paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda VTR (eFko) a laďáky
 
17.12.2007 v 00:17
Čest lidi, jak je to ve skutečnosti s VéTééRem a laďákama? Někdo tvrdí "nutno přetryskovat", někdo "nechat tak", někdo "přizvednout jehly" atd. a pak je z toho jeden debil (jakože já). Je asi jasné, že výměnou orig za otevřené laufy se něco změní, teď záleží co... Pokud přetryskovat, tzn. koupit sadu dynojet a máme další problém, je tam 6 různých trysek, tak jakou použít? Nechci s tím nějak prudit, ale nahodit na moto laďáky a pak zjistit, že ho.no jede, není nic pro mě :P Nemluvě o tom, že motoru to asi taky moc prospívat nebude. Za to já budu rád, za každou radu. Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 19:00 | Nahoru | #1
jojo, papá si to pěkně, jezdím kolem 8mi litrů (už 2 roky) :/ Ale asi s žádným litrem se nedá jezdit "za hubičku"... a GSX-R 750 r.v.93 mi brala taky tak *no* Jinak hlavních trysek v dynojet sadě je celkem 6, stačí vybrat tu správnou (k tomu správnému filtru a těm správným laufům), vyměnit jehly, posunout šoupátka a VTR se s tím dá vyladit tak, že si bere pod 7 litrů, ale musí si s tím fakt někdo vyhrát. Jsem asi "old school" páč preferuju karbce, ale v tomhle mají stříkačky fakt výhodu... stačí koupit commander, nahrát mapu a hotovo... taková SP2 by mi voněla no :thmubup:

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 19:15 | Nahoru | #2
Mileek>neřeším to u karbce a neřešil bych to ani u stříkačky, já dávám výfuk kvůli vzhledu a zvuku, myslím si že řešit takový věci u motorky na ježdění na silnici nebo i na občasný svezení na okruhu jen tak pro zábavu nemá cenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist