Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkný stroj, až na ten chladič a klakson, to je fakt hnus.
Jinak led, co vypadá jako žárovka, litý kola, co vypadají jako drátěný. .. No, dobře to zapadá do doby, kdy spousta těch, co vypadaji jako dřevorubci, jsou ve skutečnosti...
...adoprdele ...to je nádhera ...jak už někdo psal, ještě by se měla pochlapit Suzuki...v týhle Kawě vidim trochu Inazumu, takže kdyby v Suzuki zamakali na modernizaci Iny???
Taky se mi libi, jedine co bych vytkl je ta vec mezi svody a vyfukem (asi katalizator?) Je to videt na fotce cislo 8...ale to asi aby prosli EU normou. Jinak parada. Otazka je cena. Jeslit to bude jako u Yamahy a daji + 50 litru proti zakladu, tak ma vetsina smrtelniku smulu
Hezký kousek. To lakování tomu dodává styl. Nelíbí se mi zadní tlumič, nějak mi tam neladí, dvě jednotky by tomu slušely víc. Chladič je jak pěst na oko, to se asi ale jinak udělat nedá. Za mě je furt jasná jednička CB 1100 RS(EX) se vzduchem chlazeným motorem.Celkově ale velmi pěkné.
Po opravdu dlouhé době vidím krásnou motorku z Japonska. Je fakt nádherná. KONEČNĚ ! Konečně žádný nesmysl ala kafáč nebo scrambler, ale normální naháč, u kterého je navíc výborně vyvážena moderna a klasika. Není to ani příliš retro ani příliš moderní. Krásný výfuk, budíky, rozumný tvar světla a nádrže...
Tak tohle by se mi fakt libilo a v současnosti asi nejhezčí naháč !
nechápu proč má retro model lepší brzdy než výkonnější streetfighter z900 2018. Ani radiální pumpa nemusí mít vystrčený průhledný kelímek. Už vidim jak si majitelé klasika a ufona prohazují přední brzdy
Standartní sedlo 835mm bude asi jen pro dlouhány, průměr si bude muset připlatit za snížené. Jinak pěkný.
Toto je asi v současnosi opravdu nejlepší Naháč v pravém slova smyslu, který lze pořídit. Nádherné analogové budíky. Svody a koncovka jsou prostě k sežrání. Není jediný důvod je měnit. Vypadají opravdu krásně. Designově je tato motorka jedna z nejvíce povedených, co jsem za poslední léta viděl. Červeno černá kombinace jí oc sluší. Už se těším, až bude na výstavě. Tohle by byla asi ta jediná, kterou bych si koupil jako novou.
Ta zelená je fakt k pokoukání ... ALE, pořád se něco vylepšuje, krtyuje, upravuje ale aby něco udělali s tou hnusnou vytelenou nádobkou na brzdovku, to ne...
až na ty zrcátka super.Jinak to vidím jako Filous
Krásný retro za zajímavou cenu.
Moc pěkný stroj, až na ten chladič a klakson, to je fakt hnus.
Jinak led, co vypadá jako žárovka, litý kola, co vypadají jako drátěný. .. No, dobře to zapadá do doby, kdy spousta těch, co vypadaji jako dřevorubci, jsou ve skutečnosti...
...adoprdele ...to je nádhera ...jak už někdo psal, ještě by se měla pochlapit Suzuki...v týhle Kawě vidim trochu Inazumu, takže kdyby v Suzuki zamakali na modernizaci Iny???
Krásný stroj, ale cenu 299000 k někdo sakra přepísk..
Naprostá paráda, tomu není co vytknout
Taky se mi libi, jedine co bych vytkl je ta vec mezi svody a vyfukem (asi katalizator?) Je to videt na fotce cislo 8...ale to asi aby prosli EU normou. Jinak parada. Otazka je cena. Jeslit to bude jako u Yamahy a daji + 50 litru proti zakladu, tak ma vetsina smrtelniku smulu
Moc pěkná! Budíky jsou naprostá pecka , jen bych je dal do chromových kelímků - jinak super!
Pěkný,ale dal bych tomu větší chladič
Hezký kousek. To lakování tomu dodává styl. Nelíbí se mi zadní tlumič, nějak mi tam neladí, dvě jednotky by tomu slušely víc. Chladič je jak pěst na oko, to se asi ale jinak udělat nedá. Za mě je furt jasná jednička CB 1100 RS(EX) se vzduchem chlazeným motorem.Celkově ale velmi pěkné.
Po opravdu dlouhé době vidím krásnou motorku z Japonska. Je fakt nádherná. KONEČNĚ ! Konečně žádný nesmysl ala kafáč nebo scrambler, ale normální naháč, u kterého je navíc výborně vyvážena moderna a klasika. Není to ani příliš retro ani příliš moderní. Krásný výfuk, budíky, rozumný tvar světla a nádrže...
Tak tohle by se mi fakt libilo a v současnosti asi nejhezčí naháč !
Líbí se mi krásně hezky.
Hurá, konečně zase moťorkáááá
nechápu proč má retro model lepší brzdy než výkonnější streetfighter z900 2018. Ani radiální pumpa nemusí mít vystrčený průhledný kelímek. Už vidim jak si majitelé klasika a ufona prohazují přední brzdy
Standartní sedlo 835mm bude asi jen pro dlouhány, průměr si bude muset připlatit za snížené. Jinak pěkný.
Toto je asi v současnosi opravdu nejlepší Naháč v pravém slova smyslu, který lze pořídit. Nádherné analogové budíky. Svody a koncovka jsou prostě k sežrání. Není jediný důvod je měnit. Vypadají opravdu krásně. Designově je tato motorka jedna z nejvíce povedených, co jsem za poslední léta viděl. Červeno černá kombinace jí oc sluší. Už se těším, až bude na výstavě. Tohle by byla asi ta jediná, kterou bych si koupil jako novou.
Bez ohledu na značku výrobce
konečně ( po dlouhé době ! ) zase něco ,
co vypadá jako MOTOCYKL
Konecne nekdo umi vkusne spojit moderni "digitalno" s retrem a zaroven ho za to nevyhodi?
Důstojný nástupce retromašiny KAWASAKI W 800. Tak tahle by mohla mýt úspěch, teď ještě za jakou cenu to bude k mání ?
Co s tím chladičem? Obecně u těhle retro naháčů. Např. kapotovaný supersporty, tam je to i pěknej dizajnovej prvek. Ale tady..
pěkné pěkné pěkné
moc moc povedená a v rámci možností nejvíce podobná původní,( ze všech retrobiků )
Fakt pěkný. Ty budíky bych bral na svou Z900 místo toho digitálního (ale i ten je furt mnohem lepší než na Z800).
HiddenSnake: přemýšlíme stejně, začínám se těšit, co na EICMA za 2 týdny kdo vytáhne!
Ta zelena se mi moc libí
Konečně krásný retro
jednoduchá, krásná
Ta zelená je fakt k pokoukání ... ALE, pořád se něco vylepšuje, krtyuje, upravuje ale aby něco udělali s tou hnusnou vytelenou nádobkou na brzdovku, to ne...
Sháním někoho, kdo draze zaplatí mou levou prochlastanou ledvinu...
moc pekne... krasne vyrieseny ten display medzi budikmi... moc pekna masinka
Moc, moc líbí!