Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pavouk: No ja jsem taky relativne mladej 20 let . Chapu , že vypadat drsně je trend,ale stejně. Podívej se co začaly vyrábět Japonci.Včechno , až na vyjímky to je extra super hifi, hitech mimozmemstan. Zakladnim stavebnim prvkem těchhle motorek je velky množstný ostře řezaných plastu. Připada mě to , jako kdyby Japonec nevěděl co dal.Když se podíváš na sporta od Ducati , tak samožřejmě je taky sportovně řízlej ,ale je to prostě něco jinýho a souvisle navazující čísté linie. Ten novej Hornet je podle ně prostě bastl ,kde nevěděly co s tim.<br />
<br />
Jinak , ten Varan nevypadá špatně ,ale enduro to není.Na to jak drsně se tváří je to ,obyčejnej silnišní cestak s trochu vzpřímeným posezem.<br />
<br />
Závěrem říkám , že je mnoho názorů a každý je jiný , takže krityku pochopím ,ale dál se vyjadřovat nebudu.
Ta nádrž mě brala na starým Sportstru a bere mě i ted.Fakt pěkná motorka pro mladý lidi, kterým se líbí klasický tvary a libují si v jednoduchosti nespoutaných strojů. Ale , jinak pro mě je tohle a starsí Sportster así jedinej Haryk co se me líbí. Vec názoru a mody ,ktere hodně lidi podlehne.
Proč? Je to vyhnaný na max.výkon co na A1čku můžeš mít a ten motor vydrží.... Ideální kombinace.... za to, že všichni jezdíme na otevřenejch dvoutaktech Blata nemůže...
No.....právě stojím na hraně koupi 125ítky....<br />
Je to nádhera....každopádně mě srdce bije pro samorozbíjející se dvoutaktní RSko . doufám, že budu potkávat co nejvíc borců na těhlech strojích!<br />
Je to opravdu něco senza....nejen levná náhražka jako od Jawy...<br />
Japonci mají nyní co dohánět!
videl sem to uz ve vydani patecni CMN a malem me pomyli, nejveril sem vlastnim ocim, ta velikost je neuveritelna a mit ty penize a vratit sve mladi zpet tak du do toho motardika, super pecka a fandim, krasaveccc
no meli delat puvodniho Tigera a toho novyho zaroven.<br />
Ten novy se mi i tak moc libi, i kdyz uz je to pouze silnicni stroj. Ted je to prima konkurence V-Stroma a Multistrady. V podstate ve srovnani s nimy je ted o tridu vys. <br />
No konečně jedna značka u který nemam co krytyzovat ba naopak Novej XR 1200 je fakt paráda. Líbí se mi že jde vlastní cestou a že nikoho nekopíruje. Hlavně že to není přemodernyzovaná ............jako některý mašiny...<br />
Vdyť H-D ani neumí dělat ošklivý motorky
No tfuj. Při pohledu na novýho Horneta jsem poblil muj čistej monitor... <br />
<br />
PS. : už jsem ho pracně vyčistil a všiml si jak se Hondě náramě povedli barvy na CBR 1000 RR - Repsol i HRC replika mají u mě za 1
GTR 1400 je trefa do černýho. Vždyť má kardan, výkon a před větrem bude taky chránit dobře...<br />
<br />
Kdyby Suzuki byla chytřejší tak něco podobnýho udělá z Hayabusy (přidá kardan, zvětší kapoty, zvýší řidítka a přidá kufry - a je to tu ....)<br />
<br />
Jinak Ninja si zachovává svůj skvělej standart, nemam výhrady <br />
<br />
Z 1000 zrovna neni můj šálek kávy, víc se mi líbí stávající model. U mě má zelenou ZRY 1200 R Ediee Lowson <br />
<br />
Ale nejvíc se mi líbí VN 900 - čistota a elegance sama
No ty jednohrnky se jim teda povedli <br />
Nejvíc bych chtěl to enduro, protože je nejunyverzálnější. A design taky neni špatnej...<br />
Jen nevym co má společnýho s ostrým endurem (na to je přece jen moc těžký). Je to lehký cestovní endurko šmrnclí sportem <br />
No a zvukově to bude v origo hrůza - holt evrovejfuky.<br />
Jinak každej motor má zvukově něco do sebe, ale domnívám se že nejzajímavější sound mají MotoGP bajky, hlavně Ducati Desmosedici - to je panečku heavy metal
Tak ten Sportster je jednoduše krásnej... HD jsou sice v pohodě, ale vždycky mi to přišlo jako stroje pro lidi, kteří mají nejlepší léta za sebou...<br />
XR 1200 takovej naštěstí není, takže
to Vespa: No máš více než ideální příležitost tento stav možná ještě trochu pozměnit. Na stránkách www.xrdna.com je anketa, kde se na jednotlivé části ptají a hledají odpovědi. Myslím, že o zádi tam otázka taky je.
No ač je pro me na prvním místě Suzuki tak Kawasaki taky cool.Hlavně GTR1400 tohle je na těžký hltání KM a to je mazec.No a Honda Hornet ať si vezme příklad ze Z1000.Kawasaki oproti hondě nechci tady nikoho ranit ,ale nedá se to srovnávat.Honda se mi fakt moc nelíbí.Vím ale že je to věc názoru
další gratulace tohle je vážně super židle, jen tak dál!
Pavouk: No ja jsem taky relativne mladej 20 let . Chapu , že vypadat drsně je trend,ale stejně. Podívej se co začaly vyrábět Japonci.Včechno , až na vyjímky to je extra super hifi, hitech mimozmemstan. Zakladnim stavebnim prvkem těchhle motorek je velky množstný ostře řezaných plastu. Připada mě to , jako kdyby Japonec nevěděl co dal.Když se podíváš na sporta od Ducati , tak samožřejmě je taky sportovně řízlej ,ale je to prostě něco jinýho a souvisle navazující čísté linie. Ten novej Hornet je podle ně prostě bastl ,kde nevěděly co s tim.<br />
<br />
Jinak , ten Varan nevypadá špatně ,ale enduro to není.Na to jak drsně se tváří je to ,obyčejnej silnišní cestak s trochu vzpřímeným posezem.<br />
<br />
Závěrem říkám , že je mnoho názorů a každý je jiný , takže krityku pochopím ,ale dál se vyjadřovat nebudu.
Nádhera....
Tak koukám, že se začná blížit doba sériovejch airbrushů na kapoty...viz. R1
maraaaaaaaaas <br />
fakt luxus,za rok budu mít asi jasno,fakt luxus,a český mašy,no prostě <br />
Blata 4eVer
takze muj neklidnej spanek po zprave ze ma byt novy TDM byl zbytecnej???
Ta nádrž mě brala na starým Sportstru a bere mě i ted.Fakt pěkná motorka pro mladý lidi, kterým se líbí klasický tvary a libují si v jednoduchosti nespoutaných strojů. Ale , jinak pro mě je tohle a starsí Sportster así jedinej Haryk co se me líbí. Vec názoru a mody ,ktere hodně lidi podlehne.
Proč? Je to vyhnaný na max.výkon co na A1čku můžeš mít a ten motor vydrží.... Ideální kombinace.... za to, že všichni jezdíme na otevřenejch dvoutaktech Blata nemůže...
Blata a 4takt?Tak to mi ubec nesedi jinak pekna prace ale dvoutaktni magnat blata mohl to aspon mohl udelat aby to trochen jelo
No.....právě stojím na hraně koupi 125ítky....<br />
Je to nádhera....každopádně mě srdce bije pro samorozbíjející se dvoutaktní RSko . doufám, že budu potkávat co nejvíc borců na těhlech strojích!<br />
Je to opravdu něco senza....nejen levná náhražka jako od Jawy...<br />
Japonci mají nyní co dohánět!
