Co čeká Moto Morini? Rozhovor s novým čínským majitelem
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Beppe Vertemati, Moto Morini, Zhongneng, archiv AC | Zveřejněno: 1.12.2018 | Zobrazeno: 11 625x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Beppe Vertemati, Moto Morini, Zhongneng, archiv AC | Zveřejněno: 1.12.2018 | Zobrazeno: 11 625x
Šťastní ti, kteří jezdili, jezdí a budou jezdit Corsaro 1200
s lankovým "plynem" a ještě beze všech těch ČÍNSKÝCH
elektronických fíčur, plnících Euro5 normu ...
koniec jednej ery MM...
Moto Morini bylo na hranici krachu, tak ho prodali Číňanům. A nejsou první ani poslední. Celou Evropu prodáme Číňanům, protože celá Evropa je na hranici krachu.
Jsem odpůrce čínských produktů. Samozřejmě se mi tato zpráva nelíbí. Komunistická diktatura bude vládnout světu. Začíná to ovladnutím průmyslu a končí povinným máváním rudými mávátky.
Romanko, nemáš vůbec,ale vůbec pravdu s tím propojením indické JAWY s Čínou ! Podívej se pozorně
na čtvrtou fotku od začátku na toho starého pána s číňanem u SWM !
Tento pán byl i u prezentace "indické" JAWY ! Ty si myslíš, že tam byl jen tak pro legraci ?
A nebo kvůli tobě abys měl co psát?
Je to dobře. Už to nebude jen italšrot, ale i čajnašrot. . Ale vážně, prostě přišel kapitál z "komunistické" Číny. Oni nejsou hloupí a fajnovou značku nepohřbí. Už to jen nebude taková rarita. To přestává být Benelli taky, tak co. Kdyby tak nějací od nich chtěli zachránit a rozvíjet Jawu. Ta Indická záležitost mi jako záchrana nepřipadá. Ale jak říkal slepý v kině na filmu s titulky: "Uvidíme". Za mne .
Tak nejak nevim, co si o tom mam myslet...je to dobre nebo spatne?