Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nezatracoval bych. Navzdory všemu, co tu bylo napsáno, to vidím jako (třeba i malý) krok správným směrem. Ale i malý krok je lepší, než vůbec nic. Dál už se ukáže, jestli jedna nebo druhá motorka bude životaschopná a prodejná. Pokud by byly, můžou pak následovat další krůčky. Sláva to už nikdy nebude, ale ještě pořád bych byl rád, kdyby Jawa dál vyráběla.
Buď se JAWA začala orientovat na africký kontinent. V Súdánu a podobných zemích zřejmě tyto dvě rakety půjdou na dračku nebo představenstvo Jawy letí v nějakých drogách. K těmto počinům pasuje okena přes chleba... Je to fakt škoda...
Je to smutné,jakými výtvory chce "Jawa" zoufale vzkřísit zašlou slávu. A je jasné,že se to nemůže podařit lidem,kteří nemají ke značce žádný vztah,možná pouze finanční.Nakonec je to výsledek dlouhodobého zašlapávání značky,které počalo znárodněním komunisty.Ti ale ještě měli pár let z čeho brát,ale jak to dopadlo,víme všichni.Vývoj se úplně zastavil a výroba stagnovala na dvoutaktních dvouválcích s odbytem pouze do zaostalého Ruska.Je jasné,že dnes jsou požadavky trhu a potažmo povinnost dodržet předepsané normy emisí,hlučnosti a pod.náročné.Ale žijeme v době,kdy není nic nereálné,jen se musí sejít ti správní lidé.
Výsledek pak může vypadat retro-----------n//www.cmn.cz/UserFiles/Clanky/clanek_225.jpg
Líbí - nelíbí, to je věc názoru. Jednomu se bude líbit moc, druhému vůbec. To bych ted tady řešit nechtěl. Spíše by mě zajímalo, kde je ten nový motocykl zn. JAWA, s vlastním motorem, na kterém se pracuje za pomoci státních podpor již několik let? O tom se firma nijak nezmiňuje...
elvis78 : Ten kastlík má tak blbý úhel,že kdyby se samolepka nalepila podle něj,bylo by to ještě divnější
Aspoň,že sedlo není z kopce jako u té "moderní" 634 s kotoučem a digitálním budíkem
ta 660 akoze prejde novou euro normou? Ja som niekde cital ze yamaha zatrhla XT prave z tohto dovodu ze by bolo asi drahe prerabat ten jednovalec na novu normu+ pripravuju radovy2 valec do lahkeho endura. Za tu cenu si kupim 3 jazdene XT jednu rozbijem jednu rozoberem na nahradne diely a na dalsej urobim este 100tis. a furt sa budem vozit lepsie ako na tejto cine :D Fandil by som znovuzrodeniu znacky ale toto je len akesi novodobe kapitalisticke klamstvo...
elvis78: mají to dobře, horizontálně s chromovaným oválem nádrže a podlahou. Kdyby jsi to dal rovně s nádrží , šlo by to opticky z kopce Naopak do kopce !!
VENCAXX: myslím že motáš barvu jablek s chutí hrušek. "Čínská" Jawa nestojí 200, ale necelých 100. Ani ta druhá nestojí 200, ale 180. Ta druhá navíc není čínská, ale je to výroba ČR a italský motor z fabriky Yamahy. Je samozřejmě možné, že některá kosmetika je z číny (přístroje, brzdiče), ale je dle mého nekorektní Jawě vyčítat, že používá komponenty z celého světa, když to tak dělají i všichni ostatní.
A už vůbec bych nehledal problém v tom, že česká Jawa používá motory z Itálie, když německé BMW používá motory made in China, nebo nedejbože z Indie
sice nedosahují úrovně dnešních retro motorek, ale jsou docela pěkné.
kdyby stímhle, přišli alespoň před 5 lety bylo by to o dost lepší.. Ale to už je taká tradice jawy, chodit s křížkem po funuse.
a že je to převlečený číňan, stím problém nemám, je taká doba prostě. Kdybychom po nich chtěli jen jejich výrobu, tak by zvládli možná nějaké trakaře, maximálně trojkolku.. Víme všeci jak dopadl jejich litr, co měl konkurovat diavelu...
Kdyby Jawa radši vstoupila do nějakého holdingu s možností zachovat vlastní značku (jako např. Škoda-VW) udělala by lépe, se vztyčenou hlavou a bez ostudy.
Nezatracoval bych. Navzdory všemu, co tu bylo napsáno, to vidím jako (třeba i malý) krok správným směrem. Ale i malý krok je lepší, než vůbec nic. Dál už se ukáže, jestli jedna nebo druhá motorka bude životaschopná a prodejná. Pokud by byly, můžou pak následovat další krůčky. Sláva to už nikdy nebude, ale ještě pořád bych byl rád, kdyby Jawa dál vyráběla.
Tady by možná sedla vedle článku anketa s hodnocením strojů. Moc by mne zajímal poměr sil- Líbí/nelíbí.
Kolik z vás, co tuhle 660 chválíte si tu motorku koupí?
Ďalší klon, už je dávno vo verzii ROMET clasic 400, MASH - ten má aspoň viac druhov, ceny sú podobné v EU - rozdiely ? min.
Furt je to jen Jawa...
Buď se JAWA začala orientovat na africký kontinent. V Súdánu a podobných zemích zřejmě tyto dvě rakety půjdou na dračku nebo představenstvo Jawy letí v nějakých drogách. K těmto počinům pasuje okena přes chleba... Je to fakt škoda...
