Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vito Corleone > Doufám, že mě to nepotká... Na Monsteru 900ie mám já osobně najeto přes 30000, celkem rovných 70000 bez jediné porušky se spotřebou benzínu 4,5 a spotřebou oleje NULA. Starý dobrý Monster mě dovezl 3x do Sevastopolu a napřesrok jedu Kazachstán... Ne, tuhle motorku fakt nevyměním, nejen proto, že se na ní fakt nemá co pokazit
Moc pěkná motorka, amíci se mužou učit Jinak taky mi vadí ta hromada elektroniky, co se dnes cpe do motorek i aut, což z nich dělá spotřební zboží, co se vojede a vyhodí. Jak bude taková motorka fungovat za 10let, nevim nevim. Je holt nová konzumní doba, musíme kupovat, spotřebovávat a vyhazovat, furt dokola, sme jen ovečky, kteří řídí ti mocní nahoře a bude hůř přátelé, mnohem hůř...
Kuzin > bohužel máš pravdu... neštěstí můj M900 je natolik nadčasový, bytelný a neporuchový a elektroniku k ježdění fakt nepotřebuji, tudíž je mi nějaký nový "japonský" a napůl plastový Monster někde
I když konkurence na trhu... samozřejmě, jedna věc je masmédiema zblbnuté stádo, které si kupuje Ducati v těch jejich "klenotnictvích" - a k tomu mikinu za trojku samozřejmě... a pak jsou zde kovaní motorkáři, kterým nejde o pózu, ale o požitek a nekupují si Ducati proto, že na ní jezdil/jezdí nějaký Stoner/Rossi a ti raději koupí trubkový rám a z motoru se sypající kýbl matek, než tohle pozlátko... Bohužel ale je fakt, že ta první skupina je početnější
to Rado: Ano i tak je možné na tento stroj nahlížet a i to je názor,který lze respektovat. Nicméně stejně tak se můžeme třeba bavit o tom, proč se nám vytrácí z produkce dvoutakty apod. Peníze-náklady, legislativa EU, vývoj a konkurence na trhu. Někde tam je myslím třeba hledat odpovědi.
Toto není Monster... Poslední klasický starý dobrý Monster je vzduchový litr s výfuky po stranách, kulatým nečirým světlem a kulatými budíky... navc to nemá ani suchou spojku a trubkový rám není na celé motorčce až pod sedlo... Tohle je pojaponštěná konfekce...
Osmikilo, i když se dělá ještě větší obsah už ale "malý" není...
malej monster neměl suchou spojku snad nikdy, tak to asi taky není monster měl 696 a snad krom budíků
Vito Corleone > Doufám, že mě to nepotká... Na Monsteru 900ie mám já osobně najeto přes 30000, celkem rovných 70000 bez jediné porušky se spotřebou benzínu 4,5 a spotřebou oleje NULA. Starý dobrý Monster mě dovezl 3x do Sevastopolu a napřesrok jedu Kazachstán... Ne, tuhle motorku fakt nevyměním, nejen proto, že se na ní fakt nemá co pokazit
Moc pěkná motorka, amíci se mužou učit Jinak taky mi vadí ta hromada elektroniky, co se dnes cpe do motorek i aut, což z nich dělá spotřební zboží, co se vojede a vyhodí. Jak bude taková motorka fungovat za 10let, nevim nevim. Je holt nová konzumní doba, musíme kupovat, spotřebovávat a vyhazovat, furt dokola, sme jen ovečky, kteří řídí ti mocní nahoře a bude hůř přátelé, mnohem hůř...
nAštěstí jsem chtěl říct samozřejmě
Kuzin > bohužel máš pravdu... neštěstí můj M900 je natolik nadčasový, bytelný a neporuchový a elektroniku k ježdění fakt nepotřebuji, tudíž je mi nějaký nový "japonský" a napůl plastový Monster někde
I když konkurence na trhu... samozřejmě, jedna věc je masmédiema zblbnuté stádo, které si kupuje Ducati v těch jejich "klenotnictvích" - a k tomu mikinu za trojku samozřejmě... a pak jsou zde kovaní motorkáři, kterým nejde o pózu, ale o požitek a nekupují si Ducati proto, že na ní jezdil/jezdí nějaký Stoner/Rossi a ti raději koupí trubkový rám a z motoru se sypající kýbl matek, než tohle pozlátko... Bohužel ale je fakt, že ta první skupina je početnější
Tak tomu říkám testík! Pěkná práce, krásné fotky a ještě krásnější motocykl !!!
to Rado: Ano i tak je možné na tento stroj nahlížet a i to je názor,který lze respektovat. Nicméně stejně tak se můžeme třeba bavit o tom, proč se nám vytrácí z produkce dvoutakty apod. Peníze-náklady, legislativa EU, vývoj a konkurence na trhu. Někde tam je myslím třeba hledat odpovědi.
Toto není Monster... Poslední klasický starý dobrý Monster je vzduchový litr s výfuky po stranách, kulatým nečirým světlem a kulatými budíky... navc to nemá ani suchou spojku a trubkový rám není na celé motorčce až pod sedlo... Tohle je pojaponštěná konfekce...
Milánské ulice jsou plné kur**