paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda VTR (eFko) a laďáky
 
17.12.2007 v 00:17
Čest lidi, jak je to ve skutečnosti s VéTééRem a laďákama? Někdo tvrdí "nutno přetryskovat", někdo "nechat tak", někdo "přizvednout jehly" atd. a pak je z toho jeden debil (jakože já). Je asi jasné, že výměnou orig za otevřené laufy se něco změní, teď záleží co... Pokud přetryskovat, tzn. koupit sadu dynojet a máme další problém, je tam 6 různých trysek, tak jakou použít? Nechci s tím nějak prudit, ale nahodit na moto laďáky a pak zjistit, že ho.no jede, není nic pro mě :P Nemluvě o tom, že motoru to asi taky moc prospívat nebude. Za to já budu rád, za každou radu. Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 20:18 | Nahoru | #1
:P klasika, sto lidí, sto názorů, ale i tak dík za rady, od každého nějaký zajímavý postřeh... to, že bez seřízení a dynojetu půjde výkon dolů si myslím taky, ale radši 3 koně míň, ale za to 10dB víc :) No asi to bude chtít fakt na brzdu a zjistit, co tomu chybí... hlavně poladit směs no *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

17.12.2007 v 20:23 | Nahoru | #2
Mileek>Tak s nárustem výkonu bych určitě nepočítal, ale rozhodně si nemyslím, že ti otevřený výfuky (záměrně neříkám laděný ale otevřený) uberou nějaký koně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist