globalmoto_kveten




Honda představila novou Africu Twin. Dostane větší motor, dotykový TFT displej a semiaktivní podvozek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (347) napsal 24.09.2019 v 16:06-1

Prosím všechny bojovníky s elektronikou, aby se posadili na 1290 Adventure R, zapnuli dynamicky režim, vypnuli trakci a jeli v lese mezi stromy

nobady (7) napsal 24.09.2019 v 15:59

To je ono ,nejdřív se člověk musí naučit to ovládat.Pak bude zkoušet ,co to vlastně dělá a pak přijde na to ,že mu stačí jedno max dvě nastavení. Kdepak... v jednoduchosti je síla.

vilda_vrtule (19) napsal 24.09.2019 v 15:08

...teda až tohle uvidí Greta T. bude utrum. Jen jedna větrná elektrárna a samá uhlíková stopa. A navíc genderově nevyvážená reklama...

Ale vážně - na mne příliš mnoho nastavování a ještě bych za tu možnost musel zaplatit víc, než si můžu dovolit. Já mám raději když se mně věci na nic neptají a prostě jen spolehlivě fungují

Nicméně, pokud na tom někdo takhle umí, tak se na to dobře ču...kouká

MadMike (12) napsal 24.09.2019 v 15:04+1

Elektronickej podvozek je super pro velka cendura, ted uz si te bmw zvazi samo, volis jen rezimy, ktere jsou vyrazne poznat. Na enduro prezehli i koren a na dynamic je krasne tuha na sviznou jizdu.

Honda mela radeji udelat velkou a malou, neda se byt dobrym univerzalem v techto dvou kategoriich.

Yamaha diky tomu vydela...

l333v (7) napsal 24.09.2019 v 13:14

Me se to libi akorat tolik hejblat na leve strane je to horsi nez u bmw nez jsem se vubec pri zkusebni jizde mohl rozjet tak jsem minutu a pul steloval elektronicky podvozek, a pak jestli jedu solo nebo se zavazadly apod. Me to prislo trosku otravne a porad prepinat jestli jedu silnici nebo offroad nebo na desti apod. Jinak za me super chce to vyzkouset

fifa66 (3) napsal 24.09.2019 v 12:49+2

... a všimnul si někdo že advs má konečně bezdušové ráfky ? ?

Kostelník (58) napsal 24.09.2019 v 11:55

Podle mne se motka opravdu povedla. Zvlášť ta červeno černá kombinace vypadá pěkně. Nicméně ten velín na řídítkách plnej tlačítek jak v elektrárně, to je na pytel. Čudlíky můžu mačkat na plejstejšnu. Asi už jsem starej...

CRF1000 (91) napsal 24.09.2019 v 10:13

petr1000001- souhlasím, také se domnívám že z AT bez elektroniky s plynovým lankem bude časem žádanou ojetinou

A mimochodem, výkon motoru mi vůbec nechybí, zastávám názor, že důležitější je výkon jezdce...já jsem rád že se na té 70kw AT vůbec udržím, ale kdo má čas a jezdí pravidelně, ten dokáže jet svižně a držet tempo i se silnějšími stroji, kočírovanými svátečními jezdci

Majkl50 (1) napsal 24.09.2019 v 09:39

Honzis: uz som sa zlakol pri tolko novych ficurin ze by chybal tempomat by bolo divne

Meli (195) napsal 24.09.2019 v 09:26+2

Ale tak zrovna tempomat musím říct že je dobrá věc. Měl jsem ho na půjčené KTM 790 a hned bych ho bral. Semiaktivni podvozek má asi taky něco do sebe... jen mi to nějak vše nesedí k africe která se tvářila skoro jako T7 a už ž toho dělají GS. Ale tak když to lidí chtějí, možná i kardan příště bude ?

stráťa (104) napsal 24.09.2019 v 08:42+1

Za dva roky tam dají 19" kolo a bude z toho GS.

Mig_35: S intervalem 1000km na malej servis (oleje a filtry) a 3000km na velkej (ventilové vůle atd.) je ta 450L v eLkové řadě spíš omylem. Motorka to možná není špatná ale mezeru mezi 250L a Afrikou rozhodně nezaplní.

Honzis (44) napsal 24.09.2019 v 08:19+1

Majkl50: Tempomat má standardně, díky za připomínku, do článku doplněno

Majkl50 (1) napsal 24.09.2019 v 07:48

A co tempomat? Ten tam uz nemali kam dat? Ospravedlnte ma ked som ho nahodou prehliadol.

petr1000001 (207) napsal 23.09.2019 v 23:15+2

Na jaře jsem koupil "malou" africu s tím,že už se tak nějak vědělo,že bude 11ka...No a když už je venku,jsem v klidu,čekat nebylo potřeba... 150koní nemá a těch sedum,až budu potřebovat,asi ještě doženu )) 7 stupňů trakce bych oželel i na své a spokojil se se třemi,na předchozím modelu.
Stejně to jedu buď a nebo,případně střed...( sucho,déšť ,zima...)
A taky mne přijde rozumný,že terénější,je ta menší
Teď mně napadá,oni mi tím krokem tu mojí 2019 asi ještě zhodnotili )

hd1727 (95) napsal 23.09.2019 v 22:55+1

Jaro27: Neboj, majitelé tyhle motorky budou většinou řešit jenom nastavení mezi silnicí I., II. nebo III. třídy, což je v české kotlince ale prakticky to samý :)

jaro27 (78) napsal 23.09.2019 v 22:15+7

Ak z poľňačky vyjdem na asfalt, potom to stočím na šotolinu a narazím na 100 metrový úsek endura, za ním blato a zas na asfalt a zas do lesa, čo to mám zapnúť? Koľko výkonu v náklonu a brzdenia motorom, prešmyku, kontrolovaného ABS, ehm ktoré koleso brzdí a ktoré nie? A koľko brzdí?
No, budem si to musieť na papierik napísať a mrknem furt na to. Bude mi stačiť A4 papierik?

