yamaha_demo_tour




Nejméně 10 modelů do tří let. Honda představila svůj elektrický plán

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Gregito (5) napsal 13.09.2022 v 12:39+5

Hlavne aby sa vyťažili suroviny a prepravili sa nákladnou loďou na opačnú stranu planéty, kde ich lacno spracujú a lacno vyrobia súčiastky a následne prepravia prepravnou loďou na opačnú stranu planéty, kde z nich zmontujú elektro motocykel, ktorý prepravnou loďou pošlú na opačnú stranu planéty k zákazníkovi, ktorý je nadšený z motocykla bez uhlíkovej stopy. zabudol som, všetko z prírodných surovín aby bol bio a bez zvieracích častí takže bez kožených doplnkov aby bol vegan.
O tom, že najvýznamnejšiu časť uhlíkového bordelu tvorí z dopravy práve globalizácia a teda lodná preprava sa nemusíme baviť. Brutálna nadspotreba ako ďalšia. Ale ako by sa tlačili čísla podnikov nahor ak by nemohli využívať lacné suroviny a lacné pracovné sily po celom svete? stále je lacnejšia preprava ako miestna pracovná sila. Lacné produkty z krajín z opačnej strany planéty. 3etriť uhlíkovú stopu je potrebné začať niekde inde ako v autách a motorkách. Okrem iného ázia kašle na uhlíkovú stopu, afrika detto, usa detto. Do toho EU zachráňme svet

Guzo (221) napsal 13.09.2022 v 12:32+3

Celá elektromobilita je chorý projekt neomarxistov.
Je to o dotáciách a zaplatíme to my všetci.

rogih (1027) napsal 13.09.2022 v 12:14-1+4

Když se na to podívám z pohledu výrobce, je pro něj daleko jednodušší vyrobit e-bike než klasiku. Baterky nakoupí a elektromotor je násobně jednodušší než spalovák. Takže další vývoj je jasný, je to jen otázka času.
Z mého pohledu: když k tomu dobudují infrastrukturu, abych si u každé “pumpy” mohl vyměnit nabitý baterypack, tak není co řešit. Vibrace doplní malý excentr a vrčení ti do helmy pustí aplikace z mobilu.
Já už určitě zůstanu u svého SVéčka, ale pokrok nezastavíš….
Takže zbytečně nebrečte nad rozlitým mlékem a užívejte si toho, co máte rádi.

JardaBar (165) napsal 13.09.2022 v 11:42-2+3

Vzhledem k tomu, že nás nikdo podobné stroje zatím nenutí kupovat, tak je ta hysterie zbytečná. Pokud o elektromotorky nebude zájem, nikdo je přeci nebude vyrábět i kdyby se politici na hlavu stavěli.
Je to na spotřebitelích!

valentinow123 (34) napsal 13.09.2022 v 11:22+2

Ad Honda konektivita. Vsechny elektrohyby budoucnosti musi byt onlajn, pres to nejede vlak. Konektivita je totiz naprosto zasadni featura pro Big Brothera, ktery nutne musi vedet vsecko, to znamena totoznost ridice, trasu, kolikrat byla prekrocena rychlost, pripadne jine hrozne trestne ciny, ktere na vas vlastni motorka nabonzuje. Taky to musi byt sparovane s cislem bankovniho uctu, odkud si to rovnou strhne prachy za pokuty. Pripadne to jeste upozorni zamestnavatele, vsecky pribuzne a zname ze socialnich siti. V Cine, kdyz prejdes po prechodu na cervenou, dostanes automaticky trestne body do socialniho kredit systemu a kdyz jich jako nepritel strany nashromazdis dost velke mnozstvi, tak te to nepusti ani do vlaku a vsude kam chodis se zacnou ukazovat tvoje fotky a jmeno a upozornuje to okolojdouci, ze ten a ten ma nizky socialni kredit a je nebezpecne se s nim bavit. Myslim se to spouste zapadnich statu velmi zalibilo a uz si pomaloucku razi cesticku.

puffybodie (389) napsal 13.09.2022 v 11:19+6

Něco mi říká že za 3 roky elektrické PCX s dojezdem 400km a cenou 80 tis. Kč fakt nehrozí

strakon (542) napsal 13.09.2022 v 11:11

A co jako?

Jarda (281) napsal 13.09.2022 v 10:54-5+4

Konečně i velká japonská značka oznámila plány do budoucna.
Ono by se totiž mohlo stát, že v roce 2040 bude nejprodávanější třeba Zero.

Spalováky tu budou pořád, jen je prostě jednou to elektro přejede na plný čáře.
Stačí se podívat na Porsche nebo Ferrari jaké mají plány do budoucna, hlavní problém pro ně není Brusel (jak tady každý nadává), ale ta značka od T.

Mercurio (88) napsal 13.09.2022 v 10:50

Pánové, můžu podepsat,co jste již napsali přede mnou.
Ale nezapomeňte na zmíněnou konektivitu nové generace !
Osobně sice nevím, k čemu mi to při vymetání zatáček bude dobrý,ale jsem už asi starej...

afro-r1 (514) napsal 13.09.2022 v 10:25

Nemam psa, tudiz mohu jezdit spalovakem, aniz bych mel jen naznak spatneho pocitu.

https://www.metro.cz/domaci-mazlici-skodi-teto-planete-velci-psi-maji-uhlikovou-stopu-jako-nejvetsi-esuvecku-g6q-/domov.aspx?c=A220912_160819_metro-region_mhrab

PetrosPV (28) napsal 13.09.2022 v 10:17+3

Nechápu proč se uhlíková neutralita automaticky spojuje s elektromobilitou, když zdroje el. energie nejsou čisté. Pokud budou jen elektromotorky raději budu jezdit na veteránech se spal. motorem nebo skončím úplně.

valentinow123 (34) napsal 13.09.2022 v 10:08-4+5

Po precteni clanku jsem dospel k nazoru, ze si nikdy v zivote nekoupim Hondu, ktera tak uspesne rozsiruje muj osobni seznam elektrozradcu (zatim tam byla jen Ducati a Piaggio).
Ono se to ani neda nazvat jinak, nez zradou. Toto neni pokrok, to je ustupek politickemu diktatu.

Svetove Elity, ktere se samy topi v miliardach a bez soukromeho tryskace nedaji ani ranu, dospely k nazoru, ze plebs nema pravo na individualni dopravu, takze kdyz uz nemuzou mit kontrolu nad benzinovymi motory, (ktere dnes najedou pres 100tkm bez vaznejsich poruch a palivo se da neomezene skladovat a nekazi se), tak vymysleli elektrohyby, kde se palivo neda skladovat a kde maji monopol na distribuci a ceny.

Rika se tomu ekologie, ale o to tu vubec nejde. Jde o kontrolu a moc nad lidmi. Tohle je pokus o znovuzavedeni stredoveku, kdy pan Urozeny bude davat nevolnikovi milostive svoleni, jestli se nevolnik bude moct dopravit z bodu A do bodu B a nevolnik bude mit leda tak pravo ponizene poprosit a zaplatit vypalne.

K167 (1511) napsal 13.09.2022 v 09:44-1+2

Představte si stroje, kde nevadí hmotnost baterií a kde si můžete naplánovat dobíjení tak, aby byla nabíječka v určitý čas volná nebo tak, abyste měli k dispozici nabitou baterii na výměnu. Takové stroje existují, říká se jim „ještěrky“. U vysokozdvižného vozíku opravdu hmotnost baterie nevadí, protože se využívá jako protizávaží. Dokonce, pokud je baterie příliš lehká, musí se přidat předepsané množství hmotnosti. V těchto strojích se elektrický pohon používá desítky let, využívají se nejnovější technologie, jsou zde peníze i ochota na jejich zaplacení. Lithium-iontové baterie jsou už u mnoha výrobců jako standardní nabídka na výběr pohonu (Li-ion, olověné baterie, nafta, LPG, CNG). Různé „zázračné“ baterie byly v tomto odvětví představovány na světových veletrzích například při krizi v roce 2008 – kde je jim dnes konec? Nefungovaly – kdyby fungovaly, toto odvětví je zaplatí. Jsou vypracované přesné návody, kdy dobíjet nebo kolik záložních baterií je potřeba, jak měnit baterie, čím je měnit. Ono nestačí mít „rychlonabíječku“, bez „dostatečně tlustých drátu“ je Vám k ničemu. Prostě P=U x I
A co odběrové špičky? Máte nasmlouvanou/fixovanou dobrou cenu za elektřinu. Jenže ta se na odběrové špička nevztahuje. Tam si připlatíte. A výměnné baterie? Přece přijedete a vezmete si nabitou. Jasně, určitě. Ale ono je tu vybitou potřeba nabít.
Závěr: přesto všechno, přes všechny tyto v podstatě ideální podmínky pro provoz stroje na baterie v oblasti manipulační techniky, přes letité zkušenosti, které v tomto odvětví jsou; přes tlak na ekologii například u výrobních podniků, přesto všechno nelze elektrický pohon použít všude.
Fyzikální zákony se stále ještě politickými prohlášeními změnit nedají.
Mimo mísu?

valsidalxam (37) napsal 13.09.2022 v 09:21-1+2

Aj by som sa pridal k väčšine dudrajúcich a nadávajúcich.

