globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava vůle předního brzdového kotouče na GSXR K1
4.5.2010 v 21:17
Ahoj
Moje GSXR r.v. 2000 má v označených místech na obrázku vůle. Potřebuju to opravit, ale nemám s tím žádnou zkušenost.

Řešilo se to tu někde ?
Kde mohu koupit na to materiál ?
...nebo kde a za kolik to opraví ?


3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava vůle předního brzdového kotouče na GSXR K1

4.5.2010 v 22:22 | Nahoru | #1
Zdeny88> Díky. První kdo mi trochu poradil.

Bohužel tam všici jen spekulujou a spíš to neřešej. I když moje gixero je otlučená okruhovka, tak bych do toho dal třeba litra, kdyby to šlo spravit. Protože při tlačení motorky (například do garáže apod.) to vydává zvuky jak kdyby to šlo plech na plech...

Toto by se instruktorovi taky nelíbilo:

(reakce na) Oprava vůle předního brzdového kotouče na GSXR K1

4.5.2010 v 22:43 | Nahoru | #2

0ndras>Zdeny88> Díky. První kdo mi trochu poradil.

Bohužel tam všici jen spekulujou a spíš to neřešej. I když moje gixero je otlučená okruhovka, tak bych do toho dal třeba litra, kdyby to šlo spravit. Protože při tlačení motorky (například do garáže apod.) to vydává zvuky jak kdyby to šlo plech na plech...

Toto by se instruktorovi taky nelíbilo:



Tak takhle nemůžeš mít vůli vůbec pouze (teď nevím jestli to je radiálně nebo axiálně) prostě před motorkou a vzal bys koutouč a zahejbal bys sním do boku tak to je v pořídku ale takhle jak to máš na tom videu je špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava vůle předního brzdového kotouče na GSXR K1

4.5.2010 v 23:14 | Nahoru | #3
0ndras> Za litra to nespravíš, tak se na to radši vykašli, opravdu to nic neudělá (přecijen je tam nějakých 8 nýtů a ty se jen tak najednou nestříhnou), jen to prostě vydává zvuky a pokud Ti vadí, tak stříkačkou cákni trochu silikonu pod nýty

Přenýtování jednoho kotouče vychází na cca 1500kč a nemá to smysl, protože za chvilku stojíš před stejným problémem, je to jen na chvilku. Suzuki prostě pro mě z neznámého důvodu vyrábí věnec z nějaký měkký slitiny a prostě se časem vymačká (asi odlehčovali na nepravým místě). Jediný způsob který mě napadl by byla kompletní úprava stávajících kotoučů a to tak, že se upraví (zvětší) plochy pro nýty jak na věnci tak na kotouči a poté se dají větší nýty, nebo ten rozumější způsob, koupit nové kotouče od nějakého výrobce zabývajícího se tím (nikoliv Suzuki), takže mě napadá třeba Braking a máš klid

A když prolezu datábazi zde, nebo inzerci, tak najdu několik GSX-R 600 2007, který už mají měněné kotouče za úplně jiné, takže by se Suzuki měla zamyslet

Naposledy editováno 04.05.2010 23:15:11

(reakce na) Oprava vůle předního brzdového kotouče na GSXR K1

6.1.2011 v 09:19 | Nahoru | #4
0ndras> Měl jsem také tento problém a proto jsem si nechal celý kotouč znovu přelisovat, neptej se mě na celý technologický postup, ale od té doby mám klid.Udělali mi to v Příboře u Nového Jičína u Marka Demla a s cenou jsem se vešel hóódně pod litr.Nevím, zda to ovšem nebylo ze známosti

Naposledy editováno 06.01.2011 09:24:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist