cfmoto_700mt_psi




Yamaha představila čtyři novinky v čele s „nahatou R1“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zelinář (292) napsal 17.11.2015 v 09:49+1

R1 pekna
MT me bavi jen 01cka

Kdyby radsi rekli, ze se pro rok 2016 vraci XJR stejny jako 99-2003

Žabinátor (69) napsal 17.11.2015 v 09:11

řada sport heritage je naprosto úchvatná, fakt krásný kousky. Ta litrová nahotinka vypadá dost brutálně ale teda čistit jí od much bude vyžadovat asi speciální kit přímo od jamáhy

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 17.11.2015 v 09:07-1

Ta očesaná R1 je super . Jen to označení MT mi přijde totálně zcestné. Do toho schovaj vše od 50 ccm po 1700 ccm a vůbec nezáleží na koncepci motoru. Prostě naháči = MT . Ale to jen tak na okraj. Ta motorka je nádherná

Míra (211) napsal 17.11.2015 v 09:02-1+1

Čekal bych,že prodeje nových malinko klesnou a hodně lidí si raději nechá starší hezčí model.
Z těch fotek se mi líbí akorát scooter T MAX.

melman (10) napsal 17.11.2015 v 08:38+1

Jopr - přesně tak, pořád se tady píše že japonské motorky jsou nudné a pokud chtějí prodávat musí zaujmout i mladší generaci. Klidně bych jí na výstavě postavil vedle XJR 1300 a to by se vidělo co
co by byl větší tahák. Ta MT-10 by mi určitě vrátila mládí

jopr (2) napsal 17.11.2015 v 08:25

Mně se MT-10 moc líbí, mě ty futuristické motky nevadí a hlavně, kdo vás to nutí kupovat, vás co to tu haníte .

Sete (36) napsal 17.11.2015 v 08:20

Na MT-10 bude nejlepší zvuk, to bude pastva pro uši Ale co ten design ??? Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása, tady se očividně vydali úplně opačným směrem... Zajímalo by mě, co ten designér hulí, to musí být hodně dobrý matroš

melman (10) napsal 17.11.2015 v 08:19

Ta MT-10 v modré barvě se mi zdá docela sexi, že to skvěle pojede ani nepochybuji, umím si jí představit v garáži Zbytek nebudu komentovat - nezaujalo mě to na první pohled...

Lemur.R1 (13) napsal 17.11.2015 v 08:01-1

Když jsem dříve psal, že řada MT bude po opuštění obrovského žebrovaného V-twinu propadák, mnozí se mnou nesouhlasili. Vidím, že jsem se nemýlil a proto přicházejí další paskvily, které to mají podle Yamahy zachránit. Pobavil jsem se

jara. (-11) napsal 17.11.2015 v 07:48

Za mě teda řada MT je mizerie aspoň co se vzhledu týká...

dydzej (-3) napsal 17.11.2015 v 07:42

yamaha umí pobavit takhle po ránu

onderfaus (24) napsal 17.11.2015 v 05:30+1

Zklamání, nevím proč, ale téměř na každém modelu mi něco nesedí a kazí dojem z celku, je to škoda.

Italofil (41) napsal 17.11.2015 v 04:07

Jurajda : díky, vycházel jsem z toho co se psalo v článku o majitelích MT-01.

jurajda (43) napsal 17.11.2015 v 01:36

ITALOFIL ... MT-10 není náhradou za MT-01
a ani být nemůže
jediný co se vzhledově ( ne motorově ) mohlo trochu přiblížit MT-01
byla tahle studie MT-OS



Italofil (41) napsal 17.11.2015 v 01:16

Nerozumím proč MT-10 má být náhradou za MT-01 a vůbec celé řadě nových mtéček Z R1jedniček přece vzešly všestrannější litrové fazery a to samé u šestistovek. MT-01 je koneckonců už také kultovní záležitost a dvouhrnek co má objem 1700ccm a kroutící moment 150 Nm nahradit tímhle???

zzzmrzlinar (472) napsal 17.11.2015 v 00:54

no tak ta MT10 je opravdu s přehledem nejvíc ze všech ufonských motorek. Doufám, že tahle móda, že jsou všude nějaké kryty a kryty krytů, který ale myslím žádnou funkci nemají a to ani designovou brzo skončí.

