2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
Němec>na KN píšou víc vrstev, než jen jedna, tak nevím, podle fotky toho moc nevidím, JR co sem tam měl byl teda jednovrstvej, to je fakt.
jinak není bavlna jako bavlna - nahoře JR, dole KN
+ se mi moc nelíbí, že do vzducháče vede odfuk z klikovky + bavlněný jsou docela náchylný na přeolejování a míra kdy je málo kdy dost se poznává dost těžko, poznávání podle barvy moc nefunguje :)
jo tak tunici co blbnou s filtrama vetsinou rusi odfuk do airboxu.. udela se kondenzacni nadoba z te jde kondenzovany olej zpet do motoru a odfuk pres filtrik jako si dal na foto do atmosfery.. u okruhovek TLR to pry dokaze zntelne snizit teplotu motoru... ostatne tovrni superbike od yosh to ma v podsedlaku .. takze asi nakej vyznam to mit bude:
(oil catch tank)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
Stev>to já taky, chci si koupit pipercross a kdo mě asi inspiroval ...
hehe uz bych skoro mohl brat za ty doporuceni nejaky provize od prodejcu co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
Němec>assassin> já to myslel hlavně kvůli špinění filtru - kde je odfuk, tam je filtr znatelně špinavější a nejde to pořádně vyprat. oni teda varujou před motorovým olejem při impregnaci, ale teď mě napadlo, že ty filtříky jsou přece úplně stejný bavlněný filtry jako do sání, tak tomu asi obyčejnej motorák vadit nebude, ne?
ten motorovej olej "nelepi" jako ten co se to s nim impregnuje.. tzn filtr urcite nesposkodi, ale filtr pak nefiltruje. na tech odfukach je ucel aby plynove pary zkondenzovaly a tekly zpet do motoru.. kdyz je tam pretlak tak do atmosfery neni treba je filtrovat ten filtr je tam proto aby spis nelital do toho odfukoveho systemu bordel, kterej by pak stekl zpet do motoru s tim zkondenzovanym olejem...
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
někdy je KN hlubší a někdy má podélné žebrování místo příčného aby získal na ploše což změní prostupnost a zajistí lepší filtraci, olej ve filtru dělá taky svoje, drobné částice k němu přilnou díky vzájemné přitažlivosti molekul, takto mi to popsal kamarád který je filtrací živen.
dastr>assassin> Ahoj tady katafura. Ten KN filtr jsem chtěl kvůli nesmrtelnosti. Papírovku musím vyměnit za novou a ten KN stačí vyprat. Dvě výměny a penízky jsou doma . Nejde mi o výkon ani spotřebu. Mám cesťáka a tak chci jezdit
Přesně tak a ještě nastříkat , a trošku mi spadla spotřeba za mě KN
Naposledy editováno 10.02.2010 20:00:03
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
2. výkon motoru - ano ten bude s menší restrikcí v sání o něco vyšší. U závodniček se to vyplatí, tam se hledí na každý kůň a životnost se až tak neřeší.
Jinak je to něco jako placebo efekt kombinovaný s "tuzingem". Něco to přidá, něco vezme, ale hlavně s KN-kem jseš vo dost hustější bajker co do toho fakt vidí Já jsem si např. koupil hustej laďák (rozuměj otevřenou uřvanou koncovku co nemá s laděním nic společného) a jsem moc spokojen. Přestože to nepřidalo žádné koně, tak můj bajk řve jako kráva, pocitově trhá asfalt a kvůli tomu podvědomě jezdím o něco pomaleji. To jsem přesně chtěl a to mi stačí. Ale také mi spousty "odborníků" radilo, že bez KN to nemá smysl Člověk nesmí věřit všemu a placebo nemusí být samo o sobě vždy špatné....
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
SADLATY>Nemam na moto, tiez som sa pytal, zaujimalo ma to, ci to zlepsi priebeh krutiaceho momentu, spotrebu, zvysi vykon... ..zaver je taky, ze to ma skor psychologicky efekt, pokial do toho nechces investovat dalsie tisice. Podobne s vyfukovymi koncovkami - neviem, ci 4 koniky pri stokonovej masine naviac stoja za tie peniaze, vacsinou je z ladaku iba vacsi randal, pokial zase neurobis k tomu dalsie upravy, co su dalsie tisice. A nakoniec zistis, ze po vsetkych tych investiciach si mohol kupit radcej moto s vacsim objemom a mas to optimalizovane od vyrobcu. Ine asi je, ak upravujes ss, z ktoreho sa snaziz vytlacit maximum a dobra je ti kazda kobylka pod zadkom naviac. Mam dojem, ze prave teraz niekedy som cital nejaky cesky casak a tam chalanisko, co preteka prave toto popisoval, ze je 80% ludi, co jazdia na okruhu pripisuju najvacsiu vahu vykonu motorky a pritom najdolezitejsi faktor je clovek - jazdec. Len, ze to chce pocut strasne malo ludi, lebo lepsie je sa vyhovorit na slabsiu motorku...
jj. je to o tom vemenu co na tom sedí, když je olšovej tak mu nepomůže nic...není mířeno na nikoho z vás pouze tak všeobecně...
assassin>jo tak tunici co blbnou s filtrama vetsinou rusi odfuk do airboxu.. udela se kondenzacni nadoba z te jde kondenzovany olej zpet do motoru a odfuk pres filtrik jako si dal na foto do atmosfery.. u okruhovek TLR to pry dokaze zntelne snizit teplotu motoru... ostatne tovrni superbike od yosh to ma v podsedlaku .. takze asi nakej vyznam to mit bude:
(oil catch tank)
už zase začínáš, s těmi komponenty na TLR od Yosh co se nedaj nikde koupit ach, jo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |