globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VTR (eFko) a laďáky
 
17.12.2007 v 00:17
Čest lidi, jak je to ve skutečnosti s VéTééRem a laďákama? Někdo tvrdí "nutno přetryskovat", někdo "nechat tak", někdo "přizvednout jehly" atd. a pak je z toho jeden debil (jakože já). Je asi jasné, že výměnou orig za otevřené laufy se něco změní, teď záleží co... Pokud přetryskovat, tzn. koupit sadu dynojet a máme další problém, je tam 6 různých trysek, tak jakou použít? Nechci s tím nějak prudit, ale nahodit na moto laďáky a pak zjistit, že ho.no jede, není nic pro mě :P Nemluvě o tom, že motoru to asi taky moc prospívat nebude. Za to já budu rád, za každou radu. Díkes

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 08:42 | Nahoru | #1
Mileek>Já měl před 6 roky firestorma a dal sem na to karbonový tenaxy a úplně v pohodě.

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 09:34 | Nahoru | #2
Mileek>VTR sem s ladákama už koupil ale karbec sem měl rozebraný a nebyl tam ani otevřený filtr ani jiné trysky a jelo to *yes* takže žádný zásah není třeba jen ti to pak bude mírně střílet do výfuku

Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 10:03 | Nahoru | #3
Já už jsem to s laďákama LeoVince koupil,mám tam i Dinojetkit a KN filtr.Podtlaky mi srovnávaly podle toho co tam mám,takže nevím.Až tam dáš laďáky tak bych nechal udělat jenom podtlaky,jinak se může stát že ti to bude víc papat.Možná ti to i sebere nějakýho toho koňě ale ten zvuk za to stojí!!!

Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 10:06 | Nahoru | #4
záleží asi podle výfuku, VTR má už od výroby o něco bohatší směs, takze třeba to bude v pohode, kazdopadne pokud máš možnost to nechat seřídit tak bych neváhal *yes*

Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 11:06 | Nahoru | #5
nejdřív je tam dej a projeď to....jesli se ti nebude líbit výsledek...tak to nech poladit. Kámoš má VTR a vždykcy když se někde ptal na laďáky, tak mu řekli že musí i trysky a vzducháč...tak nevim...možná na tom něco bude

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 18:11 | Nahoru | #6
Mileek> měl jsem VTR dva roky a měl jsem tam výfuky od www.moto-sharon.cz a byl jsem spokojenej supr zvuk, když jsem zavřel plyn z votáček tak si občas trochu střelila ale jinak v poho, nic jinýho jsem tam nedával, a když jsem s tim byl na sraze na kole štěstí (na brzdě) tak 111 koní a krouťák už nevim ale křivka pěkná bez děr

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 20:18 | Nahoru | #7
:P klasika, sto lidí, sto názorů, ale i tak dík za rady, od každého nějaký zajímavý postřeh... to, že bez seřízení a dynojetu půjde výkon dolů si myslím taky, ale radši 3 koně míň, ale za to 10dB víc :) No asi to bude chtít fakt na brzdu a zjistit, co tomu chybí... hlavně poladit směs no *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 20:23 | Nahoru | #8
Mileek>Tak s nárustem výkonu bych určitě nepočítal, ale rozhodně si nemyslím, že ti otevřený výfuky (záměrně neříkám laděný ale otevřený) uberou nějaký koně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 17:56 | Nahoru | #9
Nevím jak na eFku, ale známému na SP1 ubraly koncovky Scorpion cca 5 oslů... ale zato měl plynulejší křivku, jak na výkon, tak na krouťák. Prostě alchymie... :P

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 18:38 | Nahoru | #10
Mileek>nevím já jsem na brzdě nebyl s origo výfukama tak to nemůžu porovnat, v každým případě dát ještě vtší trysky tak bych za sebou musel tahat cisternu bo to VTR žralo jak hovado i s origo výfukama i s otevřenýma ale co prostě se mi líbilo, a bylo na něm supr svezení, krom toho tak žerou prej všechny

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 19:00 | Nahoru | #11
jojo, papá si to pěkně, jezdím kolem 8mi litrů (už 2 roky) :/ Ale asi s žádným litrem se nedá jezdit "za hubičku"... a GSX-R 750 r.v.93 mi brala taky tak *no* Jinak hlavních trysek v dynojet sadě je celkem 6, stačí vybrat tu správnou (k tomu správnému filtru a těm správným laufům), vyměnit jehly, posunout šoupátka a VTR se s tím dá vyladit tak, že si bere pod 7 litrů, ale musí si s tím fakt někdo vyhrát. Jsem asi "old school" páč preferuju karbce, ale v tomhle mají stříkačky fakt výhodu... stačí koupit commander, nahrát mapu a hotovo... taková SP2 by mi voněla no :thmubup:

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 19:15 | Nahoru | #12
Mileek>neřeším to u karbce a neřešil bych to ani u stříkačky, já dávám výfuk kvůli vzhledu a zvuku, myslím si že řešit takový věci u motorky na ježdění na silnici nebo i na občasný svezení na okruhu jen tak pro zábavu nemá cenu

Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 20:04 | Nahoru | #13
Já mám laďáky Scorpiony a rozdíl jsem nepoznal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist