Yamaha představila čtyři novinky v čele s „nahatou R1“
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Yamaha | Zveřejněno: 16.11.2015 | Zobrazeno: 40 799x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Yamaha | Zveřejněno: 16.11.2015 | Zobrazeno: 40 799x
R1 pekna
MT me bavi jen 01cka
Kdyby radsi rekli, ze se pro rok 2016 vraci XJR stejny jako 99-2003
řada sport heritage je naprosto úchvatná, fakt krásný kousky. Ta litrová nahotinka vypadá dost brutálně ale teda čistit jí od much bude vyžadovat asi speciální kit přímo od jamáhy
Ta očesaná R1 je super . Jen to označení MT mi přijde totálně zcestné. Do toho schovaj vše od 50 ccm po 1700 ccm a vůbec nezáleží na koncepci motoru. Prostě naháči = MT . Ale to jen tak na okraj. Ta motorka je nádherná
Čekal bych,že prodeje nových malinko klesnou a hodně lidí si raději nechá starší hezčí model.
Z těch fotek se mi líbí akorát scooter T MAX.
Jopr - přesně tak, pořád se tady píše že japonské motorky jsou nudné a pokud chtějí prodávat musí zaujmout i mladší generaci. Klidně bych jí na výstavě postavil vedle XJR 1300 a to by se vidělo co
co by byl větší tahák. Ta MT-10 by mi určitě vrátila mládí
Mně se MT-10 moc líbí, mě ty futuristické motky nevadí a hlavně, kdo vás to nutí kupovat, vás co to tu haníte .
Na MT-10 bude nejlepší zvuk, to bude pastva pro uši Ale co ten design ??? Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása, tady se očividně vydali úplně opačným směrem... Zajímalo by mě, co ten designér hulí, to musí být hodně dobrý matroš
Ta MT-10 v modré barvě se mi zdá docela sexi, že to skvěle pojede ani nepochybuji, umím si jí představit v garáži Zbytek nebudu komentovat - nezaujalo mě to na první pohled...
Když jsem dříve psal, že řada MT bude po opuštění obrovského žebrovaného V-twinu propadák, mnozí se mnou nesouhlasili. Vidím, že jsem se nemýlil a proto přicházejí další paskvily, které to mají podle Yamahy zachránit. Pobavil jsem se
Za mě teda řada MT je mizerie aspoň co se vzhledu týká...
yamaha umí pobavit takhle po ránu
Zklamání, nevím proč, ale téměř na každém modelu mi něco nesedí a kazí dojem z celku, je to škoda.
Jurajda : díky, vycházel jsem z toho co se psalo v článku o majitelích MT-01.
ITALOFIL ... MT-10 není náhradou za MT-01
a ani být nemůže
jediný co se vzhledově ( ne motorově ) mohlo trochu přiblížit MT-01
byla tahle studie MT-OS
Nerozumím proč MT-10 má být náhradou za MT-01 a vůbec celé řadě nových mtéček Z R1jedniček přece vzešly všestrannější litrové fazery a to samé u šestistovek. MT-01 je koneckonců už také kultovní záležitost a dvouhrnek co má objem 1700ccm a kroutící moment 150 Nm nahradit tímhle???
no tak ta MT10 je opravdu s přehledem nejvíc ze všech ufonských motorek. Doufám, že tahle móda, že jsou všude nějaké kryty a kryty krytů, který ale myslím žádnou funkci nemají a to ani designovou brzo skončí.
Předek je fakt neuvěřitelně ošklivej a z boku jen o málo lepší. Nepochybuju, že to bude moc dobře jezdit, ale to už bych fakt raději jezdil Fiatem Multipla, je hezčí
03 dobrá přemýšlím koupit dceři má jen 150cm z toho by mohla dosáhnout a bude to dobře ovladatelný. Ta 10tka mě zklamala, ale jízdně 165hp/200kg bude dobrý peklo, cross plane a max. krouťák kolem 5500 ot. půjde pěkně od spoda.
//www.yamaha-motor.eu/it/prodotti/motocicli/mt/mt-10.aspx?view=featurestechspecs
no a ještě není konec ... přifrčí MT-15
Tak neni to tak dlouho co jsem tady shazoval nějakou Hondu za její desing a vychvaloval yamahy za to ze jdou spravným směrem. bohužel se stalo co se stát nemělo a řekl bych že se vrchní dyzajnéři obou těchto značek sešli na pivko - vypily jich víc než je zdravo a pak sli do prace kde spolu hodnotně vytvařeli to nad čím budeme jestě dlouho kroutit hlavou. yamaho co mi to děláš...pravě nyní se rozhoduji zda-li jít na jaře do nové mT09 nebo si radeji vzit lehce jeteho tripla a ty mě to ted ale neskutečně ulehcujes...protože to co tvoříš ze začátku z velmi uspesne rady MT je vážně už přes čáru. Je to hnus a nic jinyho.
No s tim lorenzem to nemůžou myslet vážně Že ten chudák má vubec drzost lízt někam před lidi, to musí bejt hroší kůže.. Neuvěřitelné.. k poblití
Jinak ale bajky pěkný, chce to ještě vidět naživo
tohle je jediná a jedinečná motorka s označením MT
Nepíši normálně komentáře, ale není nad "starou & poctivou" MT-03 a Fazera..kam se ten svět řítí
Stále nemohu uvěřit jestli to dizajnér u MT10 myslel vážně. Vždyť tam jediný plast nesedí. Někde jsou i několikacentimetrové mezery .
Yamaha WR 450F Dakar...kdyz kreslili to svetlo, ta museli bejt vsichni totalne zhuleny
Proboha, proč Fazera přejmenovali na MT když to byl etalon ???
Ninjista: MM asi neměl čas, páč direktor ve žlutým svetru děkoval všem, co podpořili tým
Kotrba do Itošky ? To je vo hubu
Tak jako XSR900 dobrý, malá MT03 taky pěkně okopírovaný Dosrso. ALE MT-10 ??? To je hrůza to vypadá jak hybrid mezi Kawou a Báwem