi: když ti někdo tvrdí že je to oproti jeho cbr125 něco podřadnýho, že je to stará popelnica co nemůže nikdy slušně jet atd atd a potom na ni sedne tak se nediv
navíc to je oproti tadytomu čínskýmu žebrákovi dvakrát víc
navíc stojím si za tim že pokud nepočítáš zaškrcený šestikila tak je to nejlepší volba

..Roko.. (7) napsal 28.01.2009 v 20:26

memphis.unv: Pravda těch 34Nm ti fakt musí zalomit krk..Na Jawě jsem jel 1x v životě a už nikdy víc..Říkám to proto ,že o ní kecáš tak přehnaně až mě to nasralo..acALIEN má pravdu, běž se léčit!

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 20:05

acALIEN: když jsem ji někomu pujčil tak se tak skutečně rozjížděl neříkám že to je raketa na kterou nikdo nemá, ale ze zkušenosti vím jak byli vždycky všichni překvapení

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 18:50

Matess727x

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 18:49

Venda timto jsi jaware dorazil, dekuji a preji hezky vecer.Ja jdu na Whisky .

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 18:47

memphis.unv jsem netusil, ze pro nekoho muze bejt to posusovani se brutalni akceleraci,ktera ti zkloni hlavu a anthne ruce..covece to nedela ani moje m1800R...jsi pacient.

Venda (33) napsal 28.01.2009 v 18:27

Srovnávejte srovnatelné třeba s tímhle.
//www.jawa.eu/motocykly/jawa-250/technicka-data-6.htm

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 18:21

Interceptor: jo, máš pravdu, to je přesný.
já vím že mezi borcama respekt moc nebudí a holky na ni neletí, ale to je další věc proč ji mám ještě radši, protože ji všichni nejdřív ignorují a potom zůstávají čumět s otevřenejma hubama, případně když jsem ji někomu pujčil tak se vzdycky rozjížděl s rukama nataženejma a hlavou zakloněnou mezi lopatky
jinak samozřejmě že když tam byla nějaká nerovnost tak se na tom třipade zhoupne moc ráda, na druhou stranu ze stopy neuhne pokud tam nemá člověk hranatou H-03

Interceptor (108) napsal 28.01.2009 v 18:02

Taky se zapojím do úvahy Jawa 350 vs. Winner250. Já bych to viděl asi o fous pro číňana. Design je věc vkusu, nicméně s třindou moc koček nesbalíš, to už asi spíš na winnru 1:0. Spolehlivost?? Jak je na tom tenhle číňan nevím, ale třinda v cajku je naprosto spolehlivá a trvanlivá 1:1. Jízdní vlastnosti?? Docela fajn motor 350 zastíní její zoufalý rám. Memphis má buď 20kg nebo jezdí max 20. jinak by nemohl říct, že sedí jak přibitá 2:1. POhodlí?? po bodu a tedy číňan vyhrál 3:2. (ovšem je tu ještě pořizovací cena, že by 3:3? )
V 16ti bych šel určitě do číňana, ale jinak radši do jawičky. Má ducha, je to trochu nostalgie a když si vzpomenu na ten skvělej adrenalin s rámem v zatáčkách, to prostě nic nenahradí .

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 17:59

Kiedis: ne všichni máme rodiče kteří dají na něco vůbec, já jsem dostal ještě jako dítě základní školou poviný fichtla na kterým jsem jezdil od třetí třídy noa zbytek už byl v mé režii... no, spiš produkci

Daelimek (0) napsal 28.01.2009 v 17:54

Pánové, dovolte mi, abych také přispěl. V Čínách, respektive na Čínách jedu už nějaký ten pátek (let). Prošel jsem jak 4T padesátkami, tak i dvácami. Osobně mohu říci jen jedno. Když něco neznám, či s tím nemám zkušenosti, neměl bych se k tomu vyjadřovat. Ty slinty, které tu vedete jsou o ničem. Samé, domnívám se, řekl bych apod. Osobně mohu tvrdit, že jsem odzkoušel, či alespoň osobně viděl, každou motorku Čínské provenience. Jsou horší, ba příšerné, ale jsou mezi nimi i vyjímky. Je důležité vše řešit nezaujatě a s klidem. Největší problémy jsem měl bohužel s Yuki, měl jsem model Rally 50 a týden po koupi odešel startér, i plasty byly úděsné. Při zjištění povoleného šroubu u výfuku jsem ho při lehkém dotahování úplně ukroutil s tím, že půlka zůstala uvnitř díry. Celkem psina. Nicméně sloužil. Yuki to měla zpočátku se skútry opravdu krušné, ale co je fakt, je to jediný výrobce, který zaznamenává největší technologický vývoj ne-li na světě. Nikdo nedokáže v roce 2006 prodávat skoro nepojízdné skútry, s tím, že o rok později trhá žebříčky v prodejnosti, kdy kvalita je asi o 60-80% lepší, než u prvních modelů Speedy 50 aj. Ano Číňáni jsou opravdu fanatici. Nyní mám skútr od rakouského Genericu (díly čínské), který se u nás prodává pod Kentoyou. Ano, přístup Kentoye při reklamaci je děsný, ale výrobky Genericu jsou oproti jiným čínských značkám hodně kvalitní. Vždy tvrdím, že dobrou motorku či cokoliv nedělá její značka, ale servis, protože každá věc potřebuje servis a pokud narazíme na kriply, kteří nic neumí,je jasné, co bude následovat. Kvalitu u svého stroje vidím pokaždé, když sundám plasty. Zatím si stěžovat nemohu. Ono celkově je to kus od kusu a osobně nevidím důvod běžet do prodejny Honda a kupovat předraženého Leada či Vity, na které se mi při pohledu na ně dělá zle. Číny, tedy některé, jsou alespoň hezké, což se některých spartánských modelech značkových motocyklů říci nedá. Druhá věc je výkon. Ano, ten je u Čín menší, přesněji, omezený. Ovšem nikoliv proto, že by na to ten motor neměl, ale je to dáno především tím, že jsou to motory staré koncepce a je třeba z důvodů dodržení emisních limitů přiškrtit jejich výkon. To je běžná věc a dělá se to u osobních či nákladních aut, kde je to spíše časté, jsou pak autobusy. Já osobně nevím, ale nevidím na čínských motocyklech nic, co by mě muselo natolik naštvat, abych zde prožíval takové výlevy, jako většina z vás zde. Já a Martin1986, se kterým podníkám výlety víme o čem mluvíme. Je zbytečné zde poučovat "staré psy", ovšem mohly bychom ctít alespoň to, co jsem řekl v úvodu. Pokud si na to nevlezete, těžko můžete ze sebe vypouštět solidní názory..

Matess727x (21) napsal 28.01.2009 v 17:41

Headman: Ty jsi tak z toho komunismu zažil. Nejvíc mě pobavil tvůj výrok, že když si kupuješ něco složitýho, zkontroluješ si, jestli to není z číny.Ty najivko,...máš doma tolik věcí z číny, že kdyby jsi to věděl, tak z toho asi omdlíš. Ale máš odemě za ...pobavil jsi mě. Tvoje rozpoznávací schopnost,...jak vezmeš něco do ruky a hned poznáš, že je to z číny,...hmmm

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 17:31

Kiedis ja svoji motorku dostal od rodicu a pritom nenadavam na cinskou produkci, tak kde je problem tech, kteri na to nadavaji...zasadni problem je fakt, ze my tady bereme motorku jako milacka,pritelkyni...v Cine je to proste obycejnej nastroj na prepravu.Lette se tam podivat,pak to pochopite...

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 17:28

Headman precti si co jsem psal, pak se zapojuj se svym nazorem (viz to, ze se mam povozit, pak si precti zkusenosti lidi,kteri tyto ciny maji a zreviduj svoje utahovani lanek atd atd...)Posledni 2 vety jsem neprelouskal, napis je prosim cesky.BTW mas doma nakou elektroniku, nebo ctes jen noviny, ktere jsou mimochodem vytiskle na stroji vyrobenem v cine?(podle toho,ze jsi na online diskusi soudim, ze zrejme elektroniku doma mas...)

Headman (0) napsal 28.01.2009 v 17:15

To acALIEN: jo je to mrdka a je mi jedno jestli z jihu nebo severu číny.Jsou to šmejdy i když vypadají líp než JAWA(o tom by se taky dalo ale polemizovat).Možná půjdou do předu ale za dvacet let už budou japonc, evropa a USA opět někde jinde.Ten posranej komunizmus se tam projevit prostě musí tak jako u nás.A jejich výstupní kontrola?Skoro žádná.Já si koupím motorku abych se o ni nemusel starat.Kromě základních věcí se mi nechtějí hlídat lanka držáčky uvybrovaný plasty a šroubky.Je mi to jedno klidně si to kupujte.Ta jawka je o dost leší a živější mašina ať je stará jak chce.acALIANE zkus se povozit než začneš mluvit bláto.Osobně když kupuju něco složitějšího tak se dívám jestli to není čína.I když ono to je cítit už v ruce když je to z číny.A jestli ty na tym tvím mamlasu dáš lehátko tak se nejspíš někde zkrysíš. tak to raději ani nedělej

Kiedis (-1) napsal 28.01.2009 v 17:07

Mám Triggera 125 a je taky z továrny Zongshen a bez problému, člověk se musí taky trochu starat, jasně že to nejde srovnat s KTM, prostě v terénu to za chvilku zničíš... je to o tom jak se k tomu kdo chová.
A vy co se vysmíváte nám 16 letejm že jdem do číny, bohužel, ne všichni máme rodiče, kteří dají na Yamahu. A když chceme novou motorku za slušny prachy, tak jiná volba než ČÍNA tu není.

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 16:34

memphis.unv Jasny ale Kentoya je mrdka,protoze je z ciny vid.OMG jeste ze lidi jako ty jezdi na stare Jawe.Kdyby postavili v testu tuhle Kentoyu a tu zazracnou fisilii JAwu 350 vedle sebe,tak nevim, co bys pak rikal.

memphis.unv (17) napsal 28.01.2009 v 15:32

acALIEN: spiš jako vlastní

650ccm: samozřejmě že ta mašina je beznadějně technicky zastarálá, ale to ještě nemusí znamenat že by patřila do starýho železa. Určitě su na tom líp já s J350/63x, než kamoši jezdící na cbr125, mz150 atd atd

650ccm (88) napsal 28.01.2009 v 15:09

to memphis.unv :
Tvůj boj za Jawu je obdivuhodný.
Bohužel - Jawa 350 je out morálně i technicky.

Ale tahle diskuse nemá být o Jawě ani obecně o "Číně". Má být o té jedné konkrétní motorce Winner 250. Řekl bych, že test ji ohodnotil spravedlivě. Jetě by sem měli napsat svoje postřehy majitelé.

acALIEN (-4) napsal 28.01.2009 v 15:09

memphis.unv do autoskoly mozna.




TOPlist