globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Palciak (27) napsal 07.12.2011 v 11:54

Dobry clanok aj s komentarmi motorkarov k tomuto motoru, podvozku ako ma Integra/ vysiel minuly tyzden na motoride.sk /Honda nc700s a nc700x/
//motoride.sk/c/4212/honda-nc-700-s-a-honda-nc-700-x--prakticke-motorky-strednej-triedy.html

Soudce-v-kápi (0) napsal 07.12.2011 v 11:46+1

Tak tohle mě dostalo: "studie byly prováděny na majitelích modelů Transalp a CBF600"
Jsem netušil, že my hondaři sloužíme fabrice jako laboratorní zvířata. Ještě že jenom v Německu, i když tam mají s testy na lidech dlouholeté zkušenosti, tak jim to asi nepříjde divný .

Palciak (27) napsal 07.12.2011 v 11:30+1

Seikos, ak pises ze Integra jazdi ako skuter si na velkom omyle. Integra ma 17 palcove kolesa, motorkarsky ram s motorom /centralizacia hmoty/ . NEMA variator ako skutre, ale prevodovku manualnu
dvojspojkovu /bez packy spojky/ aj s moznostou automatickeho radenia /2. stupne -klasik a sport/. To ze je Honda nc700 je rychlejsia do 140 km/hod ako CBF600 neznamena ze ide iba max. 140 km/hod. Zrychlenie do 180-185 km/h /podla tachometra 190-195 km/hod/ je slabsie ako CBF600.
Dizajn je jedna vec /ani mne sa velmi nepaci / a jazdne vlastnosti vec druha.

bledemon (128) napsal 07.12.2011 v 11:29

Ještě mě zaujala štíhlost motocyklu (připomínající až na gumu cbf 125): //motoride.sk/galeria/34045.v.jpg

seikos (975) napsal 07.12.2011 v 11:26

puberťák: ty jsi klasickej kousek ovlivněnej marketingem. Honda nemyslí na lidi. Myslí především na svůj vlastní zisk. A ten jim přinášejí lidi koupí jejich výrobků. A protože Honda není na světě sama a je kolem sí silná konkurence, musí inovovat. Jiank jsem ty motorky okukoval na veletrhu v Miláně a nijak mě nenadchly. Zpracování výborné, ale chybí tomu šmrnc.

Jinak to co popisuje milý pan Aoki o krouťáku, otáčkách a výkonu, popisuje běžné chování 2V motoru oproti 4V. Ale když to podá vědecky, spusta lidí mu za to tleská i nohama Porovnáváním s Goldwingem tomu už jen nasadil korunu

PetrAT (74) napsal 07.12.2011 v 11:09-1

Honda měla a má ve spotřebě co dohánět
BMW i V-Strom umějí za 4L na 100 a výkonově jsou někde jinde
Klasický marketing Hondy. Něco vyrobí a pak přesvědčuje zákazníky, že to vlastně chtěli. Viz ty marketingové kecy v rozhovoru
Mají nový motor, mají na čem stavět, ale pro mě tyto modely

bledemon (128) napsal 07.12.2011 v 10:58

Optimalizováno do 140kmh, maximálka ale asi 180kmh. Najde si to ty kupce, kteří zažívají emoce se silnym objemovym motorem (harley), ne sportovnim vysokootáčkovym (cbr600).
Nevim jestli začátečníci ocení "počáteční zátah litru" a hmotnost 197kg bez paliva Nízké těžiště zase natahlo rozvor na nepěkných 153cm
graf s cbf600: //www.ashonbikes.com/sites/default/files/ash_images/articles/111125/Honda_NC700X_29.jpg

podle-ženy-puberťák (10) napsal 07.12.2011 v 10:35-1+3

Podle mne Honda prostě ukazuje, že myslí na lidi. Na ty obyčejný, co mají hloub do kapsy, ale také touží jezdit na motorce, ale přitom nemusí odírat slidery, nebo někomu dokazovat že oni jsou vyjímeční. Prostě pro skromné lidi. A za to patří panu Aokimu i všem ostatním v Hondě velký dík.

enusim2 (21) napsal 07.12.2011 v 10:34+1

seikos: a me docela ty vety presvedcili. Po dlouhe dobe jsem si pekne pocetl.A me se ta NC 700 libi..pokud to ma na brzde lepsi prubeh jak cbf tak to proste musi jet lepe,ikdyz kvuli spotrebe jsou tam jine limity a proc ne,pokud ta uspora bude opravdu slusna a ne pul litru oproti ''otevrene'' verzi vykonu,tak to neni spatny tah. ted do me

seikos (975) napsal 07.12.2011 v 10:01-1

Když něco kejhá jako kachna a vypadá to jako kachna, tak to je kachna.
Když něco vypadá jako skůtr a jezdí to jako skůtr, je to skůtr. A marketingové kecy že to není skůtr ale motorka nikoho nepřesvědčí.
A argumentovat tím že to má nízký výkon aby to jelo jen 140 - aby to mělo malou spotřebu, to taky nezní vůbec přesvědčivě. To je jen alibismus který omlouvá mizerný (rozumněj vývojově a výrobně levný) motor.

Pjercak (48) napsal 07.12.2011 v 09:16+1

je to hnusne to tam mohli dat rovnou nějakeho Diesela

Lazyfucker (84) napsal 07.12.2011 v 09:13+1

jak se mi to nelíbí (holt Honda) a není nic, proč bych k tomu měl inklinovat, tak si myslím, že se najde hafo lidí, co jim to bude vyhovovat. ženské, starší pánové, co se jim nelíbí opuchlé maxiskůtry ale z jistých důvodů už na 'dospělou' motorku nemají. ať už fyzicky, či psychicky a toto jim bude bohatě stačit, 140 je rychlost až až na to, aby se člověk o víkendu pokochal krajinou a měl pod sebou moderní fungující stroj, byť škaredý což je ale věc vkusu. takže za mě palec hore i když pro mě to asi nikdy nebude, ale kdoví co pro mě bude až mi bude 50+

Nori (38) napsal 07.12.2011 v 08:05

Tak jsem zvědav kdo první v ČR si tohoto šeredného kočkopsa koupí.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist