Motobar Del - Fuego

Vloženo: 17.12.2014 20:50
Web: www.del-fuego.cz/
Typ: Moto hospůdky

Jeden ze zachovaných článků fortového systému, zbudovaného kolem barokní Olomoucké pevnosti v polovině 19. století, byl postaven mezi Řepčínem a Křelovem roku 1850, do permanentní podoby přestavěn 1854–57. Do poloviny 90. let 20. století, ho využívaly armády několika států. Následně ho díky své takřka konstantní teplotě vně pevnosti, využívala Jednota-Pramen, jako sklad zeleniny. Dále následoval přechod do soukromého vlastnictví ve kterém je dodnes.

Nyní se majitel s pomocí firmy Fuego – s. r. o. snaží probudit tuto pevnost k životu a z části zpřístupnit veřejnosti, která se bude moci u nás občerstvit, najíst a případně i přespat v útrobách vojensky zařízených prostorů.

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
namor27
namor27 napsal 04.01.2015 v 17:52

Vřele doporučuji všem co se budou motat kolem Olomouce,několiktrát jsem jel okolo s obavami nějakého doupěte a byl jsem mile překvapen

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku