Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za ty prachy "povrchová úprava nedoznala patřičné ochrany a odolnosti. Z tohoto důvodu mě příliš nepřekvapil odlupující se lak na nádrži již po první pětistovce najetých kilometrů."??? Ty kráso, Čína hadr! No fuj, jestli mi někdo bude ještě po tomhle tvrdit, že KTM je vrchol motoprodukce, tak ho pošlu někam.
Měl jsem možnost ji vidět na vlastni oči v Ostravě, vypadá dobře. Dotyčný pilot ji narozdíl od videjka držel dle předpisů, když už se tady o tom bavíte. S názory na nevhodně natočené videjko souhlasím. Není to dvakrát vhodné.
Představoval bych si to nějak takhle:
//www.youtube.com/watch?v=5i5eyusgtNU
HejtmaMa má s tím videem pravdu, oficiální motorkářský server by měl lidi vést k bezpečnému chování na silnicích a ne jim ukazovat takovéhle kraviny. Videem v podstatě sdělujete: když máte silnou motorku a umíte na ní jezdit, tak se klidně můžete chovat jako dobytkové. Už jsem si toho všiml i v článku (jinak pěkně napsaném), kde se testovací jezdec v pohodě svěřuje, že to vytáhl na dálnici na Slaný na 160. Chlapi, dávejte si na to bacha, takovéhle informace nebo videa snižují úroveň jinak dobrého a mnou oblíbeného serveru. :
No motorka je to jednoznačně krásná, ale za ty prachy asi nestojí. Je fakt, že zpracování není nic moc, to je vidět na první pohled. Navíc za ty peníze člověk pořídí Ducati 1098...
Clanek byl celkem ok, ale co se mi fakt nelibilo, to je video. Je to slabina tohodle serveru!!! Amater s kamerou (i kdyz toci casto dovoleny) nikdy nenahradi profi tym, ktery se s tim nemotaj jak nudle v bande. Ale to co se mi fakt nelibi, je ten styl. Vy se divite, ze za kazdym motorkarem videj vsichni jen vraha? Aby ne, kdyz se prohanej redaktori po zadnim nekde u mesta a okolo jede cyklista. Zalezte nekam na silnici I. tridy, kde jede 5 aut za hodinu a tam kravte. Bude to efektni a clovek se na to rad podiva. Nejaky zatacky, kde nejede v protismeru auto. Tohle prosim zmente. Proste velka slabina motorkari.cz Jinak ale opdvadite moc fajn praci.
TO Dina-1: chtel bych te videt jak tech jenom 113 Kw skrotis tak jak toho tvojeho Fazera..
Asi tekzko budou vsude stihat, znackam ktere maji vice jak 10 letou tradici ve vyrobe sport. 4taktu...kdyz je tohle jejich prvni bike, tak dejme KTM sanci.
Vykon neni jak u 1098R ( ktera je obsahove stejna ) ale taky tam neni ceni jak u "R". Kazdopadne jsem KTM videl v akci na okruhu a nevypadalo, ze by GSXR K7 nejak nestacila...takze takove pojmy bez vykonu a jenom 113Kw jsou opravdu usmevne, kdyz dotycni neumi zvladnout ani 6-tku na 100%.
Cena je dle me OK, na pouzite materialy, komponenty atd, technologii.
Co se tyce testu, nevim zda takovou motorku hodnotit plne z testu ze SILNICE, dle me by mel 75% testu probihat na okruhu a zbytek dodatecne na ceste, nebo klikatych cestach, kde to nekdo posle na hranu a ne tak, jak by mel strach, aby ji nerozbil ( coz se ani nedivim ).
Spotreba? Odpovidajici, prece jen ty valce maji nejaky prumer.
Nejsem zaujatec na V2, ale divam se na veci trosku realne, coz si myslim, ze par lidem trosku chybi.
Videjko v pohodě,supr mluvený komentař.A co tu řešíte? Na 4V to nebude mit tak ci tak V WSBK museli dvou-srandě zvednout objem a to je teda pěkná prasárna lol lol lol Kuwa už ať je patek a hura do Brna!!!
video paradni, u motorky kvalita zpracovani a odladeni motoru - rakouskej šit lol lol pocitam ze bmw si se svym supersportem poradi lepe za rok nebo za dva
Rampaged: "nikdo není na takové úrovni aby si řekl: "oni tak jezdí, ja budu taky"..."? Ty asi moc často na foru nečteš dotazy osmnáctiletých "jestli šestku nebo litra", popř. "jak papírově uškrtit R1"?? Vždyť už jenom tohle vypovídá o jejich psychosociální ne/zralosti. A v době internetu, kdy má každý jedinečnou možmnost se předvádět (a předhánět) kdo má větší p***, rychlejsí motorku, delší jízdu po zadním, lepší čas na zprofanovaných úsecích veřejných komunikací se musí počítat s tím, že každý se bude snažit napodobovat a chlubit.
Ale tohle jsou komentáře k motorce KTM RC8, takže bych rád přispěl i svým:
Design se mi zamlouvá. A to je asi tak všechno. Batůžek bych asi neměl kam posadit, o 3*45 litrových kufrech ani nemluvě, spotřeba 11l/100km by mne asi za chvilku zruinovala, a ergonomie? Nevím co by řekl můj fyzioterapeut po návratu třeba z Francie, nejspíš by mně odmítl napravovat.
Motorka k běžnému používání nevhodná, až budou na Eurosportu vysílat seriál RC8-Cup, tak se rád podívám. Nic víc, nic míň.
co tu resite?zadny komentar k testu,ktery je docela uzitecny?.To,co se stalo,nejak dopadne..Kazdy,kdo si tuhle masinu koupi,urcite bude mit vic zamereni k presunu od motodromu k motodromu,nez takhle provokovat vidlaky ve velkomestech.takze...tohle je Good test...ale ne moje krevni skupina
kdo mě zná ví, že nijak extra do komentářů nepíšu, ale to video mě trochu přizvedlo ze židle.. video zavání nepřipraveností komentářů jezdce, který to tam házel z patra a nic moc teda.. natáčení v provozu - dobrá, ale má tedy jezdit tak aby to nějak vypadalo a když to řeknu takhle tak "šel trochu příkladem" a ne jel jako prase, čára nečára, přechod nepřechod, několikrát v protisměru.. i když nepochybuju, že řidič je zkušenej, ale video nebudí dojem, že by na tý mašině měl takovou jistotu aby na ní vyváděl podobný věci v provozu, na okruhu budiž.. spousta lidí takhle v provozu jezdí, ale když tohle uvidí mladej kluk tak si řekne - hele borci jezděj takhle tak proč ne já.. zamyslete se..
HejtmaMa: myslim, ze nikdo nad 8 let si nebude brat priklad...a do 8 let na silnicich snad nikdo neni ti co tak budou chtit jezdit tak tak proste jezdit budou (tim to nechcu ospravedlnovat) at uz tohle video uvidi nebo ne...a ti co tak jezdit nechcou tak si to reknou stejne jak ty...ale jak rikam, opakovani po jinych delaji deti do cca 8 let, takze myslim ze tohle video tu nikoho neovlivni
. a dokud se budou v jedné stopě pohybovat na našich veřejných silnicích takto zaměření piloti a ostatní je budou napodobovat, tak statistika neklesne, mediální obraz motorkářů se nezmění a časem se legislativně-technický bič určitě najde, třeba v podobě inteligentních omezovačů. A na to pak doplatí všichni, ale úplně všichni motorkáři.
0:23 Zvednuti na zadni tesne pred zatackou a pak narychlo dobrzdovani uprostred zatacky
0:40 Tesnej prujezd kolem protijedouciho auta, a mozna i ke konci prejeti plny cary v zatacce
3:10-3:20 Pod plynem pres prechod, auta v protismeru. Rychlost urcite minimalne 120, pak autobus v protismeru
3:25 Po zadnim uprostred silnice s cyklistou v protismeru (!!!)
3:34 Zastavovani smykem pres plnou caru
A obecne, kazdou chvili prejizdeni do protismeru ...
