Projížďka na pincku v 16-ti Na Makarskou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

mili (16) napsal 05.11.2014 v 17:49

No chlape fakt dobrý ,klobouk dolů.To zapálení fichtla mě teda rozesmálo sorry vím že tobě asi do smíchu nebylo.Popis nákupu v Lídlu máš fakt podrobný .Ovšem v celém článku žádná zmínka o tom kdy jsi chodil na záchod nemáš nějakou veselou příhodu?Když se ti tak dařilo Gratuluji ti k šťastnému návratu domů a přeji ti mnoho šťastných km.

Sinner (24) napsal 05.11.2014 v 16:56+1

Sloh máš jak blondýna a jsi pěkný zmatkař, ale seš frajer. dávám 1*

skodovak (7) napsal 05.11.2014 v 16:36

Palec nahoru, gratuluji a smekám. Cestování na pinckoji má něco do sebe, já sice zatím nepokořil víc, než 330km za den (Kolín-Bratislava), ale člověk vidí věci, jaké si z auta nevšimne a ve vlaku prochrápe
Trochu jsi podcenil technickou připravenost stroje, ale není to na škodu, neb teď máš v tomto ohledu školu jako málokdo. Odvaha a odhodlanost potlačila strach a zbytečné vymýšlení. Jsi muž činu. Každý problém jsi raz dva vyřešil a jel jsi dál, a to je to hlavní!! Držím palce na další cesty, a jak zde již zaznělo - ať víc jedeš, než opravuješ

Rohal (61) napsal 05.11.2014 v 14:42+1

Zajímavý cestopis se pozná podle toho kolik má komentářů a tento jich má rovnou 50tku.
Problémy na cestě jsou od toho aby se řešily a ty je umíš řešit.
Podle toho co jsi napsal tak máš dobrou průpravu na velké cestování pane Cestovateli.

Motojezdec (1) napsal 04.11.2014 v 22:49

Pivko
Jasně až tam pojedu tak se ti ozvu.

Pivko (85) napsal 04.11.2014 v 22:14+1

Až vyraziš na Sicilii ,ozvi se . Chtěl bych být tam, jak majestátně vjíždíš na ostrov s nenapodobitelnym zvukem a smradem jednáááá, dvavava, jednááá. . Udělam si volno a dorazim tam .

Akamu (0) napsal 04.11.2014 v 21:03

zrovna tak jako ostatní, první polovina mě málem strhla smíchy, ale máš muj velikej obdiv

hruso25 (40) napsal 04.11.2014 v 20:44

Nebudem ti opakovať ,čo ti tu napísali kolegovia,plne s nimi súhlasím. Tvoji anjelici sa nadreli.Si geroj. To to nevymyslíš ,to je život. Už sa teším na Siciliu.

Onducha (2) napsal 04.11.2014 v 20:28

Odvaha, samostatnost a rozhodnost ti není cizí, takže tě chválím. Pěkně jsem si početl.

fery251 (9) napsal 04.11.2014 v 19:38+1

Smekám klobouk. Jsi správnej srdcař a tolik problémů a nevzdat to, to chce fakt koule...

Motojezdec (1) napsal 04.11.2014 v 19:30

HONZAKK

Právě že to byla moje první cesta, vůbec jsem netušil jaké to bude, teď už vím co a jak. Takže na další cestu se už nebojím a vím co mám vylepšit. Jinak díky

HONZAKK (12) napsal 04.11.2014 v 19:13

Zdravím a posílám podporu,na komentáře pravopisu kašli,ti co to píšou,by zas nedokázali rozebrat motor a vymyslet jak rozdělat oheň...Máš rodiče s dobrým nervem,že tě pustili a z tebe bude jednou dobrý motorkář. Ne takový, jako jich je dnes, co nevědí ani jak to v motoru a převodovce vypadá,hlavně,že mají asistenční službu a moto za těžké prachy před výjezdem ze servisu prohlédnutý. Píšu to jako otec dvou dcer co jezdí,mladší je 16,jsem podělanej a nervní,když vyrazí na padině za město a držím službu na telefonu... Drž se, máš to nerozvážnou mladickou zkušenost,příště to vyjde lépe.

Motojezdec (1) napsal 04.11.2014 v 17:08+1

Díky. S tou přípravou pomoct nepotřebuju, už mám cestu za sebou a vím co vzít a co ne. Většina z nich nebere video techniku. Navíc nejsem cyp abych tahal celý motor, bo vím že mi to je zbytečné a a co se může posrat to se může opravit.

Dolin (19) napsal 04.11.2014 v 15:08

Zaprvé smekačka, brácha na tom nechce jet ani ne zmrzku (1,5 kiláku) A zadruhé sem se totálně zasmál!! Ač pto Tebe drsné tak pro čtenáře sranda!

Hedwik (1) napsal 04.11.2014 v 13:11

Se divím, že si někde nenechal hlavu a nebo rovnou celého pincka :) Cestopis mě bavil. Těším se na další.

mongol_ (128) napsal 04.11.2014 v 10:07

sem se dočetl, jak rozdělat oheň a neuhořet. Máš nervy jako ze železa z povážských strojíren

MopedistaSV (15) napsal 04.11.2014 v 09:57

Tak to bol iný brutus. Rozmýšlam,že keď som mal 16 či 20 rokov prečo som nepodnikol taký výlet ale až teraz ako "starec" no určite máš vela zážitkou a to je super,za mňa

dejf. (1341) napsal 04.11.2014 v 09:22+3

Fakt hrozne zle napsany. Ale chcal sem smichy mistama Furt brejle fpici, stan fpici, najednou hori fichtl, pak bum audi, prásk oktavka... ty ses magor! Ale dobrej nezmar

fidlimydli (321) napsal 04.11.2014 v 08:33

Jako bych viděl sebe. Taky jsem při letošní cestě do RO nechal mapu doma i s vytisklým itinerářem. Taky se mi na cestách dějí všelijaké věci, ale zapálit motorku se mi ještě nepovedlo.

Jen u fichtla neplatí dokud to jede, tak dotoho nerýpat. Je potřeba se lépe technicky připravit.
Přečti si zdejší fichtl cestopisy. Veškeré závady jsou ložiska, ucpaný karbec, výfuk a předstih. Kdo udělal před odjezdem generálku a jel na slušný olej, dojel bez problému.

Každopádně v Tvém věku o tom žádná a hned potom tvým rodičům, že tě pustili.

Kafi (27) napsal 04.11.2014 v 07:40

Motojezedec> dobrá cesta zkus se spojit s Martaffonem ten byl loni sám ve Španělsku a letos v Maroku na fichtlu, myslím, že ti rád poradí co si vzít s sebou a jak se připravit na jízdu ať příště víc jedeš než spravuješ :)

Radan65 (0) napsal 04.11.2014 v 06:13

Jsi frajer.

Pawka (79) napsal 04.11.2014 v 01:23

ty kraso! tobe neni 16,tobe je tak 38 ses veloce vyzralej autor a cely sis to vymyslel,jako masakr,jestli sis to vymyslel,davam ti cenu za literaturu a chci dalsi cteni. kazdej metr si mel problem, hned druhy den generalka. porad neco. pises uplny picoviny,nic jak to vypada,ale co vidlakujes. proste za me osobne ti rikam,pribeh,je to pribeh, pekne se to cte,zadne ze clovek ve vetach pouziva porad stejny slova a kazda veta zacina stejne ,no? pise se jak huba roste ne jak soustruh obrobil! fandim ti a jeslti jsi to psal jen za sebe, tak priste klidne pojedu stebou,taky na pincku! Seš cestoval každym coulem,ten pravej! díky pavel!

Jíňa. (1) napsal 03.11.2014 v 23:16

Kamaráde tak před tebou smekám,už se těším na cestopis ze Sicílie

sved (2) napsal 03.11.2014 v 21:50+1

Chlape myslím že za těch 12 dní se Pánbůh nadřel . Článek včetně komentářů je fakt super zábava.

Motojezdec (1) napsal 03.11.2014 v 21:10

Díky moc. Akorát za světla jsem nemohl protože jsem nevěděl jak to opravit. V podstatě pincek jenom jel nic jiného. A pincka jsem nepřipravoval bo jak říkám, dokud to jede lepši do toho nešahat. Přípravu jsem lepší udělat nemohl bo jsem nevěděl co všechno si mám vzít. Tak příští rok bude sicílie. Tak už vím co a jak tak to bude pohoda.

BB33 (23) napsal 03.11.2014 v 21:09+3

po prečítani prvej tretiny som mal pocit, že čitam nekrolog nejakeho samovraha...druha tretina ma v tom ešte viac utvrdila, ale na konci si to prežil...tak dobra rada do buducna - už to nerob !!!

Pivko (85) napsal 03.11.2014 v 20:10

To suůů největší ch ca nce. . Trochu jsem si zavzpominal na mé mládí. Taky jsem čekal , že zpateční cesta bude dodavkou. Tak to facht cením. . Příště řádna příprava stroje a davej na své věci a sebe víc bacha. Jdu pro nové trencle , tak čus někdy zas něco napiš.👍

pajapaja (37) napsal 03.11.2014 v 19:56

za odvahu,drzost a páč vím,co je usedět za den 380km na pajdě tak Ti dávám 10* ,fakt jsem se pobavil.Ještě jednou- smekám

MedaSV (56) napsal 03.11.2014 v 19:39

Pobavils a respekt za odvahu Je asi zbytečný psát co sis všechno koupil v lidlu a jestli sis v hospodě dolejval pepsi coca-colou (jestli ti teda nedělali sponzora expedice ) ale jinak fakt pěkně na pankáče

Gamba (1) napsal 03.11.2014 v 19:13+1

Bimbo ze Zizkova by za tuhle cestu asi trikrat umrel. Jinak palec hore za kuraz a vydz. Furt jsem tak nejak pri cteni pocital s tim, ze cesta zpet uz bude autem, ale kdyz jsi vyrazil zase na fichtlovi, tak to me dostalo.