Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na přestavby má asi každý svůj názor, ale co řeší článek, je možnost výhodný koupě přes e-bay. Brát ale cenu několik hodin, nebo dokonce dní jako vodítko je nesmysl, cena letí nahoru geometrickou řadou v poslední vteřině před koncem aukce.
No to použití CBX motoru by se dalo omluvit pouze tím, že z motorky již nic jiného nezbylo Pak bych ale stavěl stylový café racer
Rat bike by ale neměla být stavba!!! Ale motorka, která do této podoby dospěla časem a hlavně funkčními úpravami svého majitele, který například používal co kde našel a originální díly ho netrápily. Nebo to byla spíše nutnost...stavět rat biky mi přijde úplná blbost
Stráťa: Raději se věnuj svému písemnému projevu a neházej tu vulgární nadávky. Snad jen věk tě omlouvá, i když ve 20 už bys mohl aspoň jednou zauvažovat. S odpovědí se nenamáhej, dál tě nečtu.
CSholka: Nevím co furt meleš o tom že opakuju po ostatních, to se mě povedlo jednou protože sem předtím nedal refresh.
A nic to nemění na tom že tu zazněla spousta důvodů proč takový stavby vznikaj a tom že ty je statečně ignoruješ a nechceš to přestat odsuzovat (a to víš kulový co majitele k tomu vedlo...).
Že se to nelíbí tobě neznamená že byla škoda to vyrobit, kdybych uvažoval stejně tak se tu hádáme proč v továrně ztráceli čas výrobou tvojí motorky (která mě připadá neskutečně odporná a nevyužitelná) a neudělali radši něco pořádnýho. Vidíš jaká je to pičovina? Už konečně pochop že každej má jinej vkus a ty nemáš žádný právo takovou stavbu odsuzovat.
Stráťa> Čtu všechny, jen tvé příspěvky pro mne nemají žádnou informační hodnotu, když kdákavě opakuješ po ostatních. Ostatní aspoň měli svůj nápad a pohled na věc. A nikdo ani v diskuzi pokračovat nechce.
CSholka: Až začneš číst co ti kdo píše tak v té diskusi můžem pokračovat, do tý dob to postrádá smysl, seš zabedněná se svým názorem že je té motorky škoda a nesmí si ji majitel upravit jak se mu chce bez ohledu na okolnosti.
Koukám, zase seriozní diskuze Jde především o to, že lidé dělají rádi co je baví Někdo na motorce rád jezdí, někdo jiný zase dělá stavby. Já to neodsuzuji, jen si myslím, že veteráni a youngtimers by měli zůstat, tak jak byli vyrobeni. Na druhou stranu, třeba v Japonsku jsem viděl nádherné přestavby Katany, GPZ 900 R atd. Provedení úpravy špičkové, design zůstal zachován, byl proveden upgrade podvozku, brzd, motoru a hlavně to zlepšilo jízdní vlastnosti.
Konkrétně na Monstera bych si turbo ani kompresor nedal, postrádá to smysl. pokud chci jezdit rychleji, koupím jinou motorku. Ale pokud to někomu udělá radost, sakra proč ne!!!
CSHolka>Problem je, ze co je pro tebe obluda, pro jineho byt nemusi a promin, o pojizdnosti ci nepojizdnosti takoveho stroje bych si udelal obrazek az bych na nej sednul a to si dovolim myslet, ze mam preci jen o neco vic zkušenosti než ty (to opravdu myslim bez urážky - tleskám holkám na mašinách). Nicmene souhlasim, že je to debata o ničem, takže končím též.
hmmm... dobry tema ale trosku s krizkem po funuse , vlivem dementni krize sly jety masiny dost nahoru(zejmena v UK) - kdyz to tak pude dal budem za chvili vozit motorky z ceska do anglie misto naopak
FishX3> Vždyť já právě vyjadřuji názor - co se mi nelíbí. Nevím, co se ti nezdá? A ocenit snahu? Někdy je to dojemné, ale v tomhle případě to opravdu není zcela na místě. Ocením snahu, když dítě namaluje škaredý obrázek, ale ne když dospělý znetvoří krásný stroj a udělá z něj těžko pojízdnou obludu. Končím.
CSHolka:> Nikdo z nás a tím pádem ani ty, nemá patent na to co OK a co nikoli. Vse je jen náš subjektivní názor, takže co to raději pojmout tak, že se vyjádříš co se ti líbí-nelíbí (možná pouze jen tobě) a pak ostatní ohromíš něčím, čeho si sama dosáhla místo jednoznačného odsouzení něčeho, co bych sice neměl chuť udělat, bohužel ale také neuměl... On kritizovat může každý ať je mu 16 nebo 70, ale každý počin a nadšení by si mělo odnést i krapet uznání - možná ne za výsledek, ale alespoň za snahu.
