globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
9.2.2010 v 20:04
Potřebuji vyměnit vzduchový filtr na motorce a rozhoduji se mezi normálním a sportovním KaN. Ten sportovní každý vychvaluje , ale větší propustnost vzduchu se musí projevit v horší filtraci. Nerad bych motoru uškodil. U toho sportovního mě láká pratelnost a tudíž dlouhá životnost. Dík za rady. Tomáš.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

13.2.2010 v 09:07 | Nahoru | #1
Nemam na moto, tiez som sa pytal, zaujimalo ma to, ci to zlepsi priebeh krutiaceho momentu, spotrebu, zvysi vykon... ..zaver je taky, ze to ma skor psychologicky efekt, pokial do toho nechces investovat dalsie tisice. Podobne s vyfukovymi koncovkami - neviem, ci 4 koniky pri stokonovej masine naviac stoja za tie peniaze, vacsinou je z ladaku iba vacsi randal, pokial zase neurobis k tomu dalsie upravy, co su dalsie tisice. A nakoniec zistis, ze po vsetkych tych investiciach si mohol kupit radcej moto s vacsim objemom a mas to optimalizovane od vyrobcu. Ine asi je, ak upravujes ss, z ktoreho sa snaziz vytlacit maximum a dobra je ti kazda kobylka pod zadkom naviac. Mam dojem, ze prave teraz niekedy som cital nejaky cesky casak a tam chalanisko, co preteka prave toto popisoval, ze je 80% ludi, co jazdia na okruhu pripisuju najvacsiu vahu vykonu motorky a pritom najdolezitejsi faktor je clovek - jazdec. Len, ze to chce pocut strasne malo ludi, lebo lepsie je sa vyhovorit na slabsiu motorku...

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

13.2.2010 v 09:33 | Nahoru | #2

SADLATY>Nemam na moto, tiez som sa pytal, zaujimalo ma to, ci to zlepsi priebeh krutiaceho momentu, spotrebu, zvysi vykon... ..zaver je taky, ze to ma skor psychologicky efekt, pokial do toho nechces investovat dalsie tisice. Podobne s vyfukovymi koncovkami - neviem, ci 4 koniky pri stokonovej masine naviac stoja za tie peniaze, vacsinou je z ladaku iba vacsi randal, pokial zase neurobis k tomu dalsie upravy, co su dalsie tisice. A nakoniec zistis, ze po vsetkych tych investiciach si mohol kupit radcej moto s vacsim objemom a mas to optimalizovane od vyrobcu. Ine asi je, ak upravujes ss, z ktoreho sa snaziz vytlacit maximum a dobra je ti kazda kobylka pod zadkom naviac. Mam dojem, ze prave teraz niekedy som cital nejaky cesky casak a tam chalanisko, co preteka prave toto popisoval, ze je 80% ludi, co jazdia na okruhu pripisuju najvacsiu vahu vykonu motorky a pritom najdolezitejsi faktor je clovek - jazdec. Len, ze to chce pocut strasne malo ludi, lebo lepsie je sa vyhovorit na slabsiu motorku...



jj. je to o tom vemenu co na tom sedí, když je olšovej tak mu nepomůže nic...není mířeno na nikoho z vás pouze tak všeobecně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist