Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
určite zaujímavé riešenie. Ale nneviem či by som toto chcel. Mne vadia tie otrasné "budíky" a ani predok nie je to čo by som čakal. Pre armádu ok, ale na okruh by som sa asi nedostal.
Životnost motoru 400 tisíc? No budiž.
Ale co turbo?
A co ten variátor (či co to má?)?
Zajímavý projekt, který se ale bez brutálních úprav neprosadí. Děsivá cena, neexistující servisní síť, silná konkurence.
A myslím si, že pro adventure cestovatele to zatím nebude dost "blbuvzdorná" technika vhodná do třetích zemí. Prostě turbo je vnímáno jako komplikace. A servisní interval toho variátoru také nebude 25 tisíc km.
Tak jako přístrojovka a její display používá např. Blata na 125ccm či Jawa ve své vizi 660tek - prostě takové univerzální zboží na trhu. Předek mě enormně neohromil, ale jako celek se mi to zdá důstojné a líbí se mi taková přímo armádní přístrojovka, kde se najde místo pro plno přístrojů navíc ač jeden tam má na foto nechutnej držák
mooc povedene a podle me to ma budoucnost!
a i kdyz mam motku (jezdi na benzin) tak to proste musim reagovat na to ze nafta patri do kamen a benzin do zapalovacu ne?
...docela dobry, sice mi to zepredu pripomina tu nasisilenou Jawu enduro,ale jinak to je KTM,jak vysita. S tou spotrebou je to paradni. Ocenil bych to do mesta.Proste 1.natankuju a pak 30dni jezdim ;o)
nafta patří do kamen Ale je to zajímavý a pro pár turistů zřejmě i použitelný.
Zdá se mi to nebo je ta přední kapota 100% opraná z Triumpha Tiger akorát světlo to má zaslepený laminátem s čočkama?
Zajímavá motorka, bohužel s hodně vysokou cenou a dost složitou technikou. Ta spotřeba by taky mohla jít ještě dolů - i VW Lupo 1.2 TDI jezdil reálně pod 3 litry na 100 a to je těžký auto. Design ujde až na to nesmyslné uspořádání světel v masce. Motor by mohl vydržet, i když ve smartu moc nevydrží, stačí 100 tisíc a rachotí jak bedna šroubků.
Přimlouvám se taky za maloobjemový diesel do nějakého skůtru, potom by se dalo jezdit za pár korun naprosto ekologicky a pálit rostlinej olej koupenej v akci v Tescu za pár kaček
LPG a CNG nebo i vodík bych do motorek necpal, sedět na bombě by asi nebylo pocitově úplně ideální
Nemůžu se zbavit dojmu, že design přístrojovky a koneckonců i světel má něco společného s zde tolik kritizovanou Jawou 660 Dakar, zvláštní, že u cizí mašiny to nikomu nevadí.
Jinak mi ovšem idea cesťáku na naftu přijde zajímavá a rozumná.
(Dry weight) 225kg, čiže suchá hmotnosť je na long distance enduro diesel super hodnota!
"425" (max weight) je samoyrejme maximálna celková hmotnosť vrátane JAZDCA, SPOLUJAZDCA a všetkých ovešaných kufrov a bandasiek zo starým fritolom, heliolom, raciolom a podobným náhradným tekutým TDI palivom...
Čiže týmto počinom teraz v krajine tulipanov skutočne zahanbili hltače kilometrov typu BMW1200GS, XL1000V & spol, pretože dosiahli polovičnu spotrebu pri porovnatelnom využivaní výkonu a hlavne krútiaku ktorý je na turistoch alfou a omegou! Čiže tento bajk nemožeme porovnavať s nejakými maloobjemovými tourist 650-kami alebo lahkonohými ostrými endurami.
Navyše namiesto nafty sa da použit hocičo horlavé, napríklad spomínaný starý friťak a ide sa na cestu okolo sveta prakticky zadara rýchlostou 120km/h pri magickej spotrebe 3L!
Takisto vystrelovanie s použitím variatora z 0-100 za 3,7 je nadštandardné a toto cestovné enduro znova posiela do ofsajdu vyžšie spomínaných "turistov" s vačším objemom, hmotnosťou a benzínovým nenažraným neduhom...
