Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jezis zase kazdej ...
myslim ze je to dobra prace a je to proste pekny funkcni projekt a tady lidi co maj usmolenej zaklad motorky melou jak to neni zas takova slava ano mozna neni ale pro majitele jo a nejen pro nej
az na to, ze fasted indian to vymackl z litru ... takze vzit 2x vetsi obsah a udelat ten samej vysledek mi neprijde az tak uzasny... moje VTX taky litalo pres 200 kmh a stacil mi jen PWC.
Moc originálních dílů tam nezůstalo.Ale zajímavý počin,hlavně z technického hlediska.Názorná ukázka,že k výkonu přes dvě stě koní stačí obsah do dvou litrů a dva válce.
Na druhou stranu,na normální ježdění bych to nechtěl...
Jezis zase kazdej ...
myslim ze je to dobra prace a je to proste pekny funkcni projekt a tady lidi co maj usmolenej zaklad motorky melou jak to neni zas takova slava ano mozna neni ale pro majitele jo a nejen pro nej
az na to, ze fasted indian to vymackl z litru ... takze vzit 2x vetsi obsah a udelat ten samej vysledek mi neprijde az tak uzasny... moje VTX taky litalo pres 200 kmh a stacil mi jen PWC.
Kruté, Roland se zas předved
zajímalo by mě jak by to obstalo při srovnání s dnešními litry
world fastest victory
Hmmm zajímavé,velmi zajímavé
Moc originálních dílů tam nezůstalo.Ale zajímavý počin,hlavně z technického hlediska.Názorná ukázka,že k výkonu přes dvě stě koní stačí obsah do dvou litrů a dva válce.
Na druhou stranu,na normální ježdění bych to nechtěl...