KTMatěj> Z techniky tam není moc co obdivovat. Bouračka to být mohla, ale i tak z toho nemuseli dělat paskvil.
Stráťa> Hele ty si asi moc nepotrpíš na vlastní názory, co? Zatím jsi vždy jen zopakoval to, co už někdo jiný řekl. Až budeš trochu přemýšlet sám za sebe, možná začnu tvé odpovědi brát na vědomí.
CSholka: Ta stavba s motorem z CBX může bejt klidně po bouračce...
Co je lepší? Ten motor vyhodit nebo mu postavit nějakej rám ve kterým může jezdit...
CD: POvznes se nad to, je to jen hromada železa, banditů a monsterů jezdí až to hezký není a co ty víš, třeba to CBX byla bouračka, radši zkus ocenit technické řešení, ono dát do motorky turbo není žádná legrace
CS: V klidu, prostě se mu to jenom líbí, jsou to jeho peníze a jeho vkus, pořád to je jenom hromada železa, ač to bereme jako srdcovou záležitost, je to pořád jen hromada hliníku a trubek, ať už je to ducati, nebo Honda, takže pokud tu motorku někde neukradli, tak s ní mohou dělat co chtějí.
Všem reakcím na mě> Radost z toho, že jsem něco udělala sama chápu, ale přece jen je potřeba mít u toho i trošku zdravého rozumu. Třeba ta stavba s motorem z CBX, z toho je mi fakt smutno. Samotné CBX je nádherný unikát, proto nechápu, že má někdo tu drzost narvat ten šestiválec do takové nesmyslné obludy. Je sice fajn postavit, vytvořit něco svýma rukama, ale ať to proboha má nějaký smysl - nejen ten, že to bude super výstřelek.
KTMatěj> Jasně, těžko se zavděčíš každému. Akorát zachovalých motorek není taková spousta.
CSHolka> Jo a když píšeš o tý ztrátě času... Už sis zkusila nějaký podobný věci na motorce? Nebo si se na tom svezla případně si to koupila ba dokonce jen četla??
CSHolka> Už sem to tady někde v debatě viděl. Proč to tam dát? Protože chci. Proč spousty lidí dávají na motorky tuny doplňků? A navíc hrát si s tou úpravou, je něco úžasnýho. A to vím o čem píšu, protože sem to dělal. Co na tom je za práce, než to člověk vymyslí, kolikrát to předělává...
Pozn. Len nechapem preco tu spominate najakeho Bandita, Ked to je v podstate MoKo (resp. Rau) s motorom z Bandita (teda GSXR) a turbo a tym je to uplne iny motocykel a preto aj cenou
Podobné přestavby s navyšováním výkonu mají stejný smysl jako si pořídit Lamborghini do města a na okresky, výkon k *ovnu, ale jsou rádi středem pozornosti
Koukám, že se strhla debata proč a co upravit... já si mysím, že důvod je prostý PRO RADOST. Pro radost, že se mi něco podařilo, pro tadost že když za tu svoji holku vezmu, tak jede drnejš než jela před tím, pro radost, že ten ocas po mým "tunění" je o 20čísel vejš a je úplně fuk, že to 90procent lidi prijde hnusny, ze si nekdomysli, že jsem tlačil vykon nekam jinam, že to žere jak MIG ... prostě pro radost toho kdo to chtěl. Osobně nejsem příznivec žádnejch sprsklin, ale respektuju právo lidí si udělat radost a obdivuji jejich nadšení pro věc. PS: výkonu není nikdy dost :)
CSHolka>Já také netvrdím nic jiného...jen že prostě motorka i auto byli pro jeden účel a to je přeprava osob z bodu A do bodu B.To jak si to každý užívá,a nebo si jezdí jen tak pro radost je věc druhá...taky většinou jezdím jen tak,protože je to pro mě koníček,odreagování.
Ale taky chápu lidi,kteží se chtějí něják zindividualizovat..a nezůstat v davu ...a to je právě ta přestavba Monstera.
Na přestavby má asi každý svůj názor, ale co řeší článek, je možnost výhodný koupě přes e-bay. Brát ale cenu několik hodin, nebo dokonce dní jako vodítko je nesmysl, cena letí nahoru geometrickou řadou v poslední vteřině před koncem aukce.
NickSlaughter>
No to použití CBX motoru by se dalo omluvit pouze tím, že z motorky již nic jiného nezbylo Pak bych ale stavěl stylový café racer
Rat bike by ale neměla být stavba!!! Ale motorka, která do této podoby dospěla časem a hlavně funkčními úpravami svého majitele, který například používal co kde našel a originální díly ho netrápily. Nebo to byla spíše nutnost...stavět rat biky mi přijde úplná blbost
Nj došli argumenty proč je to takový zvěrstvo jak tvrdíš tak začínáš ignorovat.
Stráťa: Raději se věnuj svému písemnému projevu a neházej tu vulgární nadávky. Snad jen věk tě omlouvá, i když ve 20 už bys mohl aspoň jednou zauvažovat. S odpovědí se nenamáhej, dál tě nečtu.
Hmm, ten filtr na sprostý slova mě umazal půl věty.
Mělo tam být: Vidíš jaká je to kravina?
CSholka: Nevím co furt meleš o tom že opakuju po ostatních, to se mě povedlo jednou protože sem předtím nedal refresh.
A nic to nemění na tom že tu zazněla spousta důvodů proč takový stavby vznikaj a tom že ty je statečně ignoruješ a nechceš to přestat odsuzovat (a to víš kulový co majitele k tomu vedlo...).
Že se to nelíbí tobě neznamená že byla škoda to vyrobit, kdybych uvažoval stejně tak se tu hádáme proč v továrně ztráceli čas výrobou tvojí motorky (která mě připadá neskutečně odporná a nevyužitelná) a neudělali radši něco pořádnýho. Vidíš jaká je to pičovina? Už konečně pochop že každej má jinej vkus a ty nemáš žádný právo takovou stavbu odsuzovat.
I na RAT BIKES je něco krásného i když se to,především mladým slečnám,nemusí líbit.
Stráťa> Čtu všechny, jen tvé příspěvky pro mne nemají žádnou informační hodnotu, když kdákavě opakuješ po ostatních. Ostatní aspoň měli svůj nápad a pohled na věc. A nikdo ani v diskuzi pokračovat nechce.
CSholka: Až začneš číst co ti kdo píše tak v té diskusi můžem pokračovat, do tý dob to postrádá smysl, seš zabedněná se svým názorem že je té motorky škoda a nesmí si ji majitel upravit jak se mu chce bez ohledu na okolnosti.
Koukám, zase seriozní diskuze Jde především o to, že lidé dělají rádi co je baví Někdo na motorce rád jezdí, někdo jiný zase dělá stavby. Já to neodsuzuji, jen si myslím, že veteráni a youngtimers by měli zůstat, tak jak byli vyrobeni. Na druhou stranu, třeba v Japonsku jsem viděl nádherné přestavby Katany, GPZ 900 R atd. Provedení úpravy špičkové, design zůstal zachován, byl proveden upgrade podvozku, brzd, motoru a hlavně to zlepšilo jízdní vlastnosti.
Konkrétně na Monstera bych si turbo ani kompresor nedal, postrádá to smysl. pokud chci jezdit rychleji, koupím jinou motorku. Ale pokud to někomu udělá radost, sakra proč ne!!!
CSHolka>Problem je, ze co je pro tebe obluda, pro jineho byt nemusi a promin, o pojizdnosti ci nepojizdnosti takoveho stroje bych si udelal obrazek az bych na nej sednul a to si dovolim myslet, ze mam preci jen o neco vic zkušenosti než ty (to opravdu myslim bez urážky - tleskám holkám na mašinách). Nicmene souhlasim, že je to debata o ničem, takže končím též.
hmmm... dobry tema ale trosku s krizkem po funuse , vlivem dementni krize sly jety masiny dost nahoru(zejmena v UK) - kdyz to tak pude dal budem za chvili vozit motorky z ceska do anglie misto naopak
FishX3> Vždyť já právě vyjadřuji názor - co se mi nelíbí. Nevím, co se ti nezdá? A ocenit snahu? Někdy je to dojemné, ale v tomhle případě to opravdu není zcela na místě. Ocením snahu, když dítě namaluje škaredý obrázek, ale ne když dospělý znetvoří krásný stroj a udělá z něj těžko pojízdnou obludu. Končím.
CSHolka:> Nikdo z nás a tím pádem ani ty, nemá patent na to co OK a co nikoli. Vse je jen náš subjektivní názor, takže co to raději pojmout tak, že se vyjádříš co se ti líbí-nelíbí (možná pouze jen tobě) a pak ostatní ohromíš něčím, čeho si sama dosáhla místo jednoznačného odsouzení něčeho, co bych sice neměl chuť udělat, bohužel ale také neuměl... On kritizovat může každý ať je mu 16 nebo 70, ale každý počin a nadšení by si mělo odnést i krapet uznání - možná ne za výsledek, ale alespoň za snahu.
KTMatěj> Z techniky tam není moc co obdivovat. Bouračka to být mohla, ale i tak z toho nemuseli dělat paskvil.
Stráťa> Hele ty si asi moc nepotrpíš na vlastní názory, co? Zatím jsi vždy jen zopakoval to, co už někdo jiný řekl. Až budeš trochu přemýšlet sám za sebe, možná začnu tvé odpovědi brát na vědomí.
CSholka: Ta stavba s motorem z CBX může bejt klidně po bouračce...
Co je lepší? Ten motor vyhodit nebo mu postavit nějakej rám ve kterým může jezdit...
CD: POvznes se nad to, je to jen hromada železa, banditů a monsterů jezdí až to hezký není a co ty víš, třeba to CBX byla bouračka, radši zkus ocenit technické řešení, ono dát do motorky turbo není žádná legrace
KTMatěj> Mohou si dělat, co chtějí. Ale mně to rve mé motorkářské srdce.
CS: V klidu, prostě se mu to jenom líbí, jsou to jeho peníze a jeho vkus, pořád to je jenom hromada železa, ač to bereme jako srdcovou záležitost, je to pořád jen hromada hliníku a trubek, ať už je to ducati, nebo Honda, takže pokud tu motorku někde neukradli, tak s ní mohou dělat co chtějí.
Všem reakcím na mě> Radost z toho, že jsem něco udělala sama chápu, ale přece jen je potřeba mít u toho i trošku zdravého rozumu. Třeba ta stavba s motorem z CBX, z toho je mi fakt smutno. Samotné CBX je nádherný unikát, proto nechápu, že má někdo tu drzost narvat ten šestiválec do takové nesmyslné obludy. Je sice fajn postavit, vytvořit něco svýma rukama, ale ať to proboha má nějaký smysl - nejen ten, že to bude super výstřelek.
KTMatěj> Jasně, těžko se zavděčíš každému. Akorát zachovalých motorek není taková spousta.
Výběr jsem dělal podle toho, co mi přišlo zajímavé, zachovalých motorek najdete spousty, ale všechno, co je v článku je výjimečné.
CSHolka> Jo a když píšeš o tý ztrátě času... Už sis zkusila nějaký podobný věci na motorce? Nebo si se na tom svezla případně si to koupila ba dokonce jen četla??
CSHolka> Už sem to tady někde v debatě viděl. Proč to tam dát? Protože chci. Proč spousty lidí dávají na motorky tuny doplňků? A navíc hrát si s tou úpravou, je něco úžasnýho. A to vím o čem píšu, protože sem to dělal. Co na tom je za práce, než to člověk vymyslí, kolikrát to předělává...
to Kanár: jasně a proto tu máme všichni kdo nejezdíme na okruh 20koní ...
Žít a nechat žít!
Pozn. Len nechapem preco tu spominate najakeho Bandita, Ked to je v podstate MoKo (resp. Rau) s motorom z Bandita (teda GSXR) a turbo a tym je to uplne iny motocykel a preto aj cenou
Podobné přestavby s navyšováním výkonu mají stejný smysl jako si pořídit Lamborghini do města a na okresky, výkon k *ovnu, ale jsou rádi středem pozornosti
Má někdo zkušenosti s dopravou motorky z USA sem? Případně s přihlášením?
Koukám, že se strhla debata proč a co upravit... já si mysím, že důvod je prostý PRO RADOST. Pro radost, že se mi něco podařilo, pro tadost že když za tu svoji holku vezmu, tak jede drnejš než jela před tím, pro radost, že ten ocas po mým "tunění" je o 20čísel vejš a je úplně fuk, že to 90procent lidi prijde hnusny, ze si nekdomysli, že jsem tlačil vykon nekam jinam, že to žere jak MIG ... prostě pro radost toho kdo to chtěl. Osobně nejsem příznivec žádnejch sprsklin, ale respektuju právo lidí si udělat radost a obdivuji jejich nadšení pro věc. PS: výkonu není nikdy dost :)
CSHolka>Já také netvrdím nic jiného...jen že prostě motorka i auto byli pro jeden účel a to je přeprava osob z bodu A do bodu B.To jak si to každý užívá,a nebo si jezdí jen tak pro radost je věc druhá...taky většinou jezdím jen tak,protože je to pro mě koníček,odreagování.
Ale taky chápu lidi,kteží se chtějí něják zindividualizovat..a nezůstat v davu ...a to je právě ta přestavba Monstera.