globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
acALIEN (-4) napsal 03.02.2009 v 16:56

Honza-Pce Aspon nam to funguje, jede, brzdi i hezky vypada coz se o HD moc rict neda, fakt mi to uz poslednich 10 let pripada jako motorky pro blazny s vousama a prodrenejma kozenejma gatema...

acALIEN (-4) napsal 03.02.2009 v 16:55

kizak

acALIEN (-4) napsal 03.02.2009 v 16:53

ChopTop Proc si nedas na profil svoji fotku ?Coleman by mel asi radost...

acALIEN (-4) napsal 03.02.2009 v 16:52

MajoKE Souhlas.

acALIEN (-4) napsal 03.02.2009 v 16:51

Koukam, ze HD ty patvary prska jak Bata cvicky.ani Yuki nema takove portfolio.Skoda ze to ma vice mene jeden motor :).

MajoKE (51) napsal 03.02.2009 v 16:48

Je mi jedno, kto si co kupi za 300 ceskych litrov.

Treba otvorit oci a nekecat o charizme...motorka je predrazena, nejde a nebrzdi.

memphis.unv (17) napsal 03.02.2009 v 16:19

LiborK: jestli tvrdíš že to vypadá divně tak nemá cenu něco objasňovat

Anti: ono je potřeba aby byli na první pohled rozpoznatelní?
Iron, kterej tady byl minulej týden je Nightster s menším motorem, devítikilem másto dvanáctky, aji v tom článku to bylo napsaný. je hřích když do mašiny dáš menší motor a jinak až na pár drobností vypadá stejně?

ChopTop (0) napsal 03.02.2009 v 16:12

Tohle je 12ka, tamto byla 9ka.. tak na co potřebuješ ZNALCE
a jinak je to jako vysvětlovat malýmu dítěti, že sice všechny motorky maj 2 kola, ale..

Anti (393) napsal 03.02.2009 v 16:04

Tak a teď bych rád,aby mi nějaký znalec vysvětlil,jak lze rozeznat tento a předchozí model HD co se tu testoval...

Harlejíček (3) napsal 03.02.2009 v 15:59

Krásný a klasický motocykl který hyzdí jen evropské "udělátko" z umělé hmoty na RZ.

LiborK (37) napsal 03.02.2009 v 15:29

Ach jo, já Ti nevim jak to teda je. Jede to naprd, brzdí to naprd, vypadá to divně, stojí to moc peněz na to co to umí. Ale je to HD a tak to má stačit, Ale opravdu to stačí ???

blafan (-3) napsal 03.02.2009 v 15:16

HD=předražený šmejd (znalec šrotu 632 at si mě prosím nevšímá)

memphis.unv (17) napsal 03.02.2009 v 14:16

fort: stejně to jsou ale jen dílčí změny a samozřejměže ty brzdy nejsou jedovatý jak na supersportu, ale že by to jenom přibržďovalo pochybuju. kdyby za to člověk vzal pořádně tak by tou brzdou to kolo určitě zasekl, jde jenom o to jakou silou

ChopTop (0) napsal 03.02.2009 v 14:14

Hrdlo nádrže asi nebude lakovaný proto, že tam teče benzín, s kterým si lak až tak nerozumí,žejo .. panebože jak někomu můžou vadit takový píčoviny .. nebo že je od motoru teplo.. taky objev

fort (0) napsal 03.02.2009 v 14:00

memphis.unv - v tehdejším testu byl model R, který má delší zdvihy pérování a dva kotouče na přední brzdě, takže se dá víc klopit a lépe brzdí, proto se na něm dá jet sportovněji.
Jinak ten výkon bude určitě vyšší. Já mám v techničáku 39 kW, tj. 53 koní, ta dvanáctistovka bude mít tak 65 koní.

memphis.unv (17) napsal 03.02.2009 v 13:45

Je to nádhera, sice sportstery se mně nikdy nelíbily, protože radši jsem měl vždycky velký veci a tak byl mým favoritem u HD Night Train, navíc sportstery mně přišly nejen jak nová kývačka a na takové mašině jak zbytek sportsterů je se mně prostě ty kvanta chromu nelíbí. Když ale Nightster spatřil světlo světa a došlo ke změně- souhlasím s tim označením v Motoráju "Thorovo kladivo" ten design temně hrubé mašiny je dokonalej. a navíc aji v tomhle menším provedení (oproti NT) má taky specifický kouzlo. teď zbývá ještě hrubý chování a démon je na světě.
Milwaukee je úžasný místo
jinak nevim teda jak to je s tim že od něho člověk nemá chtět sportování, protože si vzpomínám na jeden minulej test sportstera tady na motorkářích a pokud vím tak tam z toho byl nadšenej a nemohl se odtrhnout, jak ho sportovní jízda na sportsteru bavila jinak pochybuju že by ten kotouč nebrzdil, vzpomínám si na test Nigsteru v loňským Světě motorů a tam si stěžoval, že brzda nebrzdí, že nestačí ju mačkat jednim prstem, že musí prstů použit víc

kizak: no, myslim že Buell je dostatečným argumentem pro vzduchový ohv V2 od HD

-LOTR- (2) napsal 03.02.2009 v 12:50

Mě ty H-D začínají docela splývat, není jich náhodou dost ...

kizak (-1) napsal 03.02.2009 v 11:56

Honza-Pce: Chápu že můj komentář může někoho rozdráždit, ovšem je to jen reakce na test, který moc nadšení nevzbudil. Jinak tvoje hláška "několik drobných negativ", jen potvrzuje to co jsem napsal: jen pro milovníky značky.

Radiátor před rámem je jen nutná věc, která umožňuje si vychutnat výkon, o kterém v tomto případě funkčních žeber si můžeš nechat pouze zdát divoký sen.

Honza-Pce (0) napsal 03.02.2009 v 11:30

kizak: Pořád lepší několik drobných negativ, než radiátor před rámem a žebra jen na ozdobu...

lynx (98) napsal 03.02.2009 v 11:28

Kvalitně napsaný test
Ovšem to H-D ... Výkon, váha, převodovka, tlumiče, brzdy -

hans.41 (2) napsal 03.02.2009 v 11:26

to kizak:jo v podstatě máš pravdu jsem milovník , vyznavač této značky ale je to tak let´s go h.d.

kizak (-1) napsal 03.02.2009 v 10:54

Tomu říkám opravdu "pozitivní" test. Opět jen pro milovníky značky, kteří pro nápis a legendu HD dokáží všechny negativa tak nějak překotit na pozitiva. Ale to už k HD patří a patřit bude.

K2 (38) napsal 03.02.2009 v 10:40+1

Motorka pěkná - klasika jak má být. Škoda, že amíci nevychytali těch pár detailů, které uživatele můžou docela štvát: brzdy, tlumení (to by ještě šlo nějak skousnout u kalsického biku), ale ta dlouhá jednička a ohřívání rozkroku může celkem štvát.

fort (0) napsal 03.02.2009 v 10:18

Parádní stroj a skvělý test.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist