globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VTR (eFko) a laďáky
 
17.12.2007 v 00:17
Čest lidi, jak je to ve skutečnosti s VéTééRem a laďákama? Někdo tvrdí "nutno přetryskovat", někdo "nechat tak", někdo "přizvednout jehly" atd. a pak je z toho jeden debil (jakože já). Je asi jasné, že výměnou orig za otevřené laufy se něco změní, teď záleží co... Pokud přetryskovat, tzn. koupit sadu dynojet a máme další problém, je tam 6 různých trysek, tak jakou použít? Nechci s tím nějak prudit, ale nahodit na moto laďáky a pak zjistit, že ho.no jede, není nic pro mě :P Nemluvě o tom, že motoru to asi taky moc prospívat nebude. Za to já budu rád, za každou radu. Díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 17:56 | Nahoru | #1
Nevím jak na eFku, ale známému na SP1 ubraly koncovky Scorpion cca 5 oslů... ale zato měl plynulejší křivku, jak na výkon, tak na krouťák. Prostě alchymie... :P

(reakce na) Honda VTR (eFko) a laďáky

18.12.2007 v 18:38 | Nahoru | #2
Mileek>nevím já jsem na brzdě nebyl s origo výfukama tak to nemůžu porovnat, v každým případě dát ještě vtší trysky tak bych za sebou musel tahat cisternu bo to VTR žralo jak hovado i s origo výfukama i s otevřenýma ale co prostě se mi líbilo, a bylo na něm supr svezení, krom toho tak žerou prej všechny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist