Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hezkej stroj nejen na první pohled. Vždycky mě trochu mrzí, že motory jsou u těchhle mašin vizuálně potlačený. Miluju osmdesátkový naháče, kde byl vidět nejdřív motor a laufy a pak ten zbytek
Je krásná a líbí se mi. Je hodně blízko tomu, co by mohlo nahradit mou retro stylovku XJ500 (40kw) Nejezdím sám a proto koukám i po sedle. Dnes jsou motorky převážně v designu "nasrané" včely s pidi sedlem pro spolujezdce. Musím ale říct, že zvuku čtyřválce by se mi v této volbě hodně špatně zříkalo.
Info k fotkám: XJ500 z roku 1983 po kompletní renovaci, která mě vyšla přes 90tis jen materiál. Plus 19 tis za pořízení vraku.
Na začátku článku ze zmiňovaných rivalů je u mě tato Kawa nej . Ani ne tak z650 ale vidím v tom Zephyra - pode mnou již připomenuto. Jasně, jiná doba - dvojvál voda, svody jak farinka a lavór pod motorem...EU . Fakt by to motku hodně prodražilo o metr víc trubek na kolébkový rám (také už zmíněno) a odpustit si ty plastové přeplácené kryty ála kosopičníky kolem předních stupaček?? Nešlo by to uhladit jako tehdy - když néé odlitkem, pokud se jedná o retro ze 70 - 80ých let, kdy méně ( plastů) znamenalo více??
Nelíbí.
Nehezká, nevyvážené proporce, odpudivé detaily - výfuk, světla, vysoký motor. Chybí mi rám pod motorem, i kdyby měl být jen šroubovaný. Proti Z900RS vzhledově bída.
hezkej stroj nejen na první pohled. Vždycky mě trochu mrzí, že motory jsou u těchhle mašin vizuálně potlačený. Miluju osmdesátkový naháče, kde byl vidět nejdřív motor a laufy a pak ten zbytek
3 reakce
Moc hezká mašina.
Pekná ako tak. Predné svetlo trošku bambula, ale k tej kráse trošku chýba krása výfuku. Aspoň niečo podobné 900vke tam mohli dať.
Je krásná a líbí se mi. Je hodně blízko tomu, co by mohlo nahradit mou retro stylovku XJ500 (40kw) Nejezdím sám a proto koukám i po sedle. Dnes jsou motorky převážně v designu "nasrané" včely s pidi sedlem pro spolujezdce. Musím ale říct, že zvuku čtyřválce by se mi v této volbě hodně špatně zříkalo.
Info k fotkám: XJ500 z roku 1983 po kompletní renovaci, která mě vyšla přes 90tis jen materiál. Plus 19 tis za pořízení vraku.
4 reakce
Na začátku článku ze zmiňovaných rivalů je u mě tato Kawa nej . Ani ne tak z650 ale vidím v tom Zephyra - pode mnou již připomenuto. Jasně, jiná doba - dvojvál voda, svody jak farinka a lavór pod motorem...EU . Fakt by to motku hodně prodražilo o metr víc trubek na kolébkový rám (také už zmíněno) a odpustit si ty plastové přeplácené kryty ála kosopičníky kolem předních stupaček?? Nešlo by to uhladit jako tehdy - když néé odlitkem, pokud se jedná o retro ze 70 - 80ých let, kdy méně ( plastů) znamenalo více??
Like
Kawa alespoň nešetří jako jiní a dá tam to, co tam být má: dva analogové budíky.
Příšerné strojené video... antireklama.
Pěkná je, což o to. Ale Zephyr ZR550 a ZR750 jsou a budou pořád hezčí...
Hlavně Zephyr 750 - na drátech a ve dvoubarevném šedém laku! ?
fešačka.
V zelené parádní...
V černošedé perla a skvost
Někdo psal, jako že to není zase taková pecka. Pro mě to je skvost
Jednoznačne najkrajšia motorka vo svojej cenovej kategórii.
Nelíbí.
Nehezká, nevyvážené proporce, odpudivé detaily - výfuk, světla, vysoký motor. Chybí mi rám pod motorem, i kdyby měl být jen šroubovaný. Proti Z900RS vzhledově bída.
No úplně blbý to není, rozhodně hezčí než třeba XSR700. Ale úplně odvařenej (jako třeba z Z900RS SE) z toho nejsem.