globalmoto_kveten




KTM 1190 R Adventure - první info

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 10.09.2012 v 14:14

Jen postnu svůj koment z [url=//www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=133127&fid=65]již založeného[/url] tématu.

Je to moc pěkný. Vidím ABS, trakci, palivové mapy a zřejmě i aktivní podvozek. Motorka plná elektroniky, jak si dnešní doba žádá. Příprava na kufry a přitom jedna verze má (jako jedinečné Stelvio) předsunutý závlek předního kola, takže bude dobře ovladatelná v terénu. A přitom vypadá že je lehká, tedy kolem 200 kilo.
Na fotkách jsou ovšem dvě motorky. Každá má jinou přední vidlici. Jedna má predsunutý závlek a 21" kolo (asi Adventure) a druhá má 19" a vidlici bez předsunutého závleku (asi silniční verze).

Moc pěkná práce. Technicky. Designově, jestli chtěli konkurovat, měli by najmout jiného designéra. Ale polepy a barvy to možná spraví.

Michal86 (14) napsal 10.09.2012 v 13:46

Hnus...

KubaLC8 (29) napsal 10.09.2012 v 13:46

Ale sphli by si kdyby udelali 150k SuperEnduro

KubaLC8 (29) napsal 10.09.2012 v 13:45+2

proc???

posrana doba kompromisnich reseni, uz z toho neni Offroad, ale SUV

jean192 (153) napsal 10.09.2012 v 13:23

Naozaj sa dá využiť v teréne 150k? Ja to nedokážem ani na asfalte

mardock (73) napsal 10.09.2012 v 13:18

150 koní no to mě poser. To se hodí pro který je silnice až druhořadá záležitost jak je psaný v článku

TangoLima (9) napsal 10.09.2012 v 13:09

Ty LED diody...

SirIndy (56) napsal 10.09.2012 v 12:51+3

BMW jde na 1250ccm, KTM pujde na 1290ccm, za chvili si cendura objemem nezadaji s choppery a cruisery

WHTRDR (12) napsal 10.09.2012 v 12:36+2

hmm terenni motorka a 150 koni to zni rozumne

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist