Honda představila budoucnost supersportů RC213V-S
Text: Dominik Valášek | Foto: Press | Zdroj: www.rc213v-s.com/ | Zveřejněno: 11.6.2015 | Zobrazeno: 37 473x
Text: Dominik Valášek | Foto: Press | Zdroj: www.rc213v-s.com/ | Zveřejněno: 11.6.2015 | Zobrazeno: 37 473x
Ta motorka je drahá i za 0,5 milionu.Natož za 5,2 milionu.
Ta je teda pěkná hnusná, no prostě Honda :D tu si můžou nechat
Jako líbí se mi, ale nejvíc odstrojená v úhlu zezadu. k dalším věcem nemá smysl nic psát, honda si spletla rok, je 2015 ne 2005.
Letošní Aprilia RSV4 je jiná liga ve všech směrech a to je technologicky srovnatelná mašina i koncepčně
Tak tomu říkám masáž :D Ta motorka musí být z vesmírných materiálů :) asi opráším svého starého dobrého SRADa a budu na pomale stejným výkonu za jednu setinu ceny :)
Se v Hondě trochu to ... V základu 159 koní a na okruh ji otevřou jedině v Hondě a s plným výkonem nepustěj na silnici . Za 5 mega skoro hodně žalostný .. Vypadá hezky a koupí si to ten kdo má přebytečný peníze .. Zlatá Desmosedicí nebo H2R ale každýho názor .
Nechápu co to má znamenat RC213V-S 159 koní 102 Nm kroutící moment 170kg a CBR 1000RR R.V. 2006-2007 171 koní 115Nm 176kg vím že vidlicový motor se chová jinak než řada že jde také o těžiště vyvážení vibrací a spoustu dalších věcí, nicméně tohle je od Hondy spíše krok zpět a ta cena???
za 5 míčů dostanu ty koně a kila ze svýho TLka a ještě mě zbyde na chlast a navíc je strašně hnusná
na trhu je toho dost zrejme lepsieho a lacnejsieho ... 1199R, desmosedici, mv agusta f4rc, h2, h2r ... asi tak
Všechny technologie, co by stály za řeč a tu cenu (bezztrátová převodovka, pneumatické ventily) jsou pryč. Brzdy - obyčejné staré M4rky Sice možná motor původně z MotoGP, ale stejně už teď zastaralý (tuším verze z roku 2011), lepší materiály, ale uniká mi to, co na tom stojí přes 5 milionů. A ten výkon a hmotnost v homologované verzi? To je docela výsměch... S kitem je to lepší, ale v dnešní době žádný zázrak. Dále by nebylo od věci uvést cenu toho kitu.
Mimochodem, GSXR 1000 K5 měla již v roce 2005 s Yoshimura kitem 215 koní, nad 120 Nm a pod 160 kg. To se Honda teda vytáhla a takový humbuk kolem...
Nejak na tom nevidim nic za co bych dal 5 mega... 210 koni ma dneska kdeco, sucha vaha je blizko 1199R takze...no Honda zase...to mi teda prislo Desmosedici ve sve dobe za petinovou cenu vic..
Tohle byla asi jediná Hujda, na kterou jsem byl zvědav. Ale toto? A ještě za to chtít 5,2 mil.? To si dělají legraci, ne?
Autor článku to s koňmi trochu nezvládl...to je ten google translator
závodní technologize za 5 mil Kč a 159 koní? Tak to fakt Honda ukázala co v ní je
Za tyhle peníze si koupím 4 kusy Kawy H2R s 320-ti koňmi