Tak ti nevim Karle, je to pořád o tom samým.
Mně se ta 660 líbí. Naháč na enduro kolech. Segment, ve kterém moc motorek není. Ale ta váha je fakt moc. A cenovka asi taky.
Toto je vysmech vsem danovym poplatnikum
Je to smutné,jakými výtvory chce "Jawa" zoufale vzkřísit zašlou slávu. A je jasné,že se to nemůže podařit lidem,kteří nemají ke značce žádný vztah,možná pouze finanční.Nakonec je to výsledek dlouhodobého zašlapávání značky,které počalo znárodněním komunisty.Ti ale ještě měli pár let z čeho brát,ale jak to dopadlo,víme všichni.Vývoj se úplně zastavil a výroba stagnovala na dvoutaktních dvouválcích s odbytem pouze do zaostalého Ruska.Je jasné,že dnes jsou požadavky trhu a potažmo povinnost dodržet předepsané normy emisí,hlučnosti a pod.náročné.Ale žijeme v době,kdy není nic nereálné,jen se musí sejít ti správní lidé.
Výsledek pak může vypadat retro-----------n//www.cmn.cz/UserFiles/Clanky/clanek_225.jpg
Určitě lepší než předchozí šílené nápady , přes to asi s deseti patnáctiletým zpožděním.
Líbí - nelíbí, to je věc názoru. Jednomu se bude líbit moc, druhému vůbec. To bych ted tady řešit nechtěl. Spíše by mě zajímalo, kde je ten nový motocykl zn. JAWA, s vlastním motorem, na kterém se pracuje za pomoci státních podpor již několik let? O tom se firma nijak nezmiňuje...
Kdyby to nebyla JAWA, řekl bych, že kluci v Indii se probrali a během dalších padesáti let chtějí dotáhnout Tchai-wan
elvis78 : Ten kastlík má tak blbý úhel,že kdyby se samolepka nalepila podle něj,bylo by to ještě divnější
Aspoň,že sedlo není z kopce jako u té "moderní" 634 s kotoučem a digitálním budíkem
350 hezké, kdyby mi někdo dal záruku,ze to není DoDo,uvažoval bych o ni. Jen neusnout na vavrinech a makat.
ta 660 akoze prejde novou euro normou? Ja som niekde cital ze yamaha zatrhla XT prave z tohto dovodu ze by bolo asi drahe prerabat ten jednovalec na novu normu+ pripravuju radovy2 valec do lahkeho endura. Za tu cenu si kupim 3 jazdene XT jednu rozbijem jednu rozoberem na nahradne diely a na dalsej urobim este 100tis. a furt sa budem vozit lepsie ako na tejto cine :D Fandil by som znovuzrodeniu znacky ale toto je len akesi novodobe kapitalisticke klamstvo...
Ta 350 je super .Jak bude na prodej jdu do toho ihned.S nosičem a startovací pákou.Je to lepší než SR 400. Ta 660 je příšerná.
Luba98: ony ty fotky asi klamou...ale pokud mají o kousek posunuté sklíčko na světle tak to bych neřešil...asi si toho nikdo nevšiml
elvis78: mají to dobře, horizontálně s chromovaným oválem nádrže a podlahou. Kdyby jsi to dal rovně s nádrží , šlo by to opticky z kopce Naopak do kopce !!
VENCAXX: myslím že motáš barvu jablek s chutí hrušek. "Čínská" Jawa nestojí 200, ale necelých 100. Ani ta druhá nestojí 200, ale 180. Ta druhá navíc není čínská, ale je to výroba ČR a italský motor z fabriky Yamahy. Je samozřejmě možné, že některá kosmetika je z číny (přístroje, brzdiče), ale je dle mého nekorektní Jawě vyčítat, že používá komponenty z celého světa, když to tak dělají i všichni ostatní.
A už vůbec bych nehledal problém v tom, že česká Jawa používá motory z Itálie, když německé BMW používá motory made in China, nebo nedejbože z Indie
Jako vtip je to dobrý,ale pokud to myslí vážně tak bych uvažoval o urychleném léčení managementu v nejbližší psychiatrické léčebně.
To nemůžou myslet vážně. Značka Jawa do dnešní doby nepatří. měli by tu agonii ukončit a zmizet.
sice nedosahují úrovně dnešních retro motorek, ale jsou docela pěkné.
kdyby stímhle, přišli alespoň před 5 lety bylo by to o dost lepší.. Ale to už je taká tradice jawy, chodit s křížkem po funuse.
a že je to převlečený číňan, stím problém nemám, je taká doba prostě. Kdybychom po nich chtěli jen jejich výrobu, tak by zvládli možná nějaké trakaře, maximálně trojkolku.. Víme všeci jak dopadl jejich litr, co měl konkurovat diavelu...
nebyla by lepší samolepka na kasliku rovně?
Na 10. obrázku je pěkně šikmo přední světlomet
Ja osobne bych nekoupil...
mě se teda chce blejt z vintage a i z tý ceny
to je tragický to si koupí tak někdo jako exponát do muzea tohle jsou nové modely ???
Kdyby Jawa radši vstoupila do nějakého holdingu s možností zachovat vlastní značku (jako např. Škoda-VW) udělala by lépe, se vztyčenou hlavou a bez ostudy.
V Jawě komunismus zdaleka neskončil