Pávi v Alpách
Text: vencac | Zveřejněno: 5.12.2012 | Zobrazeno: 27 952x
Kapitoly článku
Celých 5 dní určitě stálo za to. Chování ostatních řidičů vůči nám motorkářům bylo v zahraničí nesrovnatelně lepší. Nebezpečně předjíždění, jak je u nás běžné, jsem v Rakousku postřehl třikrát, vždy to mělo na svědomí auto s českou poznávací značkou! (tomu blbovi v českém kamionu přeji potkat most ve výši hlavy v plné rychlosti a ten cimbál v peugeotu z Budějovicka ať naboří čelně kamion).
Láďa ml. - olej na kladívku, přidřený motor
Martin – povolená svíčka
Láďa st. – nešlo zavřít okno u auta, elektrické kurvítko nalezeno a opraveno
Ondra – seřizování dobíjení, čištění karburátoru, spálené dráty u zadního světla
Venca - upadlá anténa s vlaječkou, naštěstí ji kolegové sebrali.
Míla - spálená barva na brzdovém bubnu
Takže kam vyrazíme příště?
Celkem jsme ujeli přibližně 1100 km – jak kdo a taky jak který tachometr ukazoval. Spotřeba u mojí panelky je až překvapivě nízká 3,8 l/100 km s plným vozíkem. Cestovní rychlost jsme s ohledem na nejslabší stroje udržovali po rovině okolo 75 km/h. Počasí bylo oproti předpovědi super, nálada výborná, poruchy v normě. Vlastně to nebyly poruchy, jen „údržba“, která prostě ke starším strojům patří.
Seznam oprav:Láďa ml. - olej na kladívku, přidřený motor
Martin – povolená svíčka
Láďa st. – nešlo zavřít okno u auta, elektrické kurvítko nalezeno a opraveno
Ondra – seřizování dobíjení, čištění karburátoru, spálené dráty u zadního světla
Venca - upadlá anténa s vlaječkou, naštěstí ji kolegové sebrali.
Míla - spálená barva na brzdovém bubnu
Takže kam vyrazíme příště?
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?