DOVOLENÁ A VÝLETY NA MOTORCE PO EVROPĚ
• Okruh pro kochače
• Okruh pro poznávače
• Okruh pro brusiče kufrů a kolen
• Okruh pro vaši skupinu - na míru dle přání (Rakousko, Slovinsko, Itálie, Bosna, Černá Hora)
• Doprava osob a motorek na místo, strava, ubytování a technický servis zajištěny
www.evropanamotorce.cz
Tak se mi podařilo zjistit kde je to první muzeum miniatur. je to: Erzherzog Johann Modellpark GPS: 47°30'41.9"N 16°02'33.2"E
a pokud myslíš to první s těma rajkouskéma památkama, tak to do dneska jsem nezjistil kde to přesně bylo :( jinak bych t už měl v POI na mém webu
minimundus v Klagenfurtu //www.minimundus.at/
Nemyslím si, že bys musel spisování nechat. Pěkně se ten cestopis čte a fotky jsou pro mne za jedna. To muzeum modelů hradů bys mohl víc lokalizovat?
Držím palce na další cesty..
pekne čitanie , na take nieco by som sa dal aj ja
Měl jsem dvě 350/640 ale nikdy jsem u žádný vzadu neviděl dvouklíč Ale co mě fakt překvapilo, je ten záchyt rakce, ten snad byl z perníku. V životě jsem s ním u Jawky neměl problém.
Lago di Predil mám dlouhodobě za jeden z opěrných cestovatelských bodů a nedaleký Mangart je nádherný kus hor. Kolikrát už jsem chtěl nocovat v horolezecké ubytovně pod vrcholem. Jenže není kde schovat motorku. Atak slimáků v Alpách jsem už také vícekrát zažil a kamarád i více kontaktně, kdy se po večeři zarochal do deky před stanem a... .
A Jawa 350 je "rodinná záležitost"- to se jeden vrátí v čase a když někam dorazím na své, vždy vzbudí pozornost. A to se u mne jedná o "modernu "639"= mojí mladou pětadvacítku !
Honda je Honda, ale Jawa pro Čecha = je prostě Jawa!
Denní dávky kilometrů si také s ničím nezadají s jinými stroji.
Pěkná cestovatelská akcička chlapci !
Super !!!
Pekné čítanie ktoré mi tak trochu kazil pocit očakávania kedy sa zas na Jawe niečo rozsype, ako keby som to išiel ja a nie autor. Tento pocit by mi určite kazil dojem z inak pekného vyletu. Ale každému robí dobre niečo iné.
Ahoj Doly! Jsi mne asi úplně nepochopil... Měl jsem kdysi i trabanta a na Jawě 350/638/0 (ta měla i přední brzdu čelisťovou a ne kotoučovou, jako tvá 350/640) jsem se překulil i přes Stelvio...
Sorry, ze brzdim jak predni tak i zadni. Hlavne kdyz mam motorku ovesenou bordelem na dovolenou a nespoleham jenom na predni. Kdyby predni brzdila stejne jako ta na Honde CFR600, tak zadni nepotrebuji. To ze ji Jawa udelala na hovno brzdici ja nemuzu. A brzdit motorem u doutaktu nejsem zvykli, jednak motorku moc nezpomaluje, jednak snizuji mazani motoru. Coz pri sjizdeni hor je opravdu uzasne. Navic to ani nedoporucuje vyrobce. Z dlouheho kopce se ma vyradit (proto je u Jawy mezi 4 a 3 neutral a Trabant mel volnobezku na 4.rychlostnim stupni) Ale to ty ve svem veku a najetych km jiste znas a nemusim ti to tady psat.
Cesta zajímavá, ale konečně jsem si ve svých 53 letech a po 150 tkm na motorkách ujasnil, že na motorce se brzdí hlavně zadní brzdou, zejména když je čelisťová a že dvoutaktní motor také umí přibrzdit...
Super cesta Třeba jednou vyrazím s tebou.
Super cestopis, díky za inspiraci
Ahoj krajane! Pěkný cestopis Zase a znovu musím obdivovat všechny, kdo si umí vychutnat krásy zemí, které nejsou až tolik exotické. Navíc na Třiapůle, kterou si s takovým nadšením vymazluješ Na lepší mašinu bys určitě měl, ale držíš se Jawy, to je věc hodná obdivu. Je vidět, že nezáleží na tom, jak daleko, jak rychle, ale jak dobře se projedeš. Tak ať se Ti i v budoucnu dobře jezdí.
Karlovarak: video jeste neni sestrihane a diky nedostatku casu asi ani nikdy nebude
Pěkný cestopis, jsem jeden z motorkářů opravujících motorku pod Loiblpasem, ještě jednou děkuji, že jste se zastavili. Vyřešila to nová baterka zakoupená na rakouské straně, pak to frčelo až domů.
karlikhornet
dobrý
Hezký, pěkná trasa. Video je někde dostupné
Čtu: "...zjišťujeme, že nás v noci napadli slimáci a lezou nám po celém stanu. Bavíme se jejich shazováním z vnitřní strany stanu. Pak si děláme snídani..."
Mňam !!!
Pěkně zvolená trasa. Cestopis na jedničku . V té době jsem proháněl motorku po Hungárii tak nevím kde jsem tu bílou třindu viděl .