Osvedčený trojvalček TDI zo smarta takisto nezaostáva ani životnostou motora zo 400.000km do GO na dnešné požiadavky, očakavania a pomery v triede "long distance tourist machine"...
Jako cesťák naprosto ideální, ta spotřeba je luxus. Diesel bude mít vždycky lepší průběh krouťáku a vyšší účinnost, k tomu menší opotřebení díky provozu v nízkých otáčkách.Myslím že nafta se dostane i k motorkám. Jinak jsem velkej fanda do zemního plynu, takže bych bral i motorku na CNG, to by byl ještě levnější provoz!
Kromě spotřeby mě fascinuje ta životnost motoru..Vzhledem k tomu, že se jedná o motor z podstatně těžšího auta, mohlo by to odpovídat.Ještě v 80letech málokdo předpovídal, že diesel bude v autech takovým hitem. Možná nás to čeká i u motorek..Jen tak dál...
To mně by se zamlouval v naftě nějakej skůtřík. Na jaře natankuješ, jezdíš denně do práce, a na podzim uskladníš práznej . Tam by ta váha zas tolik nevadila.
diesel se koukam zacina pomalu a jiste rozrustat,... sem zvedav kam az to dojde,... a chtel bych videt taky diesl supersport.. . treba HONDA CBR 1200 TCDI DOCELA BY TO BYLA MASTICKA,... sem zvedav co se vymysli
určite zaujímavé riešenie. Ale nneviem či by som toto chcel. Mne vadia tie otrasné "budíky" a ani predok nie je to čo by som čakal. Pre armádu ok, ale na okruh by som sa asi nedostal.
Životnost motoru 400 tisíc? No budiž.
Ale co turbo?
A co ten variátor (či co to má?)?
Zajímavý projekt, který se ale bez brutálních úprav neprosadí. Děsivá cena, neexistující servisní síť, silná konkurence.
A myslím si, že pro adventure cestovatele to zatím nebude dost "blbuvzdorná" technika vhodná do třetích zemí. Prostě turbo je vnímáno jako komplikace. A servisní interval toho variátoru také nebude 25 tisíc km.
Tak jako přístrojovka a její display používá např. Blata na 125ccm či Jawa ve své vizi 660tek - prostě takové univerzální zboží na trhu. Předek mě enormně neohromil, ale jako celek se mi to zdá důstojné a líbí se mi taková přímo armádní přístrojovka, kde se najde místo pro plno přístrojů navíc ač jeden tam má na foto nechutnej držák
220kg, 2-3l/100km, 0-100km za 4s - to je úžasný
mooc povedene a podle me to ma budoucnost!
a i kdyz mam motku (jezdi na benzin) tak to proste musim reagovat na to ze nafta patri do kamen a benzin do zapalovacu ne?
Příšerné
...docela dobry, sice mi to zepredu pripomina tu nasisilenou Jawu enduro,ale jinak to je KTM,jak vysita. S tou spotrebou je to paradni. Ocenil bych to do mesta.Proste 1.natankuju a pak 30dni jezdim ;o)
Za 3,75 z nuly na sto ? Tak proč píšete že to má blbou akceleraci kdyt to je špičková hodnota. Nebo je to snad "přetisk" ?
nafta patří do kamen Ale je to zajímavý a pro pár turistů zřejmě i použitelný.
Zdá se mi to nebo je ta přední kapota 100% opraná z Triumpha Tiger akorát světlo to má zaslepený laminátem s čočkama?
Zajímavá motorka, bohužel s hodně vysokou cenou a dost složitou technikou. Ta spotřeba by taky mohla jít ještě dolů - i VW Lupo 1.2 TDI jezdil reálně pod 3 litry na 100 a to je těžký auto. Design ujde až na to nesmyslné uspořádání světel v masce. Motor by mohl vydržet, i když ve smartu moc nevydrží, stačí 100 tisíc a rachotí jak bedna šroubků.
Přimlouvám se taky za maloobjemový diesel do nějakého skůtru, potom by se dalo jezdit za pár korun naprosto ekologicky a pálit rostlinej olej koupenej v akci v Tescu za pár kaček
LPG a CNG nebo i vodík bych do motorek necpal, sedět na bombě by asi nebylo pocitově úplně ideální
Nemůžu se zbavit dojmu, že design přístrojovky a koneckonců i světel má něco společného s zde tolik kritizovanou Jawou 660 Dakar, zvláštní, že u cizí mašiny to nikomu nevadí.
Jinak mi ovšem idea cesťáku na naftu přijde zajímavá a rozumná.
(Dry weight) 225kg, čiže suchá hmotnosť je na long distance enduro diesel super hodnota!
"425" (max weight) je samoyrejme maximálna celková hmotnosť vrátane JAZDCA, SPOLUJAZDCA a všetkých ovešaných kufrov a bandasiek zo starým fritolom, heliolom, raciolom a podobným náhradným tekutým TDI palivom...
Čiže týmto počinom teraz v krajine tulipanov skutočne zahanbili hltače kilometrov typu BMW1200GS, XL1000V & spol, pretože dosiahli polovičnu spotrebu pri porovnatelnom využivaní výkonu a hlavne krútiaku ktorý je na turistoch alfou a omegou! Čiže tento bajk nemožeme porovnavať s nejakými maloobjemovými tourist 650-kami alebo lahkonohými ostrými endurami.
Navyše namiesto nafty sa da použit hocičo horlavé, napríklad spomínaný starý friťak a ide sa na cestu okolo sveta prakticky zadara rýchlostou 120km/h pri magickej spotrebe 3L!
Takisto vystrelovanie s použitím variatora z 0-100 za 3,7 je nadštandardné a toto cestovné enduro znova posiela do ofsajdu vyžšie spomínaných "turistov" s vačším objemom, hmotnosťou a benzínovým nenažraným neduhom...
Osvedčený trojvalček TDI zo smarta takisto nezaostáva ani životnostou motora zo 400.000km do GO na dnešné požiadavky, očakavania a pomery v triede "long distance tourist machine"...
Čiže ešte raz palec hore!
Jako cesťák naprosto ideální, ta spotřeba je luxus. Diesel bude mít vždycky lepší průběh krouťáku a vyšší účinnost, k tomu menší opotřebení díky provozu v nízkých otáčkách.Myslím že nafta se dostane i k motorkám. Jinak jsem velkej fanda do zemního plynu, takže bych bral i motorku na CNG, to by byl ještě levnější provoz!
Kromě spotřeby mě fascinuje ta životnost motoru..Vzhledem k tomu, že se jedná o motor z podstatně těžšího auta, mohlo by to odpovídat.Ještě v 80letech málokdo předpovídal, že diesel bude v autech takovým hitem. Možná nás to čeká i u motorek..Jen tak dál...
To mně by se zamlouval v naftě nějakej skůtřík. Na jaře natankuješ, jezdíš denně do práce, a na podzim uskladníš práznej . Tam by ta váha zas tolik nevadila.
diesel se koukam zacina pomalu a jiste rozrustat,... sem zvedav kam az to dojde,... a chtel bych videt taky diesl supersport.. . treba HONDA CBR 1200 TCDI DOCELA BY TO BYLA MASTICKA,... sem zvedav co se vymysli
zajimavé!
2 TOLI. - když dáš na jakoukoliv motorku 42 litrů - dojezd se samozřejmě zvýší
Váha doplněna - bylo myšleno plně naložená s 425 Kg
Suchá hmotnost je opravdu 220kg.. Což na diesel není moc. Neměli byste psát takový zásadní chyby.
Kdyby na bmw f650gs dali nádrže od touratechu s celkem 42litry tak při spotřebě do 4litrů by najeli víc jak 1000km.
KONECNE !
spotřeba pěkná , ale čekám na Diesel supersport
Pred chvilkou jsem koukal na jejich stranky a tam je udavana sucha hmotnost 220 Kg, maximalne 400 Kg. Asi se redaktori trochu prepsali. Pok
R 1200 GS Adventure ma cca 260kg pohotovostni hmostnost, tahle ma o 200kg vic.. Je to zajimave, ale cloveku spadne, tak uz ji nikdy nezvedne
A kolik váží R 1200 GS v plný palbě? Abysme se ještě nedivili. Pro cestovatele to zní jako požehnání, ale pro sportovce kopanec do .
To je ale pořádně těžká kráva, po lese bych s tim jezdit nechtěl...