husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
maraton (180) napsal 17.09.2018 v 17:31

Čína, nečína, nevím jak Romet, ale Mash podobné stroje prodává jako housky na krámě, po celé Evropě jich jezdí mraky! Proč? Protože jde o lehké, dostupné a podle všeho i poměrně spolehlivé stroje pro radost z jízdy.
Vždyť přesně takhle by mohla dneska vypadat třeba taková Sportka! No a vida – máme jí tu. Jawa hodila na trh poměrně pěknou mašinu za slušnou cenu, vždyť to je skvělé! Přestože ji sama nevyrábí, pouze dolaďuje (což je možná vzhledem ke kvalitě elektroinstalace a dalších problematických věcí na Jawách 660 možná jenom dobře)
Na brmlání po té naší líbezné krajině ideální stroj. Za mě Navíc v techničáku je napsáno, že to Jawa je.

RenekD (48) napsal 17.09.2018 v 17:10

Je doba retro tak se kde kdo snaží vydělat, ale za mě palec dolu

chatra (22) napsal 17.09.2018 v 16:35

Rady: Oni snad nemají vstupní kontrolu ?

Ijon (46) napsal 17.09.2018 v 16:17

Tak nějak mi z testu vychází, že motor se chová nejhůře právě kolem nejčastěji používaných otáček (to jest kolem 5000). Ale možná je to taková známka punku, tedy radosti z jízdy.
Jinak mi je úplně jedno, jestli je to čajna nebo indie, pokud tomu bude vše normálně fungovat a bude i servis a díly.

pk14 (175) napsal 17.09.2018 v 16:08+1

Spec. vypadá dobře, nemá to zbytečné kraviny, nestojí ranec, nikdo s tím nepojede do Tramtárie, stačí 2 m2 v garáži a trochu nerozumu. A po letech zbyde i na kapsy

josef58 (823) napsal 17.09.2018 v 16:06-1+1

JAWY 350 Speciál a 350/634 Retro jsem měl možnost vidět

Rady (9) napsal 17.09.2018 v 15:58-1+2

chatra pletes jabka s hruskama. Jawa vsechny komponenty nakupuje v Cine a nema zadny vliv na jejich vyrobu, pripadnou kontrolu jakosti. To ale neplati u renomovanych firem, ktere do Ciny dovezli komplet technologie a cinsky delnik je jen levnou pracovni silou. Nechce se mi verit, ze to co jsi napsal jsi myslel vazne.

JoskaH (444) napsal 17.09.2018 v 15:58

Podíváme-li se na to jako na čínu, je to fajn, pokud ne přímo super
Podíváme-li se na to jako na Jawu, je to velmi zvláštní... Ale motorka jako taková zřejmě přináší to co má

JA-NE (768) napsal 17.09.2018 v 15:57

pekny clanok. A motka sa mi lubi prvej chvile..

chatra (22) napsal 17.09.2018 v 15:45+2

Viděl jsem ji na výstavě a na živo vypadá ještě líp, než na fotkách. Moc rád bych se svezl!
Je hezké sledovat vlnu nevole pokaždé, když se objeví zmínka o Jawě z Číny. Zvláštní, že u BMW ani KTM nikomu nevadí, že dělají klíčové komponenty v Asii.
Pokud se Číňan naučí zvládat detaily, spolehlivost a přitom udrží cenu, bude spoustě lidí jedno, že sedlají motorku s většinou komponent Made in China. Další devizou pak může být jednoduchá, léty prověřená technika
A díky za pěkně napsaný článek!

lopata75 (111) napsal 17.09.2018 v 14:28+1

Kdyby v tom byl nějakej dvouválec jak býval třeba v XS 400 , tak si to klidně koupím...

Ford-Radr (7) napsal 17.09.2018 v 14:27

Za mě palec !!! Ani omylem!!! Jawa už dávno není co bývala!!!