Předek je fakt neuvěřitelně ošklivej a z boku jen o málo lepší. Nepochybuju, že to bude moc dobře jezdit, ale to už bych fakt raději jezdil Fiatem Multipla, je hezčí

1Miki (0) napsal 17.11.2015 v 00:10

03 dobrá přemýšlím koupit dceři má jen 150cm z toho by mohla dosáhnout a bude to dobře ovladatelný. Ta 10tka mě zklamala, ale jízdně 165hp/200kg bude dobrý peklo, cross plane a max. krouťák kolem 5500 ot. půjde pěkně od spoda.

jurajda (43) napsal 17.11.2015 v 00:02

//www.yamaha-motor.eu/it/prodotti/motocicli/mt/mt-10.aspx?view=featurestechspecs

jurajda (43) napsal 16.11.2015 v 23:50

no a ještě není konec ... přifrčí MT-15



Trinnlee (50) napsal 16.11.2015 v 23:48

Tak neni to tak dlouho co jsem tady shazoval nějakou Hondu za její desing a vychvaloval yamahy za to ze jdou spravným směrem. bohužel se stalo co se stát nemělo a řekl bych že se vrchní dyzajnéři obou těchto značek sešli na pivko - vypily jich víc než je zdravo a pak sli do prace kde spolu hodnotně vytvařeli to nad čím budeme jestě dlouho kroutit hlavou. yamaho co mi to děláš...pravě nyní se rozhoduji zda-li jít na jaře do nové mT09 nebo si radeji vzit lehce jeteho tripla a ty mě to ted ale neskutečně ulehcujes...protože to co tvoříš ze začátku z velmi uspesne rady MT je vážně už přes čáru. Je to hnus a nic jinyho.

SuperSic58 (1322) napsal 16.11.2015 v 23:45+2

No s tim lorenzem to nemůžou myslet vážně Že ten chudák má vubec drzost lízt někam před lidi, to musí bejt hroší kůže.. Neuvěřitelné.. k poblití
Jinak ale bajky pěkný, chce to ještě vidět naživo

jurajda (43) napsal 16.11.2015 v 23:32






tohle je jediná a jedinečná motorka s označením MT

PauliniEnrico (5) napsal 16.11.2015 v 23:15+1

Nepíši normálně komentáře, ale není nad "starou & poctivou" MT-03 a Fazera..kam se ten svět řítí

Orgovany (878) napsal 16.11.2015 v 23:14

Stále nemohu uvěřit jestli to dizajnér u MT10 myslel vážně. Vždyť tam jediný plast nesedí. Někde jsou i několikacentimetrové mezery .

FatBoy105th. (32) napsal 16.11.2015 v 23:05+1

Yamaha WR 450F Dakar...kdyz kreslili to svetlo, ta museli bejt vsichni totalne zhuleny

Orgovany (878) napsal 16.11.2015 v 23:00+1

Proboha, proč Fazera přejmenovali na MT když to byl etalon ???

ST-M (43) napsal 16.11.2015 v 22:51

Ninjista: MM asi neměl čas, páč direktor ve žlutým svetru děkoval všem, co podpořili tým

Imre (33) napsal 16.11.2015 v 22:47






Tifone (147) napsal 16.11.2015 v 22:47

Kotrba do Itošky ? To je vo hubu

LADIS007 (20) napsal 16.11.2015 v 22:47+1

Tak jako XSR900 dobrý, malá MT03 taky pěkně okopírovaný Dosrso. ALE MT-10 ??? To je hrůza to vypadá jak hybrid mezi Kawou a Báwem




TOPlist