Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Teda chlapi, to je zase mela . Jste horší než ženský. Souhlasím s tím, co tu napsal kojot. A jinak, mě se Nightster nelíbí - vzledově tedy, nejela jsem na tom. Ale už jen to, jak je to nízký..no nevim..I když mám HD, nejsem zarytý zastánce značky, nějaká moto jsem už zkusila a každá měla něco do sebe a můžu říct, že v okamžiku, kdy mě HD nebude vyhovovat, jde z domu.
Pořád to samé,proč prostě ti co nemají rádi h.d.sem vůbec lezou copak vetšina z nás chodí na fora o např.suzuukii?Jo a neodpustím si :To acalien co máš proti Fábii? Kolik Nových aut už sis Zakoupil ve svém pokročilém věku?
viděl někdo film "Zítra to roztočíme drahoušku" - tady ho sleduji a vcelku se mi to líbí
Chlapy, ale že se shodnem co, když si řeknem, že nás spojuje ten ventilek kudy proudí vzduch do pneumatiky, má ho každý, každý ho má rád pokud mu těsní, no tak milujme se, radujme se a buďme rádi, že vše na čem jezdíme má status MADE IN WORLD
A pokud jde o brzdy, myslím, že na H-D je vhodnější vybudovat si návyk na primární brzdění zadní brzdou. Já mám na sportsteru 2 kotouče vpředu a k tomu, aby se kouslo přední kolo, vzhledem k hmotnosti a přední vidlici, stačí o dost míň, než u jiných motorek (rozhodně nejde na přední )
Jako test dobrej, to jo... jen bych ještě doplnil, že ty obavy o padání ze stojánku jsou zbytečný - má západku, takže tu motorku můžeš třeba postrkovat nebo zaparkovat z kopce - a nespadne ani náhodou..
Hlavně žes jim to nerozstřelil hned za branama
Diky za nejaký to ocení, že jsem psal dobře, že jsem si všiml a "zavadil" o nějaký vlastnosti, které tento stroj má. Obvzláště si cením toho, že to napsali majitélé se zkušenostmi a ocenili mou objektivitu. Konstatoval jsem to co jsem postřehl a zaznamenal to. Nejsem výhradní milovník HD, jak někdo postřehl, ale stroje se mě líbí jako takové at je to HD nebo Ducati či SYM a dokážu už při svém věku a zkušenostech s X motocykly ocenit, případně mít výhrady k tomu jaký daný stroj je. Je to prostě to jak se na daný stroj dívám a chápu ho. A třeba ten blbý nenalakovaný kus kolem víčka mě prostě vadí. U všech přestaveb je toto dotažené do detailu a u japoncu zakryto leteckým urávěrem a podobně. Nehodlém tady nic obhajovat, jak jsem to viděl, tak jsem to napsal. Pro mě je jěždění hlavně o lidech a vůbec ne o strojích na kterých jezdí. Proto nechápu už dost osobní invektivy, které se tu stále častěji rodí. Už opravdu přestaňte a aspoň trochu se snažte pochopit toho druhého. Jak pravil jeden můj kamarád: Nejlíp je ty blbý pocity rozjezdit. Proto si myslím, že je pravda ta že: Svoboda jednoho, končí tam, kde začíná svoboda druhého.
ac: Fakt nevím, proč by měl mít H-D nutně něco společnýho s chopperem, když choppery jsou záležitost 60. let. Navíc si troufám tvrdit, že tenhle nightster má k chopperu o dost blíž, než např. RoadKing (nic proti němu, samozřejmě), i když styl XL1200N je spíš v duchu úprav harleyů po WWII...
acA: překvapils vcelku věcnou odpovědí -tak budu taky slušný: to foto v avataru mám proto, že vyjadřuje moje 2 velký lásky - kromě motorek "sbírám" taky americký káry i když třeba chopped Mercury 49 jen tak neseženu .. a že je to ňákej Coleman ani nevím..
