Slovinsko 2023 a čtyři nadšení jezdci

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

tomasL6 (1) napsal 23.12.2023 v 14:09

Pekný, letos jsem tam byl rovněž. Hned se mi vybavilo Tržič, Mangart, dolu na Terst apod. Jj Bled je tragedie. Ještě, že se to da objet po zapadnim brehu jezera.

Dzawar (112) napsal 21.12.2023 v 10:29

Pěkný cestopis , na pohodu . Ono pohodlý cestování není dané objemem motoru

mirechd (64) napsal 20.12.2023 v 11:27

Dobre popísané, super čítanie a dobrý tip na budúci rok..palec hore chalani.

elvis78 (135) napsal 20.12.2023 v 09:59+1

Hezky sepsané, muselo to bejt super a díky za tip na výlet do budoucna a asi spíš na září. Protože v srpenci to tam je asi opravdu jak na návsi velkoměsta

To zelený monstrum, jsem chvílema myslel že je to HD, pak si říkám, kdepak, podle válců a vík na motoru je to japonec, myslel jsem Kawasaki a nakonec úplně vedle....moc pěkně udělaný stroj
Hyosung tedy drží pěkně, škoda že není veden deník. Početl bych si. Spotřeba super
Video: kamera moc pěkně umístěná Hudba docela v pohodě až na asi Daibora Jandu (nebo co to bylo), ten song před ním a Špinarku , předposlední písnička se mi líbila asi nejvic