Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Maska vypůjčená od V-Stroma, kterej si ji kdysi vypůjčil od Fazera :) Měly by dělat stejně i úchyty, aby se pak líp sháněly díly :) Opravdu to vypadá vše naprosto stejné. Yamaha vyjela s Tracerem a z deseti metrů nevidím větší rozdíl :)
Koukám, že výrazné kufry a hlavně přídavná světla jsou už nějakou dobu povinnou výbavou, kterak nalákat na dobrodružsví dálek Ještě tomu chybí zobák, uzavřené blástry to už má
Netvrdím že je toto špatné nebo ošklivé, ale prostě to zapadne mezi všema stejnejma japoncema. Původní model se mi vždycky líbil a dělal jsem si na něj zálusk . Měl prostě svoji osobní výjimečnou tvář. A když se podívám do historie, modely na které v době uvedení lidi nejvíc nadávají se časem stávají kultovními stroji
takhle zasadni zmena vzhledu je podle me na novy modelovy nazev, Versys je pro me, to co bylo pred tim. Skoda zahodit uspesnou historie modelu a nenevazat na to.
Předchozí verze se mi opravdu líbila. U téhle motorky mi vůbec nesedí maska ke zbytku mašiny. Chápu veškerá vylepšení a věřím, že to posunuje motorku dál , ale změně toho ksichutu prostě nerozumím ...
Moc pěkné ale ty přídavné lampy vymyslel nějaký maťoš. Vůbec nepasují ke stylu a ještě jsou tak blbě umístěny, že by to bylo to první co by letělo do kontejneru.
Souhlas s názory, že předchozí verze Versysu byly na první pohled identifikovatelné a tímto novým faceliftem se designově řadí do zamlžené množiny ostatních strojů.
Nezpochybňuju, že by to mohla být dobrá motorka...
Mašina pěkná, ač faceliftem bohužel vypadá jako mnoho konkurenčních. Pořád ale převažují kladné pocity. Produkci Kawy v posledních letech považuji za vůbec jednu z nejlepších na moto trhu. Například Honda dle mě sklouzla k výrobě totálně nudných tuctovek na jedno brdo a to napříč jejich portfoliem. Na ER-6 2006 stále rád vzpomínám, občas lituji, že jsem ji prodal. Každopádně návrat ER-6 nebo Versyse do mé garáže je stále reálný .
Nikdy jsem Versyse moc nemusel, ale je pravda, že předešlý model byl designově vybočením od tuctové produkce. Tohle už vypadá jako vše ostatní. Taky vám připadne, že poslední dobou jsou všechny motorky na jedno brdo?
Maska vypůjčená od V-Stroma, kterej si ji kdysi vypůjčil od Fazera :) Měly by dělat stejně i úchyty, aby se pak líp sháněly díly :) Opravdu to vypadá vše naprosto stejné. Yamaha vyjela s Tracerem a z deseti metrů nevidím větší rozdíl :)
O kus dál, ale pro mě to už skoro nádech skútra no nevím ...
Koukám, že výrazné kufry a hlavně přídavná světla jsou už nějakou dobu povinnou výbavou, kterak nalákat na dobrodružsví dálek Ještě tomu chybí zobák, uzavřené blástry to už má
Netvrdím že je toto špatné nebo ošklivé, ale prostě to zapadne mezi všema stejnejma japoncema. Původní model se mi vždycky líbil a dělal jsem si na něj zálusk . Měl prostě svoji osobní výjimečnou tvář. A když se podívám do historie, modely na které v době uvedení lidi nejvíc nadávají se časem stávají kultovními stroji
takhle zasadni zmena vzhledu je podle me na novy modelovy nazev, Versys je pro me, to co bylo pred tim. Skoda zahodit uspesnou historie modelu a nenevazat na to.
Nakonec přijdeme na to, jak byla první verze svébytná.
Předchozí verze se mi opravdu líbila. U téhle motorky mi vůbec nesedí maska ke zbytku mašiny. Chápu veškerá vylepšení a věřím, že to posunuje motorku dál , ale změně toho ksichutu prostě nerozumím ...
Moc pěkné ale ty přídavné lampy vymyslel nějaký maťoš. Vůbec nepasují ke stylu a ještě jsou tak blbě umístěny, že by to bylo to první co by letělo do kontejneru.
Souhlas s názory, že předchozí verze Versysu byly na první pohled identifikovatelné a tímto novým faceliftem se designově řadí do zamlžené množiny ostatních strojů.
Nezpochybňuju, že by to mohla být dobrá motorka...
Mašina pěkná, ač faceliftem bohužel vypadá jako mnoho konkurenčních. Pořád ale převažují kladné pocity. Produkci Kawy v posledních letech považuji za vůbec jednu z nejlepších na moto trhu. Například Honda dle mě sklouzla k výrobě totálně nudných tuctovek na jedno brdo a to napříč jejich portfoliem. Na ER-6 2006 stále rád vzpomínám, občas lituji, že jsem ji prodal. Každopádně návrat ER-6 nebo Versyse do mé garáže je stále reálný .
Nikdy jsem Versyse moc nemusel, ale je pravda, že předešlý model byl designově vybočením od tuctové produkce. Tohle už vypadá jako vše ostatní. Taky vám připadne, že poslední dobou jsou všechny motorky na jedno brdo?
Pěkne ale začina to vypadat všechno stejně
předchozímu modelu jsem nemohl přijít na chuť,byla opravdu ošklivá...tohle mě nevadí
Zapamatovatelná motorka se proměnila v vzhledově tuctovou.