A s tím choperem to beru tak, že nemáš ani enduro, ani silnici, ani motard... takový ty podkategorie jako cruisery
a jánevímco to neberu. Tož tak..
A co se na tuhle diskusi vykaslat...lidi co maj radi HD ho budou branit do posledniho dechu a urazet Japonce, stejne jako Skodovkari svoji Fabii...Kazdej mame nakej vkus, kazdej cheme neco jineho.Pravda je, ze HD je tradice a kvuli tomu si to lide kupuji,stejne tak je pravda ze technika pouzita u (napr.) Japonske produkce je sofistikovanejsi.HD je o jednoduchosti a naturalnosti, Japonci zase pilujou kazdej technickej detail,at uz jde o podvozek, nebo vlastnosti motoru a prevodovky,ci snad o hlavni svetlomet a brzdy.Timto bych to tu ukoncil,alespon ze sve strany...
k: jestli myslýš tu pod odkazem, tak nejvíc fascinující je, že má téměř shodný průběh s touto,ačkoli proběhla před půl rokem a částečně v jiném složení
ChopTop krasnou mrdku mas mozna ty doma, neni to beno ale kondenzat, ono v -10 startovat motorku asi opravud neni to prave orechove.Buella chvalim.No me jen prijde trapny davat si do avataru choperacke guru...rozhodne trapnejsi, nez se sdruzovat v, jak ty rikas, ,,databazi" .Krom toho tvuj Roadking je HD tak jak HD byt ma , tyhle mrsiny co uz postradaj styl,postradaj i smysl...ale jen jsem rekl svuj nazor a to ten, ze se mi posledni HD asi za poslednich 10 let(driv jsem motorky moc neresil) vubec nelibi, vetsinou nemaj s choprem nic moc spolecneho a to by HD mit melo...(a prosim nerikej mi, ze moje moto je nepovedenej choper, choper to neni..)
ChopTop To vis ze jo ty chudinko, hlavne ze mas v profilu fotku uplne nekoho kdo evidentne neni ty :).Taci jako jsi ty jsou zdaleka nejlepsi...pridej si do profilu aspon jendo priblizoivadlo,treba ten vytah co te vozi do prvniho patra luxusniho byt 1+kk...
A krom toho nejsem COPRISTA, zjisti si, na co je M12800R delanej a co je jeho poslanim a pochopis,ze o choperu to vubec neni tunto..
JohnnyS08 nene, ta ,,konverazce A&B" bylo zpusobena tvrdohlavosti Firefoxu a ty prispevky nize jsem psal vzdy kdyz jsem si precetl neci nazor.OK pro priste to pro tebe muzu udelat, jenze to pak zase tezko budou dotycni hledat sva jmena, respektive, nebudou se tim zaobirat..takhle je na zacatku kazdeho prispevku nick cloveka,kteremu je dany text urcen, takze sorry,ale asi tedxy zustanu u tohoto zpusobu.jestli ti to vadi, muzes je prehlednout .)
Nejvíc mě baví takový jako AcAlien, který si koupí ňákou zvlášť trapnou nápodobu HD, ale nejvíc blafou
Beru kritický poznámky od lidí, co jezdí silnice -jsou prostě někde jinde a tohle je nebere.
Ovšem "japonský čoprista" - to je nejzavilejší nepřítel HD..
Akorát že my na vás zvysoka ..
MY máme originál, vy jste se zmohli jen na kopie - a čím víc prskáte, tím víc jste k smíchu.
jojo, vše začalo slovama předraženej šmejd, jede to naprd, brzdí to naprd, celkově je to na prd, plečka a podobně. Pak nemůžete čekat nic jiného. Tady na tomto fóru je normálním jevem že se spílá značkám které tvořily historii (ať už americké nebo evropské). Velkým paradoxem je že právě bez těchto značek by japončíci byli schopni postavit a vyrobit maximálně tak koloběžku a místo rychloměru by bylo různobarevné tamagoči !!!
V létě jsem díky vstřícnému přístupu kamaráda měl možnost ujet asi 200 km na jeho 883 Custom. Pokud jí po stránce podvozku porovnám s otcovou 750 Shadow Spirit, tak jsem neschledal zásadnější rozdíl. Pravda, ovladatelnost Hondy je snažší, HD vyžadovalo při nájezdu do zatáčky trochu víc síly, pak ale jelo jak po kolejích. Motor se mi zamloval daleko víc ten na HD, brzdy má lepší Honda (vše jen můj osobní názor). Celkem si myslím, že řada "malých" sportsterů dnes tvoří Hondě 750, Kawě VN 900 rovnocenou konkurenci, kterou není nutné volit jen srdcem. Oproti zastarávajícím Suzukám 800 jsou podle mě dokonce výrazně lepší.
Asi bych se osobně snažil vyhnout verzím se sníženým podvozkem (Low, Nightster), podle toho, co jsem slyšel a četl se ono snížení na jízdních vlastnostech skutečně negativně podepsalo.
to acALIEN: Proč nedáváš svoje reakce do jednoho příspěvku, snažíš se vyhrát soutěž o nejvíc příspěvků v diskuzích nebo co?
Teda chlapi, to je zase mela . Jste horší než ženský. Souhlasím s tím, co tu napsal kojot. A jinak, mě se Nightster nelíbí - vzledově tedy, nejela jsem na tom. Ale už jen to, jak je to nízký..no nevim..I když mám HD, nejsem zarytý zastánce značky, nějaká moto jsem už zkusila a každá měla něco do sebe a můžu říct, že v okamžiku, kdy mě HD nebude vyhovovat, jde z domu.
PS: jezdím Daewoo Tico a musím uznat i tam se cítím svobodněji než v té značce s okřídleným šípem ve znaku...
Fábie to je hroznej šit i za mě, doma máme jedno starý Mitsubishi Lancer rok 92 a v té fábii, to je kokpit jak pro trpaslíčky ...
Pořád to samé,proč prostě ti co nemají rádi h.d.sem vůbec lezou copak vetšina z nás chodí na fora o např.suzuukii?Jo a neodpustím si :To acalien co máš proti Fábii? Kolik Nových aut už sis Zakoupil ve svém pokročilém věku?
pane bože, ještě, že je noc a jde se spát
viděl někdo film "Zítra to roztočíme drahoušku" - tady ho sleduji a vcelku se mi to líbí
Chlapy, ale že se shodnem co, když si řeknem, že nás spojuje ten ventilek kudy proudí vzduch do pneumatiky, má ho každý, každý ho má rád pokud mu těsní, no tak milujme se, radujme se a buďme rádi, že vše na čem jezdíme má status MADE IN WORLD
A pokud jde o brzdy, myslím, že na H-D je vhodnější vybudovat si návyk na primární brzdění zadní brzdou. Já mám na sportsteru 2 kotouče vpředu a k tomu, aby se kouslo přední kolo, vzhledem k hmotnosti a přední vidlici, stačí o dost míň, než u jiných motorek (rozhodně nejde na přední )
Ještě by nebylo od věci poukázat na rozdíly oproti US verzi a spojit to s díky na adresu EU/českých byrokratů...
A na tyhle retro motky se letecký závěry nádrže moc nehodí IMO..
Jako test dobrej, to jo... jen bych ještě doplnil, že ty obavy o padání ze stojánku jsou zbytečný - má západku, takže tu motorku můžeš třeba postrkovat nebo zaparkovat z kopce - a nespadne ani náhodou..
Hlavně žes jim to nerozstřelil hned za branama
Diky za nejaký to ocení, že jsem psal dobře, že jsem si všiml a "zavadil" o nějaký vlastnosti, které tento stroj má. Obvzláště si cením toho, že to napsali majitélé se zkušenostmi a ocenili mou objektivitu. Konstatoval jsem to co jsem postřehl a zaznamenal to. Nejsem výhradní milovník HD, jak někdo postřehl, ale stroje se mě líbí jako takové at je to HD nebo Ducati či SYM a dokážu už při svém věku a zkušenostech s X motocykly ocenit, případně mít výhrady k tomu jaký daný stroj je. Je to prostě to jak se na daný stroj dívám a chápu ho. A třeba ten blbý nenalakovaný kus kolem víčka mě prostě vadí. U všech přestaveb je toto dotažené do detailu a u japoncu zakryto leteckým urávěrem a podobně. Nehodlém tady nic obhajovat, jak jsem to viděl, tak jsem to napsal. Pro mě je jěždění hlavně o lidech a vůbec ne o strojích na kterých jezdí. Proto nechápu už dost osobní invektivy, které se tu stále častěji rodí. Už opravdu přestaňte a aspoň trochu se snažte pochopit toho druhého. Jak pravil jeden můj kamarád: Nejlíp je ty blbý pocity rozjezdit. Proto si myslím, že je pravda ta že: Svoboda jednoho, končí tam, kde začíná svoboda druhého.
ac: Fakt nevím, proč by měl mít H-D nutně něco společnýho s chopperem, když choppery jsou záležitost 60. let. Navíc si troufám tvrdit, že tenhle nightster má k chopperu o dost blíž, než např. RoadKing (nic proti němu, samozřejmě), i když styl XL1200N je spíš v duchu úprav harleyů po WWII...
acA: překvapils vcelku věcnou odpovědí -tak budu taky slušný: to foto v avataru mám proto, že vyjadřuje moje 2 velký lásky - kromě motorek "sbírám" taky americký káry i když třeba chopped Mercury 49 jen tak neseženu .. a že je to ňákej Coleman ani nevím..
A s tím choperem to beru tak, že nemáš ani enduro, ani silnici, ani motard... takový ty podkategorie jako cruisery
a jánevímco to neberu. Tož tak..
A co se na tuhle diskusi vykaslat...lidi co maj radi HD ho budou branit do posledniho dechu a urazet Japonce, stejne jako Skodovkari svoji Fabii...Kazdej mame nakej vkus, kazdej cheme neco jineho.Pravda je, ze HD je tradice a kvuli tomu si to lide kupuji,stejne tak je pravda ze technika pouzita u (napr.) Japonske produkce je sofistikovanejsi.HD je o jednoduchosti a naturalnosti, Japonci zase pilujou kazdej technickej detail,at uz jde o podvozek, nebo vlastnosti motoru a prevodovky,ci snad o hlavni svetlomet a brzdy.Timto bych to tu ukoncil,alespon ze sve strany...
dokonce před rokem a půl
k: jestli myslýš tu pod odkazem, tak nejvíc fascinující je, že má téměř shodný průběh s touto,ačkoli proběhla před půl rokem a částečně v jiném složení
ChopTop krasnou mrdku mas mozna ty doma, neni to beno ale kondenzat, ono v -10 startovat motorku asi opravud neni to prave orechove.Buella chvalim.No me jen prijde trapny davat si do avataru choperacke guru...rozhodne trapnejsi, nez se sdruzovat v, jak ty rikas, ,,databazi" .Krom toho tvuj Roadking je HD tak jak HD byt ma , tyhle mrsiny co uz postradaj styl,postradaj i smysl...ale jen jsem rekl svuj nazor a to ten, ze se mi posledni HD asi za poslednich 10 let(driv jsem motorky moc neresil) vubec nelibi, vetsinou nemaj s choprem nic moc spolecneho a to by HD mit melo...(a prosim nerikej mi, ze moje moto je nepovedenej choper, choper to neni..)
Honza-Pce: Opravdu poučná doskuze
A tady čtu, že ti z tý tvý krásný mrdky už teče benzín - no nevím, nevím, ale na tvým místě bych byl pokornější... abys eště nevyhořel .. Japonče
Jo a mám Roadkinga (můj druhej H-D, předtím FXSTC) a Buella XB12ss
Profily jsou pro zakomplexovaný chudáčky jako jseš ty, aby mohli světu předvádět svý nepřekonatelný plagiáty
Já se nebudu sdružovat v nějaký "databázi" a fakt je mi víš kde, co ty si myslíš.
Jsi dítě(23 let - tolik je mýmu synovi BTW ) a tak tě beru.. Není totiž vyloučený, že z toho i vyrosteš.
ChopTop pochlub se vubec na cem jezdis a prosimte dej si opravdu do profilu fotku sebe sama,nebo tveho stroje a ne Colemana...Diky..
SiSpo to nestoji za to, topi se ve svem iluzornim archaickem svete .
ChopTop To vis ze jo ty chudinko, hlavne ze mas v profilu fotku uplne nekoho kdo evidentne neni ty :).Taci jako jsi ty jsou zdaleka nejlepsi...pridej si do profilu aspon jendo priblizoivadlo,treba ten vytah co te vozi do prvniho patra luxusniho byt 1+kk...
A krom toho nejsem COPRISTA, zjisti si, na co je M12800R delanej a co je jeho poslanim a pochopis,ze o choperu to vubec neni tunto..
//www.motorkari...il-diskuze/?cid=4112 jen tak pro zajímavost taky plno rádobychytráků...
JohnnyS08 nene, ta ,,konverazce A&B" bylo zpusobena tvrdohlavosti Firefoxu a ty prispevky nize jsem psal vzdy kdyz jsem si precetl neci nazor.OK pro priste to pro tebe muzu udelat, jenze to pak zase tezko budou dotycni hledat sva jmena, respektive, nebudou se tim zaobirat..takhle je na zacatku kazdeho prispevku nick cloveka,kteremu je dany text urcen, takze sorry,ale asi tedxy zustanu u tohoto zpusobu.jestli ti to vadi, muzes je prehlednout .)
Nejvíc mě baví takový jako AcAlien, který si koupí ňákou zvlášť trapnou nápodobu HD, ale nejvíc blafou
Beru kritický poznámky od lidí, co jezdí silnice -jsou prostě někde jinde a tohle je nebere.
Ovšem "japonský čoprista" - to je nejzavilejší nepřítel HD..
Akorát že my na vás zvysoka ..
MY máme originál, vy jste se zmohli jen na kopie - a čím víc prskáte, tím víc jste k smíchu.
kizak, blafan, acALIEN - já Vám fandím kluci, jen do nich
jojo, vše začalo slovama předraženej šmejd, jede to naprd, brzdí to naprd, celkově je to na prd, plečka a podobně. Pak nemůžete čekat nic jiného. Tady na tomto fóru je normálním jevem že se spílá značkám které tvořily historii (ať už americké nebo evropské). Velkým paradoxem je že právě bez těchto značek by japončíci byli schopni postavit a vyrobit maximálně tak koloběžku a místo rychloměru by bylo různobarevné tamagoči !!!
V létě jsem díky vstřícnému přístupu kamaráda měl možnost ujet asi 200 km na jeho 883 Custom. Pokud jí po stránce podvozku porovnám s otcovou 750 Shadow Spirit, tak jsem neschledal zásadnější rozdíl. Pravda, ovladatelnost Hondy je snažší, HD vyžadovalo při nájezdu do zatáčky trochu víc síly, pak ale jelo jak po kolejích. Motor se mi zamloval daleko víc ten na HD, brzdy má lepší Honda (vše jen můj osobní názor). Celkem si myslím, že řada "malých" sportsterů dnes tvoří Hondě 750, Kawě VN 900 rovnocenou konkurenci, kterou není nutné volit jen srdcem. Oproti zastarávajícím Suzukám 800 jsou podle mě dokonce výrazně lepší.
Asi bych se osobně snažil vyhnout verzím se sníženým podvozkem (Low, Nightster), podle toho, co jsem slyšel a četl se ono snížení na jízdních vlastnostech skutečně negativně podepsalo.
to acALIEN: Proč nedáváš svoje reakce do jednoho příspěvku, snažíš se vyhrát soutěž o nejvíc příspěvků v diskuzích nebo co?