Seznam zajímavých motorkářských míst
Nalezeno 43 záznamů

Zobrazuji trasy uvedené na této stránce. Tip: další trasy jsou na další stránce.

Legenda: Dovolená Dráha cross/enduro Hezký úsek Kempy Moto hospůdky Moto muzeum Motoklub Motoservis Motoshop Motoubytování Nebezpečný úsek Přírodní okruh Trénink (letiště...) Voda,jezera,lomy Zajímavost (technika,příroda)

• Teplice - Vodarna

V Teplicích u Vodarna "Růže". Jedna se celkem o širokou silnici dlouhou asi 500m ktera je do mirneho kopce a na konci je slepa. "Bacha na kousky kl...

Vložil: Frodo89
    Kategorie: Trénink (letiště...)
    Vloženo: 20.9.2008
  • Krušne hory Komáři hůrka - Kliny

Pro ty co maj radi romantiku a hezké vyhledy s občasnou rychlou stopu. Tak celkem doporučuji tuto krasnou cestu a na vrcholkach vas odměni hezké a rom...

Vložil: Frodo89
    Kategorie: Hezký úsek
    Vloženo: 20.9.2008
  • Moto BAR U Dědka

Vilsnická 68 40502 Děčín Tel: 412 513 220, 608 966 501 Nabízíme všem motorkářum přátelské přivítání. Jsme tu stále. Můžete přijet kdykoli, rozumn...