ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
prodej_moto_cz (34) napsal 16.06.2022 v 11:27-2+5

To zas bude tady v komentářových aléjích na...to

Když je o motorce článek, oni redaktoři nikoho nenutí si jí koupit, víte?
V dnešním globálním světe je polovina asijských komponent i na šedivé oktávce v tedéíčku, co každému z nás stojí v dohledové vzdálenosti z okna.

Každý ať si vybere, co se mu líbí a užije si to.

Díky za pěkný podrobný test, hezká práce.

ramirez43 (9) napsal 16.06.2022 v 10:17-1+4

Bože můj...za 306 tisíc taková po pár měsících zrezlá motorka, kde se nedá nastavit zadní tlumič, nemá vypínatelné ABS ani kontrolu trakce...hmmm...já koupil novou KTM 890 adventure za 320 tisíc...tak jsem asi udělal dobře i když jsem pak dokoupil pár věcí do její výbavy...díky za recenzi CF moto.....opravdu pravdivou...

puffybodie (389) napsal 16.06.2022 v 10:13+1

Zaruka je 5 let, ale kolik let vyrobce zarucuje dostupnost dilu pro servis? Je to alespon 10 let? Pripadne jak moc je to kompatibilni primo s KTM ohledne motorovych komponent. Jsou tam nejake vyraznejsi zmeny, ze dily nepasuji nebo je to "osizene" jen na urovni elektroniky?

Je zarazejici, jak se teto otazce ve vsech testech neznamych znacek vsichni vyhybaji jako cert krizi. Nebo uz je to proste ala iPhone a pocita se s tim, ze po 2 letech se to vyhodi (nebo tady tedy po 5 letech) a poridi se dalsi? (asi ta moderni EU ekologie )

JíraFZS (24) napsal 16.06.2022 v 09:46+1

CF800MT 276 990 Kč
V Strom 1050XT 330 000Kč

Xfield (3) napsal 16.06.2022 v 09:44+2

Té nemožnosti nějak pohodlně nastavovat zadní tlumič je škoda, ale C-klíč by měl být součástí výbavy - v některých testech jsem ho zahlédl přidělaný pod sedlem řidiče. Na druhou stranu pro část uživatelů to takový problém být nemusí - já si nastavím podvozek jednou a nemám důvod to měnit před každou druhou jízdou. Jinak jsem měl možnost 800MT dost vyzkoušet a podvozek se mi hodně líbil (a "malé" plexi mě hodně štvalo ).

JardaBar (165) napsal 16.06.2022 v 09:38+3

Poctivý test!

MartasUS (106) napsal 16.06.2022 v 09:30-4+3

Za 300K raději 3 leté GS nebo KTM než nové toto jak to ovšem i Honza ve videu podotknul. Číňan prostě nikdy v životě nevyrobí nic aby se o tom dalo říct, že je to TOP. Nikdy. Možná to tak cítím jen já nebo i jiní, ale myslím si, že Číňani mají prostě v krvi vše tak nějak šidit nebo neudělat nic v TOP kvalitě i když na to prachy a hlavu mají. Jen nějak nechtějí.

K167 (1517) napsal 16.06.2022 v 08:43

Motor z KTM 790 Adventure má označení LC8c, přesně tak, jak to zde kluci píšou.





Jestli se někomu líbí nebo nelíbí zvuk, je na názoru každého člověka.

Za mě osobně zvuk na volnoběh nebo tůrovaný bez zátěže u stojícího motocyklu nejlépe vystihl nějaký majitel, když napsal, že to vypadá, že do motoru při výrobě asi někomu spadla zubní náhrada Beru to ale tak, že to k tomu motoru prostě patří.
V zátěži při jízdě, když se ten motor hezky točí, tak jak to má rád, je za mě ten zvuk pěkný a žádného laďáku netřeba.

3 reakce

Honzis
Honzis 16.06.2022 v 09:45

Migu, LC8 a LC8c jsou úplně jiné motory L jako Liquid, C jako Cooled, potom počet ventilů a u toho řaďáku potom maličké c jako Compact. Ten hlučnej lauf bude asi nejlepší řešení, na druhou stranu kátéemka, která nezní jako rozbitá, je rozbitá


Mig_35 (350) napsal 16.06.2022 v 08:11-1

Ano, ten motor /a určitě nemá označení LC8/ má vážně protivný zvuk a ani 890ka na tom není o moc líp. Chce to pořádně hlučný lauf, aby to přeřval

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist