hezký úsek Roprachtice-Bozkov u Semil-Železný Brod

GPX do navigace
Vloženo: 15.04.2011 06:20
Typ: Hezký úsek

Z Roprachtic směrem na Semily je velmi hezká silnice s dobrým povrchem a krásnými výhledy na český ráj. Za obcí Příkrý (na Cimbálu)odbočte vpravo směrem na Bozkov. Zde vás čeká úsek do údolí s horším povrchem. Doporučuji vyjet z údolí až do obce Bozkov - hezké městečko na kopci s kostelíkem. Pokud městečko navštívíte, můžete se též podívat do dolomitových jeskyní kousek za městečkem. Pak se vrátíte cca 2km zpět na silnici 288 a pokračujete směr Železný Brod. Silnička s dobrým povrchem vás vede kolem potoka skalnatým údolím na soutok Jizery a Kamenice do Spálova. Zde se můžete zastavit a podívat se k vodní elektrárně. Dál, už podle řeky Jizery, vás stále pěkná silnička dovede do Železného Brodu. Odtud můžete třeba pokračovat zajímavým zatáčkovitým úsekem do Semil.

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku