Rumunsko - "Ion Siugariu tour 2016"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Radek2107 (53) napsal 25.12.2016 v 11:01

Samotná idea výletu je dobrá. Slovenština pro mne také nebyla problémem. Jen mi první polovina cestopisu připadala jak článek z oběžníku poslanecké sněmovny. Kvalitu fotek radši nekomentuji, není dobrá. Za pozitivum považuji to, že jste si cestu užili.

MaťoZoSlovenská (4) napsal 18.12.2016 v 15:31

Kým som si neprečítal komentáre že je to otras, tak sa mi to páčil a som to zhltol na jeden šup. Proste vyššia idea. Ten popis... No to je jedno. Fotky tiež asi viac dôležité pre autora ako pre nás...
Aj tak dík, minimálne za informáciu o takom človeku, o Rumunoch, vidím tento národ vďaka takémuto cestopisu trošku inak.

Jandis-R6 (80) napsal 15.12.2016 v 21:57+4

To Hruso: Pletes do kupy dvě veci. Tohle neni o tom, že má někdo u prdele toto téma a mrtvé, ale je to o tom, že ten cestopis je nepovedený bez ohledu na téma, kterým se zabývá. Tematicky je to zajimave, mnohokrát se tady psalo o Dukle a jiných místech valek a mne samotného to zajímá, ale ta omáčka a celá tahle "věc" je skoro nečitelná. Netahej do toho prosím neúctu.

hruso25 (40) napsal 15.12.2016 v 20:23-1+1

KAREL_PLAY3: s tvojim komentárom sa plne stotožňujem.
Dnešná generácia má uprdele vyše 53 milionov zabitých v druhej svetovej vojne.Im to nič nehovorí.
Je dobré,že sú ľudia ktorí si uctia pamiatku mrtvych v najväčšej vojne v dejinách ľudstva. Myslím si, že je nás viac, ktorí sa pri svojich motovýletoch zastavia pri pamätníku a pomodlia sa. Raz pri jednej mojej zastávke nad Gemerskou Polomou ( je tam pomník 2sv. ) bol veniec a na ňom nápis: Syn z vďaky svojmu ocovi z Rigy.
Vrelo odporúčam pozrieť si tento film.
//www.csfd.cz/film/252726-zpatky-na-fronte/prehled/

KAREL_PLAY3 (34) napsal 15.12.2016 v 16:24+1

Čtení mi problém nedělá, potíže mi nečiní ani jazyk našich východních bratří, takže jsem cestopis "Rumunsko - Ion Siugariu tour 2016" přečetl od začátku do konce. Nebylo to sice, jak se říká "jedním dechem", přece jenom je to dost hutný, spoustou informací naplněný text, ale to nic nemění na tom, že šlo o zajímavou výpravu...

Je pravdou, že tenhle cestopis nepatří k těm, kde srší vtipy na všechny světové strany a humor tryská až k oblakům, ale pokud bylo jedním z hlavních cílů cesty navštívit rodnou obec padlého vojáka a zavzpomínat spolu s místními obyvateli na jejich hrdinu, tak je to i vcelku pochopitelné. Jelikož mi ani dějepis není úplně cizí, tak jsem si rád přečetl něco o člověku, o kterém jsem nic nevěděl a který padl (jako miliony dalších) v zatím největším a nejsmutnějším válečném konfliktu v dějinách naší "západní civilizace"...

S čím ovšem musím souhlasit, jde-li o komentáře podemnou, tak to je zmiňovaná fotogalerie. Je velká škoda, že neobsahuje více přírodních krás, více pamětihodností a třeba...a třeba i děvčat, že jo. Nechápejte mě špatně, ale co si budeme povídat. Tady na Motorkáři.cz to přetéká testosteronem (stačí se podívat jak řada uživatelů šílí, když se hezká slečna nebo paní pochlubí svým motocyklem) a ač jste chlapi sebevíc sympatičtí, tak místní divoši by raději okukovali děvčata na pláži nebo u mašin, což jim nemůžete mít za zlé

Ale to nejdůležitější je, že jste na Vaší cestu vyrazili, užili si jí, poznali řadu nových, milých lidí a zdokumentovali průběh svým vlastním cestopisem, což je něco, co Vám už nikdo nikdy nevezme. Mějte se podle svých představ, prožijte pohodové svátky a v příštím roce, v sezóně 2017 opět vyrážejte s nadšením za hranice všedních dní

chudelapipa (-161) napsal 15.12.2016 v 07:49

dočetl jsem ke "primátor a posranci" a s odplivnutím zavřel

Malp (11) napsal 14.12.2016 v 22:29+2

Ozaj "Toto tu eště nebolo..." - bylo to krásné ,stručné a napínavé . 2x jsem u toho usnul a vzdal .- Jen tak dál a zase budu mít od čtení cestopisů pokoj .

frufruST (22) napsal 14.12.2016 v 13:21

Chlapi, všiml jsem si, že na některých fotkách máte při nástupu každý jiné kalhoty. Se mi zdá, že by z vás měl výstrojní důstojník radost, kdyby se mu to dostalo do hlášení ….

slamabiker (15) napsal 14.12.2016 v 12:14

mě to přijde jako by vyrazili na výlet poslanci...toho dějepisu je moc

Raisto01 (90) napsal 14.12.2016 v 11:53+1

Taky jsem to nedal, ani fotky ani text. Škoda...

Jandis-R6 (80) napsal 14.12.2016 v 11:36

To Diaboluss: Ja se snažil být zdvořilý. Ale asi to oba vidime stejně😊 Trochu mne desi, jestli ten výlet byl stejne zábavný jako cestopis. Na fotkách je vse, jen ne Rumunsko a v článku si podává ruku bizár s nudou. Sorry, muselo to ven.

Diaboluss (42) napsal 14.12.2016 v 11:17+1

Aneb presentace tlustých panděr jak pochlastávají u motorek a postávají na pumpách. O textu ani nemluvím. Toto fakt ne!!!

Jandis-R6 (80) napsal 14.12.2016 v 09:37+1

Možná zajímavou cestu si pohřbil určitě nezajímavým cestopisem. Slovenština mi není cizí, to co mne odradilo, jsou kvanta nedůležitých detailů a styl, které z to dělají pro mne nečitelný masakr. Článek jsem přes veškeré úsilí přečetl na třetí pokus do 1/6 a fotky jsem vypnul v 1/3. Určitě jste si to užili, jen se Ti nepovedlo své zážitky poslat dál. Přeji hodně šťastných kilometrů.

Rohal (61) napsal 14.12.2016 v 07:10+2

Idea a cíl cesty velmi zajímavé. Ale to je tak asi vše. Žádná jiná inspirace. Fotky raději nehodnotím.

fidlimydli (321) napsal 14.12.2016 v 01:50+2

Nepochybně jste si cestu užili, taky mám RO rád.
Jen při prezentaci by to chtělo méně zbytečných podrobností - nedočetl jsem ani třetinu. Z Rumunska bych taky očekával fotky Rumunska místo přehlídky neznámých hlav.