Interphone tour 2010 - pozice 2

Tuto soutěžní pozici jsme Vám věnovali k pobavení :-)

INTERPHONE POI BOD

50°43'50.008"N, 15°36'17.55"E

Tip na TRIP cca 130km

Špindleruv Mlýn, Vrchlabí, Valteřice, Hrabačov, Poniklá, Jabloneček nad Jizerou, Rokytnice nad Jizerou, směr Harachov, Kořenov, Tanvald, Plavy, Držkov , Železný Brod ,Semily, směr Jilemnice ,Haje nad Jizerou, Horní Sytová, Hrabačov, Valteřice, Vrchlabí, Špindlerův Mlýn.

Gastro TIP:

Naším horkým tipem je Hotel Bedřiška (www.bedriska.cz), který se nachází v centru horského střediska Špindlerův Mlýn.
Je situován v klidném prostředí rozlehlé zahrady s překrásným výhledem na vrcholky hor, které Špindlerův Mlýn obklopují. K dispozici jsou dvě hotelové restaurace, tenisový kurt, stolní tenis, krytý bazén a sauna. V letních měsících mohou hosté posedět v zahradní restauraci nebo využít dětské hříště pro své ratolesti. V restauraci Orange Moon vám naservírují kulinářské speciality a pokud si počkáte do 17:00, kdy otevírá rustikální restaurace U pečené kachničky, zažijete nezapomenutelné chvíle v domáckém prostředí horské chaloupky. Osobně doporučujeme specialitu místního podniku - pečená kachna z klasických kachlových kamen přímo uprostřed hospůdky. Majitelé jsou motorkáři a vaše stroje ochotně uschovají v garáži. Hotel Bedřiška věnoval do soutěže poukaz pro dvě osoby na ubytování a po vyslovení hesla Interphone dostanete slevu 10% na vše.

PŘEJEME ŠŤASTNOU CESTU!

Pokud máte tip na netradiční a zajímavý výlet, pošlete nám popis na dusan@recall.cz .
Rádi jej zhodnotíme a možná zařadíme mezi příští pozice CellularLine Interphone Tour.