TopSBK (86) napsal 17.09.2018 v 14:21

Když jsem jí viděl na výstavě, spadla mi brada. Je krásná. Následně jsem se dozvěděl, jak se věci mají. Nezbývá než přijmout realitu. I tak bych jí bral.

Mraki (55) napsal 17.09.2018 v 14:05+2

Už dlouho jsem se u čtení recenze na motorkářích tak neusmíval jako dneska. A to v dobrém. Speciála jsem viděl v březnu v Praze na výstavě a moc se mi líbil. Wow efekt jak prase. Bohužel byl v ostrém kontrastu s 350 OHC na kterou bych nevlez ani v gumovkách. Na krásné svezení s rohlíkem v puse opravdu není potřeba hektolitr a to, co psal autor, o zážitcích v menších rychlostech klidně podepíšu. Ač jsem příznivcem hlavně litrů. A pokud taková motorka pomůže "rozjet", nebo klidně roztlačit Jawu z té letargie, tak proč ne! Speciál se mi zdá jako krásný smysluplný stroj. O OHC to ale říct nedokážu.

elvis78 (133) napsal 17.09.2018 v 14:02

Přiznám se že Romet a Sinerai vypadají velmi pěkně

strakon (542) napsal 17.09.2018 v 13:50

Tady nemůže být o Jawě ai řeč a do mrtvol se nekope

Buznapsí (47) napsal 17.09.2018 v 13:15

Danny355: Jádro pudla je, že to jawa není. Já to beru jako fakt. Proč ale tu skutečnost přehlížet a navíc tvrdit že má tímto modelem jawa našlápnuto? Četl jsi kolik se jich prodalo?

Elzon (47) napsal 17.09.2018 v 13:15+1

...a není to už dneska vlastně jedno, že je původ v Číně, Japonsku nebo v Jičíně. Já už si zvykám, může se mi to nelíbit, ale to je asi tak všechno co můžu dělat. Jen aby naše děti jednou nemuseli lepit pantofle pro číňany. To je rozsáhlé téma. Jinak je ta motorka hezká .

Rady (9) napsal 17.09.2018 v 12:57+1

Stadakk11 mozna i ta nalepka Jawa nebude ceska. Pro nas starsi co na Jawach zacinali je tento cinsky paskvil pod znackou Jawa neprijatelny.

Simitom (119) napsal 17.09.2018 v 12:46+1

Retro vzhled starýho závoďáku? Super, mě se to vážně líbí. Neberu to tak že je to čína ale že má motor od Hondy. Vlastně by mi bylo i jedno jestli to má znak Jawa, Honda, Shinery nebo Suzuki. Motorka je prostě pěkná.

Stadakk11 (277) napsal 17.09.2018 v 12:45+4

Danny 355: jaký domácí výrobek? Pokud myslíš nalepení loga Jawa na nádrž, tak to jo. Jawa je dávno mrtvá a kdo si myslí že ne, tak ať se jede podívat do továrny.
Takže nejlepší český kombík je hnůjdaj a nejlepší česká motorka je Shineray. Na to je důvod být hrdý...tomu se nejde ani smát

ivano (499) napsal 17.09.2018 v 12:44+2

Ach joooooo ...kde jsi JAWOOOOO??? Tento, čínský již zmiňovaný motor používá i znovuzrozená italská značka SWM ve svých třech retro modelech 440. Motor asi dobrýý... A tento JAWA Speciál je celý MASH, jen doplněný o spodní díl kapotáže a nápis jawa(schválně to píši v malém písmu, protože ještě v menším to už napsat na klávesnici ani nejde). Jako retro vlna ...dobrý,ale proč to nemohlo být něco podobnýho, ale celé naše. Tehdy znal Jawu celý svět a zíral. Proč nevzdat hold NAŠÍM světovým jezdcům jako byli Šťastný, Havel, Parus, Bartoš a jiní, byť třeba jen limitovanou edicí...aby zase svět čuměl. Ale naší motkou a néééé s čííííínou.
Nějak mi to něco,vzdáleně připomíná...asi jen barevnou kombinacíííí. Aha... MAGNI . Ale projet bych se na tom chtěl a připadat si jako v 70ých letech.