Wita: To je sice mozny, ale ... staci aby si z nich jedinej clovek vzal priklad (coz si rozhodne vezme), a vysekal se nebo nekoho sejmul, a je to defacto jejich vina, protoze jinak by ho to treba ani nenapadlo ... K cemu pak je planovani spanily jizdy za Michala a ostatni motorkare kteri se nevratili domu, vybizeni k reflexnim vikendum a upozornovani na nemily statistiky nehod, kdyz se sem pak jen tak frkne clanek kterej lidi k tomu aby si neco udelali primo vybizi?
Fakt mě dojímají zdejší rypálkovém s těma kecama o tom provozu, jakože nová silnice, dlouhá rovinka, nikde nikdo, tak nevím proč by to nemohl ukázat. Náhodou místo na natáčení to bylo pěkné, hezký asfalt, žádné překvapení, pěkné zatáčky a malý provoz, nevím co se vám nelíbí. Videí z okruhu bude za chvilu určitě hodně. Mě se ta recenze líbila, video taky, komentář a hodnocení motorky taky, takže já jen chválím.
To video v plném provozu je na zamyšlení. Názor na 2válcový motor mě nepřekvapuje, já to tvrdím už nějakou dobu že je na tom nuda. Větší divočina je na 4v šestce Design je jedna velká báseň
Za ty prachy "povrchová úprava nedoznala patřičné ochrany a odolnosti. Z tohoto důvodu mě příliš nepřekvapil odlupující se lak na nádrži již po první pětistovce najetých kilometrů."??? Ty kráso, Čína hadr! No fuj, jestli mi někdo bude ještě po tomhle tvrdit, že KTM je vrchol motoprodukce, tak ho pošlu někam.
Měl jsem možnost ji vidět na vlastni oči v Ostravě, vypadá dobře. Dotyčný pilot ji narozdíl od videjka držel dle předpisů, když už se tady o tom bavíte. S názory na nevhodně natočené videjko souhlasím. Není to dvakrát vhodné.
Představoval bych si to nějak takhle:
//www.youtube.com/watch?v=5i5eyusgtNU
moc mě teda nenadchla
HejtmaMa má s tím videem pravdu, oficiální motorkářský server by měl lidi vést k bezpečnému chování na silnicích a ne jim ukazovat takovéhle kraviny. Videem v podstatě sdělujete: když máte silnou motorku a umíte na ní jezdit, tak se klidně můžete chovat jako dobytkové. Už jsem si toho všiml i v článku (jinak pěkně napsaném), kde se testovací jezdec v pohodě svěřuje, že to vytáhl na dálnici na Slaný na 160. Chlapi, dávejte si na to bacha, takovéhle informace nebo videa snižují úroveň jinak dobrého a mnou oblíbeného serveru. :
kurva chci jezdit jako ten člověk na tom videu teda na zadní bych nemusel, ale chtěl bych to takhle umět
No motorka je to jednoznačně krásná, ale za ty prachy asi nestojí. Je fakt, že zpracování není nic moc, to je vidět na první pohled. Navíc za ty peníze člověk pořídí Ducati 1098...
Pardon, II.tridy Takovou frajerinu I.tridy s peti auty za hodku u nas nemame :o
Clanek byl celkem ok, ale co se mi fakt nelibilo, to je video. Je to slabina tohodle serveru!!! Amater s kamerou (i kdyz toci casto dovoleny) nikdy nenahradi profi tym, ktery se s tim nemotaj jak nudle v bande. Ale to co se mi fakt nelibi, je ten styl. Vy se divite, ze za kazdym motorkarem videj vsichni jen vraha? Aby ne, kdyz se prohanej redaktori po zadnim nekde u mesta a okolo jede cyklista. Zalezte nekam na silnici I. tridy, kde jede 5 aut za hodinu a tam kravte. Bude to efektni a clovek se na to rad podiva. Nejaky zatacky, kde nejede v protismeru auto. Tohle prosim zmente. Proste velka slabina motorkari.cz Jinak ale opdvadite moc fajn praci.
TO Dina-1: chtel bych te videt jak tech jenom 113 Kw skrotis tak jak toho tvojeho Fazera..
Asi tekzko budou vsude stihat, znackam ktere maji vice jak 10 letou tradici ve vyrobe sport. 4taktu...kdyz je tohle jejich prvni bike, tak dejme KTM sanci.
Vykon neni jak u 1098R ( ktera je obsahove stejna ) ale taky tam neni ceni jak u "R". Kazdopadne jsem KTM videl v akci na okruhu a nevypadalo, ze by GSXR K7 nejak nestacila...takze takove pojmy bez vykonu a jenom 113Kw jsou opravdu usmevne, kdyz dotycni neumi zvladnout ani 6-tku na 100%.
Cena je dle me OK, na pouzite materialy, komponenty atd, technologii.
Co se tyce testu, nevim zda takovou motorku hodnotit plne z testu ze SILNICE, dle me by mel 75% testu probihat na okruhu a zbytek dodatecne na ceste, nebo klikatych cestach, kde to nekdo posle na hranu a ne tak, jak by mel strach, aby ji nerozbil ( coz se ani nedivim ).
Spotreba? Odpovidajici, prece jen ty valce maji nejaky prumer.
Nejsem zaujatec na V2, ale divam se na veci trosku realne, coz si myslim, ze par lidem trosku chybi.
Poměr Cena/výkon asi nic moc ... Ja bych takhle silnyho supersporta stejne nikdy nechtel ale i kdyby tak stejne R1 , CBR, GSXR nebo Ninju .
Videjko v pohodě,supr mluvený komentař.A co tu řešíte? Na 4V to nebude mit tak ci tak V WSBK museli dvou-srandě zvednout objem a to je teda pěkná prasárna lol lol lol Kuwa už ať je patek a hura do Brna!!!
Motorka super, video dobrý.
no ta cena je trochu prehnana . ale motorka pekna libi se mi.
za 440 000 ,- chechtáku , jen 113 kW , no to je k smíchu , néééé?
seitown: Proc jako? Nadpis je komentare k clanku a tak komentujeme clanek ... kritika nikomu neublizi, prave naopak
video paradni, u motorky kvalita zpracovani a odladeni motoru - rakouskej šit lol lol pocitam ze bmw si se svym supersportem poradi lepe za rok nebo za dva
Hoši nechte těch diskusí ala jwm
Rampaged: "nikdo není na takové úrovni aby si řekl: "oni tak jezdí, ja budu taky"..."? Ty asi moc často na foru nečteš dotazy osmnáctiletých "jestli šestku nebo litra", popř. "jak papírově uškrtit R1"?? Vždyť už jenom tohle vypovídá o jejich psychosociální ne/zralosti. A v době internetu, kdy má každý jedinečnou možmnost se předvádět (a předhánět) kdo má větší p***, rychlejsí motorku, delší jízdu po zadním, lepší čas na zprofanovaných úsecích veřejných komunikací se musí počítat s tím, že každý se bude snažit napodobovat a chlubit.
Ale tohle jsou komentáře k motorce KTM RC8, takže bych rád přispěl i svým:
Design se mi zamlouvá. A to je asi tak všechno. Batůžek bych asi neměl kam posadit, o 3*45 litrových kufrech ani nemluvě, spotřeba 11l/100km by mne asi za chvilku zruinovala, a ergonomie? Nevím co by řekl můj fyzioterapeut po návratu třeba z Francie, nejspíš by mně odmítl napravovat.
Motorka k běžnému používání nevhodná, až budou na Eurosportu vysílat seriál RC8-Cup, tak se rád podívám. Nic víc, nic míň.
mate pravdu, souhlasim s vama ze by mel jit prikladem, presto si myslim ze nikdo neni na takove urovni aby si rekl: "oni tak jezdi, ja budu taky"...
co tu resite?zadny komentar k testu,ktery je docela uzitecny?.To,co se stalo,nejak dopadne..Kazdy,kdo si tuhle masinu koupi,urcite bude mit vic zamereni k presunu od motodromu k motodromu,nez takhle provokovat vidlaky ve velkomestech.takze...tohle je Good test...ale ne moje krevni skupina
kdo mě zná ví, že nijak extra do komentářů nepíšu, ale to video mě trochu přizvedlo ze židle.. video zavání nepřipraveností komentářů jezdce, který to tam házel z patra a nic moc teda.. natáčení v provozu - dobrá, ale má tedy jezdit tak aby to nějak vypadalo a když to řeknu takhle tak "šel trochu příkladem" a ne jel jako prase, čára nečára, přechod nepřechod, několikrát v protisměru.. i když nepochybuju, že řidič je zkušenej, ale video nebudí dojem, že by na tý mašině měl takovou jistotu aby na ní vyváděl podobný věci v provozu, na okruhu budiž.. spousta lidí takhle v provozu jezdí, ale když tohle uvidí mladej kluk tak si řekne - hele borci jezděj takhle tak proč ne já.. zamyslete se..
Rampaged: Ano, fyzicky do 8 let na silnici nejsou, ale psychicky jich je pod 8 let vic nez je zdravo ... je to videt na silnicich kazdej den
HejtmaMa: myslim, ze nikdo nad 8 let si nebude brat priklad...a do 8 let na silnicich snad nikdo neni ti co tak budou chtit jezdit tak tak proste jezdit budou (tim to nechcu ospravedlnovat) at uz tohle video uvidi nebo ne...a ti co tak jezdit nechcou tak si to reknou stejne jak ty...ale jak rikam, opakovani po jinych delaji deti do cca 8 let, takze myslim ze tohle video tu nikoho neovlivni
. a dokud se budou v jedné stopě pohybovat na našich veřejných silnicích takto zaměření piloti a ostatní je budou napodobovat, tak statistika neklesne, mediální obraz motorkářů se nezmění a časem se legislativně-technický bič určitě najde, třeba v podobě inteligentních omezovačů. A na to pak doplatí všichni, ale úplně všichni motorkáři.
XendeR:
0:23 Zvednuti na zadni tesne pred zatackou a pak narychlo dobrzdovani uprostred zatacky
0:40 Tesnej prujezd kolem protijedouciho auta, a mozna i ke konci prejeti plny cary v zatacce
3:10-3:20 Pod plynem pres prechod, auta v protismeru. Rychlost urcite minimalne 120, pak autobus v protismeru
3:25 Po zadnim uprostred silnice s cyklistou v protismeru (!!!)
3:34 Zastavovani smykem pres plnou caru
A obecne, kazdou chvili prejizdeni do protismeru ...
Wita: To je sice mozny, ale ... staci aby si z nich jedinej clovek vzal priklad (coz si rozhodne vezme), a vysekal se nebo nekoho sejmul, a je to defacto jejich vina, protoze jinak by ho to treba ani nenapadlo ... K cemu pak je planovani spanily jizdy za Michala a ostatni motorkare kteri se nevratili domu, vybizeni k reflexnim vikendum a upozornovani na nemily statistiky nehod, kdyz se sem pak jen tak frkne clanek kterej lidi k tomu aby si neco udelali primo vybizi?
Tyjo tk takovýhle neduhy nemá ani muj čínskej dirtbike v ceně jedný vejplaty
Fakt mě dojímají zdejší rypálkovém s těma kecama o tom provozu, jakože nová silnice, dlouhá rovinka, nikde nikdo, tak nevím proč by to nemohl ukázat. Náhodou místo na natáčení to bylo pěkné, hezký asfalt, žádné překvapení, pěkné zatáčky a malý provoz, nevím co se vám nelíbí. Videí z okruhu bude za chvilu určitě hodně. Mě se ta recenze líbila, video taky, komentář a hodnocení motorky taky, takže já jen chválím.
je to mazec viděl jsem ji nedávno v Bílovci a ten zvuk neměl chybu
To video v plném provozu je na zamyšlení. Názor na 2válcový motor mě nepřekvapuje, já to tvrdím už nějakou dobu že je na tom nuda. Větší divočina je na 4v šestce Design je jedna velká báseň