videl sem to uz ve vydani patecni CMN a malem me pomyli, nejveril sem vlastnim ocim, ta velikost je neuveritelna a mit ty penize a vratit sve mladi zpet tak du do toho motardika, super pecka a fandim, krasaveccc
no meli delat puvodniho Tigera a toho novyho zaroven.<br />
Ten novy se mi i tak moc libi, i kdyz uz je to pouze silnicni stroj. Ted je to prima konkurence V-Stroma a Multistrady. V podstate ve srovnani s nimy je ted o tridu vys. <br />
nadhera doufam ze do 16ti (do jara nastradam dost financi abyhc si mohl tuto krasku koupit! pro me je to neovy Cesky sen
I jsem moc rád že je tady česky motocykl.Blatovi moc fandím ale pokud bych pro kluka měl koupit enduro tak raději vezmu malé XT
Jestli budou prašule... Jako, že by mohly, tak by jsem to endurko strašně rád viděl doma
Fakt konečně česká pecka
cekal jsem vetsi novinku k Ninje 6RR [] , neco aby me tak rozpalilo jak CBR6RR , sem zvedavej na SUZUKI !!!
JO sou to pekny stroje
To Roman: Jeste musis pockat do vecera na komplet fotky nebo se zajet podivat do Kolina.
a nevite,co je to u Horneta ten bazmek dole u svodu vyfuku?Všecky fotky sou jen z pravy strany masiny,ale z leve ani tuk
No konečně jedna značka u který nemam co krytyzovat ba naopak Novej XR 1200 je fakt paráda. Líbí se mi že jde vlastní cestou a že nikoho nekopíruje. Hlavně že to není přemodernyzovaná ............jako některý mašiny...<br />
Vdyť H-D ani neumí dělat ošklivý motorky
No tfuj. Při pohledu na novýho Horneta jsem poblil muj čistej monitor... <br />
<br />
PS. : už jsem ho pracně vyčistil a všiml si jak se Hondě náramě povedli barvy na CBR 1000 RR - Repsol i HRC replika mají u mě za 1
GTR 1400 je trefa do černýho. Vždyť má kardan, výkon a před větrem bude taky chránit dobře...<br />
<br />
Kdyby Suzuki byla chytřejší tak něco podobnýho udělá z Hayabusy (přidá kardan, zvětší kapoty, zvýší řidítka a přidá kufry - a je to tu ....)<br />
<br />
Jinak Ninja si zachovává svůj skvělej standart, nemam výhrady <br />
<br />
Z 1000 zrovna neni můj šálek kávy, víc se mi líbí stávající model. U mě má zelenou ZRY 1200 R Ediee Lowson <br />
<br />
Ale nejvíc se mi líbí VN 900 - čistota a elegance sama
Takže zase nic moc...<br />
<br />
Sakra, kam ty motorky spějou... Naháče sjou čím dál tím škaradější, o kapotách ani nemluvě, sakra sakra...
No ty jednohrnky se jim teda povedli <br />
Nejvíc bych chtěl to enduro, protože je nejunyverzálnější. A design taky neni špatnej...<br />
Jen nevym co má společnýho s ostrým endurem (na to je přece jen moc těžký). Je to lehký cestovní endurko šmrnclí sportem <br />
No a zvukově to bude v origo hrůza - holt evrovejfuky.<br />
Jinak každej motor má zvukově něco do sebe, ale domnívám se že nejzajímavější sound mají MotoGP bajky, hlavně Ducati Desmosedici - to je panečku heavy metal
Tak ten Sportster je jednoduše krásnej... HD jsou sice v pohodě, ale vždycky mi to přišlo jako stroje pro lidi, kteří mají nejlepší léta za sebou...<br />
XR 1200 takovej naštěstí není, takže
to Vespa: No máš více než ideální příležitost tento stav možná ještě trochu pozměnit. Na stránkách www.xrdna.com je anketa, kde se na jednotlivé části ptají a hledají odpovědi. Myslím, že o zádi tam otázka taky je.
To netopejr: GTR a nesrovnávat to už tady totiž bylo.Když s autem vletíš do kaluže tak nechá dvě stopy a to se mi moc nelíbí. nedá se na to koukat
No ač je pro me na prvním místě Suzuki tak Kawasaki taky cool.Hlavně GTR1400 tohle je na těžký hltání KM a to je mazec.No a Honda Hornet ať si vezme příklad ze Z1000.Kawasaki oproti hondě nechci tady nikoho ranit ,ale nedá se to srovnávat.Honda se mi fakt moc nelíbí.Vím ale že je to věc názoru
Teď mrknu na Kawasaki