Mike70 (70) napsal 17.09.2018 v 12:43

Jen k videu, ten slang mě fakt dostal Pak kolínko při 15°náklonu a roznožený kolena při jízdě Radši budu mlčet, zřejmě už patřím mezi ty páprdy...

danny355 (127) napsal 17.09.2018 v 12:29-2+4

Pěkný článek,bez předsudků . Tohle je nejpovedenější JAWA za poslední roky. Že nemá echt Český motor ? Pche,je jasně známo,že je tam Shineray,který se dodává i do jiných rámů a kdyby tam byl,tak náklady s vývojem motoru,homologací a s vyhověním všech různých EU norem by cenu vyhonily na 250 tisíc plus .. Jawa je malý lokální a ještě Český výrobce oproti třeba Škodovce ,která je už čistě Německým podnikem na který šikovní Čestí pracanti usilovně dřou .. Kecy o tom,že jediná echt JAWA byl Pérák a že pan Janeček by se v hrobě obracel, jsou už jen plané nostalgické žvásty o historii .. probuďte se už konečně ! Řeči o nějaké dotaci .. Řeší to nějaké úřady ? Ne,nevím o tom ,takže kde není žalobce,není soudce a Tečka ! Na rozdíl od Škodovky,kterou konkurence s nadšením .. sežrala i z pozemkama .. je JAWA ještě Českým podnikem,i když s nějakými podivnostmi kolem a jak už psal autor článku,pokud měla někdy JAWA dobře našlápnuto,tak je to s tímto strojem .. ! To mě vždycky úžasně baví, jak se my Češi bijeme hrdostí do hrudi nad echt Českou kvalitou a historii,ale téměř jakýkoliv domácí výrobek hned unisono strháme co to jen jde ..

Jenislav (8) napsal 17.09.2018 v 12:02+1

...ach jo...

mrm (6) napsal 17.09.2018 v 11:48-1+2

Krásně napsaný článek s nadhledem a bez předsudků co by bylo kdyby bylo.Fakt bych neřešil původ motorky,ale užitnou hodnotu a vzhled.To se u speciálu povedlo myslím líp než u ohcéčka.Motorka je pro potěšení a s cenovkou120tisíc se do toho Jawa trefila.Neustále se řeší,že to není celé z Týnce,ale to snad nikdo rozumnej v dnešní době chtít ani nemohl.Já osobně jsem rád,že Jawa žije a nedopadla jako ČZ.Za mě kdyby bylo ještě místo v garáži tak tam stojí vedle 634ky

IvanDvoutakťák (5085) napsal 17.09.2018 v 11:22+1

MichaT to vystihl stručně a přesně, že
*** Jawa, to je něco jako příšera z jezera Lochnes... ***
A já dodávám : na Lochnesce taky vydělává jen pár místních lidí .

standavfr (96) napsal 17.09.2018 v 11:05

Zajímalo by mě,kam zmizela dotace 22 mega na vývoj nového motocyklu.Jawa je pro mě už jen navoněná bída,ostatně to tak je od dob kývaček...Samozřejmě vyjma závodních strojů.

Milan1963 (273) napsal 17.09.2018 v 11:04

Za mně . Na delší cestu bych se s ní kvůli pohodlí nevydal, ale v neděli do cukrárny ? Určitě ano.
Jo a dodám - vlastní zkušenost, jel jsem na ní.

VIZI (1420) napsal 17.09.2018 v 10:47

Snad to jednou koupí Strnad. Ale toho motorky nezajímají radši zbraně. Ale nikdy neříkej nikdy.




TOPlist