Restaurace u Štěpána

vencabambus
vencabambus napsal 29.04.2012 v 20:27

Zdravím všechny .
28.4.2012 jsme navštívili hospůdku u Štěpána .
Jaké bylo moje překvapení , když jsme přijeli , na parkovišti jen pár aut a u stolů sem tam host , čekal jsem narváno a že si nesednem . Ochotný číšník se nás ujal takřka hned po příchudu a položil nám otázku . " Máte rezervaci ? " Podotýkám že jsme byli jen dva , 80% restaurace prázdná a asi půl šetý odpoledne . Rezervaci jseme neměli , dostali vizitku a a pozdrav na rozloučenu , ještě dodal že mají rezervace na měsíc dopředu a nejbližší volný stůl v pondělí v šest .
No nevím jak pochodíte vy , ale já nevím co bude zítra natož za měsíc . Udělat dvě večeře netrvá přeci věčnost a já nabyl dojmu že o hosta nestojí , venku fronta nestála ,tak dvě z asi 40ti neobsazených by se snad našla .
Přeju vám mnoho štěstí , ale já tam už znova určitě nepojedu .
S pozdravem Vašek .

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku