Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Některé detaily možná mohli udělat jinak, ale celek je podle mne povedený .
Ovšem silný prodejní argument je, že dostanete litrovou motorku se 150PS v osvědčené Suzuki kvalitě. Starší model šel loni sehnat za 250- 255 tis. Kč, což byla jednoznačně skvělá nabídka.
Nevim nevim. Jsem velký fanda Suzuki mám Suzuki fandím Suzuki jsem členem Suzuki klubu ale tohle se asi moc nepovedlo. Je to taková hranatější Katana. Počkám až ji uvidím naživo ale tohle do garáže asi NE
ta kapotáž vypadá jako facelift jawa 660 sportard . to dnes opravdu nikdo neumí navrhnout mašinu co by měla KOULE???O tom tabletu na řidítkách taktně pomlčím..
Tady Suza vymyslela tak složité záhyby, že ten hmyz z té masky nepůjde normálně umejt. Doba kdy u Japonců masky a světla byly mohutné a vše lícovalo, tachometr, větrný štítek, mělo to nějakou křivku, jsou pryč. Z1000(2010)
Superduke už svůj display pěkně zakomponoval, Streetfighterovy se to dá odpustit jak je celkově hezký, ale tady společně S1000R jsou nejméně hezké motory z předu.
Ladnost a mohutnost starého modelu je pryč
A ta zpuchřelá textura? Či co to je?
Vypadá to hrozně čínsky.
Za mě je to teda změna k lepšímu, a to o dost...minulý model byl designově hrozná nuda (ono celkvě design Suzuki se nějak zasekl v době minulé). Teď se mi docela líbí.
Vždycky mi doma stála Suzuki. Ať uz GSXR 600 K3, Nebo GSXR 1000 K5 a teď i GSX 650 F K14, ale všechno to byly s jsou dodnes krasavice plné ladných i dravých linií a vždy jim to slušelo. Tyto moderní patvary hran a nesmyslně situovaných světlometů a čelních masek mě asi nikdy neosloví. Asi to má parádní motor, převodovku, podvozek atd atd..ale design je mi prostě více než nesympatický... Za mě po vizuální stránce palec dolů...
Líbí se mi víc než yamaha, ta je jak rozstřelený ss. Teda až na ten recyklovaný molitan.
Některé detaily možná mohli udělat jinak, ale celek je podle mne povedený .
Ovšem silný prodejní argument je, že dostanete litrovou motorku se 150PS v osvědčené Suzuki kvalitě. Starší model šel loni sehnat za 250- 255 tis. Kč, což byla jednoznačně skvělá nabídka.
1 reakce
Tohle je krasna motorka!
1 reakce
FUJ
Mě se moc líbí
Nevim nevim. Jsem velký fanda Suzuki mám Suzuki fandím Suzuki jsem členem Suzuki klubu ale tohle se asi moc nepovedlo. Je to taková hranatější Katana. Počkám až ji uvidím naživo ale tohle do garáže asi NE
2 reakce
Šedá vypadá drsňácky? Horší barvu sem na motorce snad neviděl... jinak motorka povedená, cena pokud bude pod 300 tak super
ta kapotáž vypadá jako facelift jawa 660 sportard . to dnes opravdu nikdo neumí navrhnout mašinu co by měla KOULE???O tom tabletu na řidítkách taktně pomlčím..
Cool!
Líbí.
Akorát to mytí, jak psal kolega. To bude lahůdka
Já to říkám pořád, že pěkné motorky se už vyráběly, za mě palec dolu.
Tady Suza vymyslela tak složité záhyby, že ten hmyz z té masky nepůjde normálně umejt. Doba kdy u Japonců masky a světla byly mohutné a vše lícovalo, tachometr, větrný štítek, mělo to nějakou křivku, jsou pryč. Z1000(2010)
Superduke už svůj display pěkně zakomponoval, Streetfighterovy se to dá odpustit jak je celkově hezký, ale tady společně S1000R jsou nejméně hezké motory z předu.
Ladnost a mohutnost starého modelu je pryč
A ta zpuchřelá textura? Či co to je?
Vypadá to hrozně čínsky.
Kdyby raději udělali pořádné litrové SVéčko....
tak Suzuki se vydala cestou Yamahy. Asi uz byl cas se designove nekam posunout od prvni GSR 750. Je to doba. Ale mohlo to byt lepsi.
No ty seš mi ale vošklivá holka
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale desing Suzuki není zrovna můj šálek kávy
2 reakce
Hlavne ten "maskacovy" karbon-design mezi budikem a svetlem vypada jako neco, co bylo tricet let na vetru a desti...
Za mě je to teda změna k lepšímu, a to o dost...minulý model byl designově hrozná nuda (ono celkvě design Suzuki se nějak zasekl v době minulé). Teď se mi docela líbí.
Mě to příjde jakoby takový mix Katany, GSX-S a Yamahy Za mě předchozí model hezčí.
Tak mi připadá, že si najali stejného designéra předního světla jako nedávno Yamaha.
božeeee naučte sa robiť tie predné svetlá, harakiri transformers everywhere.
Vždycky mi doma stála Suzuki. Ať uz GSXR 600 K3, Nebo GSXR 1000 K5 a teď i GSX 650 F K14, ale všechno to byly s jsou dodnes krasavice plné ladných i dravých linií a vždy jim to slušelo. Tyto moderní patvary hran a nesmyslně situovaných světlometů a čelních masek mě asi nikdy neosloví. Asi to má parádní motor, převodovku, podvozek atd atd..ale design je mi prostě více než nesympatický... Za mě po vizuální stránce palec dolů...
Suzuki jako jediná z dobrých značek má ještě jakž takž přijatelné ceny!