vilemx (228) napsal 23.09.2019 v 21:42+2

Meli> Třeba by bylo zajímavé vytáhnout z fabriky údaj, kolik z těch prodaných skoro sto tisíc kousků připadlo na tu holoverzi 2016 bez ABS a se žárovkami místo LED. S trochou nadsázky první verze 2016-2018 mířila na drsoně/jasoně. Když tuto skupinu nasytili, resp. štafetu převzala T7, tak nyní jdou lovit mezi geeky
Také by mě zajímalo, jestli asistent anti wheelie/stopie tam je kvůli reálné poptávce nebo byl přidán jako marketingový tah, jak natáhnout seznam funkci?

Hanz.D. (11) napsal 23.09.2019 v 21:34+8

Krása je v očích pozorovatele. Za mě teda nic moc. Tlačítkovej guláš taky za pozitivní nepovažuju. Display na minulý ATAS mi přijde naprosto pohodovej. Není to sice ručička na budíku, což mám nejradši a přijde mi nejpřehlednější, ale dá se to. Je tu prostě vidět ten trend, že co má konkurence, musíme mít taky... Když si budu chtít klovat do barevný obrazovky, dám si pauzu a budu si hrát s mobilem. Minulá ATAS měla pár možností nastavení. Na začátku jsem nastavil P1, EB 2, T3 a jezdím s tím zima-léto, Jen v terénu trakci vypínám. Takze tlačítka na levém přepínači jsou v podstatě nedotčená a můj diplay ukazuje pořád ty stejné položky. Prostě nemám potřebu to přepínat. ALe věřím, že doba pokročila a spousta lidí-hračiček dorůstá do věku, kdy si takovou motorku chtějí koupit a potřebujou si pořád s něčím hrát a nastavovat. Já radši jezdím.

Meli (195) napsal 23.09.2019 v 21:18+2

stormtrooper s varanem mají potomka no podle fotek se mi líbila předchozí asi víc... ale co mne hodně baví jak první verze novodobé afriky měla lankovy plyn (kvůli němu i ne moc dobrou kontrolu trakce) a honda to vysvětlovala že jde o to aby bylo vše opravitelne í nekde v pustině atd atd... najednou 7 levelu kontrol trakce, palivové mapy, teď už elektrický podvozek a tlačítek na riditkach víc jak na palubovce letadla

Prasoper (8) napsal 23.09.2019 v 20:45+3

Vítej zpět Varane ještě chvíli a jsme u Tenerky 1200 prvotní idea je fuč, což na druhou stranu nahrává novému modelu

nobady (7) napsal 23.09.2019 v 20:12+4

Je krásná ,to je bez debat ,oproti předchozí verzi svítí obě světla.,což je hezčí.Nejsem si jistý ,jestli je dobře tolik fičur. Mám model 2018 kde jsou tři palivové mapy plus nastavitelná . Najel jsem 24 tis a mám pocit ,že bych se bez nich obešel. Čím víc elektronických ulevítek ,tím míň člověk motorku ovládá ...

VIZI (1428) napsal 23.09.2019 v 19:58

barvy mají pěkný to jako jo

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.09.2019 v 19:31-2

A co to reznuti po pul roce? Uz to nejak poresili? Tim bych ja osobne zacal.

ynzha (54) napsal 23.09.2019 v 19:27+1

Milý ježíšku, ku*wa to chci... za to bych možná občas aj umyl nádobí..

sloso (1) napsal 23.09.2019 v 19:16

konečne niečo aj pre nás menších...
https://www.morebikes.co.uk/54644/showa-unveils-eera-heightflex-suspension-system-automatically-lowers-your-bikes-seat-height/

2stroke (63) napsal 23.09.2019 v 19:08+1

A budou tomu zase reznout špice v kolech? : )))

Palomoto (16) napsal 23.09.2019 v 18:49

Ale jo pěkný, dokonce za mne hezčí než 1000
Škoda, že to zase nedopadlo i na nějakou zmenšenou 800
Mně by se líbilo a asi by to šlo Hondě z aktualní produkce i nejjednodušeji, tak doladit do offu poslední CB500X. Tak by snad skoro stačilo větší zdvihy a drátěný větší kola.

kawassak (127) napsal 23.09.2019 v 17:31

Na Lipno nutné. Jasné. A co ten srandovní Balkán zkusit bez mlhovek??

Míra (211) napsal 23.09.2019 v 17:13

Ze všech modelů CRF 1000 a CRF 1100 se mi nejvíce líbí ATAS 2018 co jsem si vybral a jsem spokojený.
Nový ATAS vypadá hezky, ale ne tolik abych udělal výměnu.

Mig_35 (347) napsal 23.09.2019 v 16:56

Ten transalp je o deset kilo lehčí, zdvihy o nějakých 50 mm nicméně za mě pořád celkem SUV... na můj vkus hodně oplastovaná motorka. Nemám Johnny. Takovej střelec jako ty to určitě pozná.




TOPlist