Potom sa ale skúsim vžiť do kože mojich prapravnukov a prídem na to, že pokiaľ im ich prapradedo (teda ja) celý život nezakopával niekde na záhrade dinosaurov (alebo aspoň sem tam nejakú tú kravu), nech tam skvasia na čerstvú ropu, tak budú mať problém.
Tiež je pravda, že by som to mohol brať aj tak, že ked vycucnú ten posledný tekutý uhlík spopod zeme, vtedy bude ten pravý a správny čas sa vrhnúť na vývoj nejakej náhrady (či už EL., alebo nejakej inej, na to ja som slabý génius). Na to, aby to nijako neobmedzilo mňa to bude isto čas najsprávnejší.

Ale nech necestujem v čase len do budúcnosti, skúsim si predstaviť aj minulosť (nie až takú vzdialenú, dajme tomu cca 120-150 rokov, čo sú možno 4 generácie.
To muselo byť v nejakej furmanskej hospode veselo, ked tam majitelia a užívatelia vedľa pasúcich sa koní pozorovali, ako nejakí páni Karl a Gotlieb tlačia zbytočne ťažký a hrozne zapáchajúci smiešny vehicel do najbližšej apatieky, nech tam kúpi pred záverečnou litrík nejakého petroleja do lampy, či špiritusu do hrdla, aby sa nejako dostal domov. Namiesto toho, aby tam tiež ako všetci rozumní ľudia niečo živé zapriahli.
A im bolo jasné, že ked sa kone na zadarmovej tráve nažerú, tak ich domov oveľa rýchlejšie a spoľahlivejšie domov z tej hospody dotiahnu. A vlastne mali pravdu. V tej chvíli určite. Nie ako tí dvaja snílkovia bez prakickej využitelnosti aj infraštruktúry.

Viem na akom fore som, takže 3,2,1,do mňa.

Duranga (133) napsal 13.09.2022 v 09:19+2

V Asii je mnoho měst o počtu počtu obyvatel jako celá ČR. Tam bude těžiště rozvoje e-mobility v nejbližších letech a Honda takový byznys určitě nechce nechat Číňanům. Budeme-li rozumní, převezmeme poté to, co se v Asii osvědčí. Dnes ještě nikdo neví, jestli se vyplatí baterky měnit, půjčovat, jak velké a za jakých podmínek. Optimální infrastruktura bude velký a drahý průzkum bojem.

papiboy (1268) napsal 13.09.2022 v 09:08+1

Ja som starý zadubenec.
Keď budú na svete miliardy elektro-motoriek a len posledné dve na benzín či na metyl, tak sa budem snažiť jednu z tých posledných dvoch získať.
Metyl vyrobiť vie každý druhý starec z bývalej ČSSR...

valentinow123 (34) napsal 13.09.2022 v 08:47

Porucime vetru desti...
Ja se hlavne uz nemuzu dockat, az povinne zelektrizujou Moto GP.
Hm, takovy zavod rozdeleny na 30 separatnich kol, po kazdem kole novy start, to bude uplna parada. Anebo se bude jezdit na tristakilovych tlustoprdech a i tak to bude pomale jak krava.
Rekl bych, ze i lehce otunena Babetta by byla konkurenceschopna, ale psst, Babetta prece neni pokrokova a eko.
A hlavne behem zastavek v depu kvuli vymenovani baterek zbude cas na reklamni prestavky, to je prece to nejdulezitejsi na zavodech :D

Aneb MotoE je asi tak popularni, jako osina v p.... a to uz jim stihl vyhoret jeden zavodni okruh kvuli pozaru baterek, ktere dotedka neumime uhasit.

P.S: velice postradam moznost dislajkovat elektro clanky.

Yura (240) napsal 13.09.2022 v 08:36+3

Sdílení.... Mě tahle mantra připomíná skrytej komunismus. Sdílejí se byty, auta, koloběžky, mopédy, tady zase baterky... co ještě budem do budoucna sdílet? Hrnec guláše v kuchyni? Nebo snad ženský? Páč ty nesmělý by si taky rádi vrzli... Ať jdou do háje s tímhle systémem. Radši usilujte o vývoj a výrobu dostupných dobíjecích míst a kvalitních baterií pro každýho, a ne to řešit půjčováním, když je toho pro všechny málo !
Proč bych měl sdílet s někým jeho prasečiny? Ať si kurví svoje. A ne to, co musí používat i ostatní

traki (122) napsal 13.09.2022 v 08:02+4

Fujtajfl. Ještě tak skůtr do města, tam to má smysl a opodstatnění, zbytek si můžou nacpat někam klidně na štorc.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist