Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Takové surové Tak nějak připomíná nejlevněji H-D Málo chromu. Digitální budík bez analogového ukazatele Prostě snižování nákladů . Přesto to je zajímavé moto.
čo som tak zbežne pátral po webe, tak by mala byť v dvoch kubatúrach. 300 a 500. dizajnovo sa mi to celkom pozdáva od konca nádrže smerom dozadu. s brašňami to vypadá celkom dobre. myslím že si svojich zákazníkov nájde hlavne medzi babami (výška sedla 69 cm), 190 kg,
predpokladaná cena 6500 € za CMX500.
Jedinou elektronickou blbinkou je ABS. Supéér.
A ten výběr doplňků!
Tohle je mašinka pro mladé (nebo naopak pro nás lehce přestárlé) jak má být. Určitě se na ní svezu (bude-li možnost) a možná (jestli někdy dospěju na tuhle kategorii s nohama dopředu) ...
Tak je to honda a spolu s ocakavanim nizkej ceny tu miestni borci budu chvalit do nebies.
Mne to pride ako nejaka kompilacia xv950, sporstera a ducny scramblera. Proste tato znacka ide ako vzdy bez rizika, super lacna technika a zviest sa na vlne kategorie, ktoru vytvorili ini a podstrelit ich cenou.
Mě se líbí, jak se výrobci snad u každé nové motorky co používá známý motor ohánějí "odladěním motoru pro maximalizaci krouťáku v nízkých otáčkách". Už se z toho stává taková mantra. Jsou motorky, co už mají motor 3x "maximálně zoptimalizovaný". V tomto případě poprvé v CB, pak v CB500X a teď v Rebelu
A že by maximum krouťáku v 6000 ot byly nějaké nízké otáčky, tak to je spíš reklamismus v duchu Orwelova 1984. V reálu to bude potřeba pro maximum krouťáku držet pořádně pod krkem a ve vysokých otáčkách.
Jinak až na tu krabici od sušenek pod názvem chladič docela dobrý.
No to je ošklivvý...
Takové surové Tak nějak připomíná nejlevněji H-D Málo chromu. Digitální budík bez analogového ukazatele Prostě snižování nákladů . Přesto to je zajímavé moto.
čo som tak zbežne pátral po webe, tak by mala byť v dvoch kubatúrach. 300 a 500. dizajnovo sa mi to celkom pozdáva od konca nádrže smerom dozadu. s brašňami to vypadá celkom dobre. myslím že si svojich zákazníkov nájde hlavne medzi babami (výška sedla 69 cm), 190 kg,
predpokladaná cena 6500 € za CMX500.
Libi, nelibi. To je jedno. Je to věc vkusu. Moc cruiseru pro A2 se k prodeji nenajde. Řekl bych ze dobře trefena skupina zakazniku
Jedinou elektronickou blbinkou je ABS. Supéér.
A ten výběr doplňků!
Tohle je mašinka pro mladé (nebo naopak pro nás lehce přestárlé) jak má být. Určitě se na ní svezu (bude-li možnost) a možná (jestli někdy dospěju na tuhle kategorii s nohama dopředu) ...
tohle neni retro. je to bastl. za me nelibi...tahle tonina, jak bych to nazval, nova vlna si proste na neco hraje a neni sva. vubec.
Já si nemůžu pomoct , ale zase v tom vidim HD sportstera... Opět.
Celkem dobrý počin. Mě se moc nelíbí ta vysoká nádrž a chladič co vypadá jak popelník ale to je jen můj názor.
Nic moc, ta vyhrbena nadrz to tam nejak divne kazi.
Tak je to honda a spolu s ocakavanim nizkej ceny tu miestni borci budu chvalit do nebies.
Mne to pride ako nejaka kompilacia xv950, sporstera a ducny scramblera. Proste tato znacka ide ako vzdy bez rizika, super lacna technika a zviest sa na vlne kategorie, ktoru vytvorili ini a podstrelit ich cenou.
S mejma 200cm bych na tom vypadal, ze s tou veci mam koitus. Nicmene pro mensi lidi dobry
Mě se líbí, jak se výrobci snad u každé nové motorky co používá známý motor ohánějí "odladěním motoru pro maximalizaci krouťáku v nízkých otáčkách". Už se z toho stává taková mantra. Jsou motorky, co už mají motor 3x "maximálně zoptimalizovaný". V tomto případě poprvé v CB, pak v CB500X a teď v Rebelu
A že by maximum krouťáku v 6000 ot byly nějaké nízké otáčky, tak to je spíš reklamismus v duchu Orwelova 1984. V reálu to bude potřeba pro maximum krouťáku držet pořádně pod krkem a ve vysokých otáčkách.
Jinak až na tu krabici od sušenek pod názvem chladič docela dobrý.
Docela hezký.
...taky pěkný počin...retro letí