nemohu nikde najít, jak na to.
Z Číny mám vyhřívaní na rukojeti. Jsou to 2 odporové dráty spojené do série. Každý v obalu. To se izolačkou přichytí ke gripu. Z druhých konců odporových drátů vedou 2 vodiče. Kam je připojit?
Nejprve jsem je dal na baterii(přímo na + a -. To vyhřívání má do série vypínač. Když dojedu do cíle, musím vypínač vypnout, jinak si vybiju baterii. Toto řešení hřeje jak cyp. Skoro to pálí.
Zkusil jsem tedy dát volné vodiče na přední žárovku(potkávačky). Prostě na oba kontakty po jednom vodiči. V tomto případě vyhřívaní hřeje spíše vlažně, ale zato jen když je nakopnuto.
Zkusil jsem i zapojení, kdy jsem dál vyhřívaní do série s přední žárovkou(potkávačkou). Jenže to nesvítí žárovka. Asi je úbytek napětí příliš velký.
Kde tedy zapojit vodiče, aby vyhřívaní šlo jen při chodu motoru a zároveň to hřálo jak má?
děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napojení vyhřívaní rukojetí na elektriku
kerut píše: Mimísek> nn v druhem odstavci pise ze to dava na zarovku potkavacky paralelne a moc to nehreje, az ve tretim odstavci to dava do serie a nesviti svetla..
takhle, nerozváděl jsem nepodstatné věci. Před zimou jsem to dal na baterii. Nemám v garáži místo rozdělávat skútr uvnitř a venku kosa... Někdy v červnu jsem skútr celý rozdělal, očistil, natřel rezavý rám, povyměňoval vadné díly... a že dám vyhřívaní někde jinde, než na tu baterii. Dal jsem na světlo, ale moc to nehřálo. Zkusil jsem i to seriové zapojení, ale to nesvítilo světlo. Věděl jsem, že tam je úbytek napětí na vyhřívaní a tak to světlo bude mít problém. Ale potřeboval jsem zjistit, proč to moc nehřeje, tak jsem zkoušel ledcos. Jestli to mám dobře zapojené. Přes léto jsem to moc neřešil, bo nebyl čas. Včil jsem se k tomu zase ohnul, měřil, zjišťoval, napsal jsem zde. Nicméně, mám podezření, že jsem měl na světle zaoxidovaný kontakt. Když jsem pak měřil, musel jsem ho ošmirglovat, bo jsem nenaměřil nic. Drát, co vede od vyhřívaní, možná někde slabě doléhal velmi malou plochou na nezaoxidovanou část. Asi to hřálo na tomto místě :D Pak jste mě tedy inspirovali tím relém. Ale stejnosměrné relé na střídavém napětí vrnělo... Odpoledne se na to vrhnu a není boha.
Osobně bych napřed prozkoumal-dal do popřádku elektroinstalaci jako takovou, dobrou baterku, změřil dobíjení a pak bych si teprv hrál s heftama.
Jinak mám je taky na všem, bez toho si motorku už neumím představit, pokud na tom mám jet někam dál a nemám jistotu, že nebude lejt atd..
Naposledy editováno 29.08.2022 09:11:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skútr přestane táhnout Peugeot Vivacity 50 | kolomajzna | 7 | 5.6.2023 v 09:41 kolomajzna |
Jak proměřit CDI Peugeot Vivacity 50 | Jirkayamaha12 | 9 | 27.10.2022 v 19:42 puffybodie |
Peugeot Vivacity 50 2t Peugeot Vivacity 50, Peugeot Vivacity New 50 | Jirkayamaha12 | 5 | 23.10.2022 v 03:54 finekohana45 |
Přední vidlice na Peugeot Vivacity 50 Peugeot Vivacity 50 | kolomajzna | 5 | 26.5.2022 v 20:00 Yaluroo |
Čerpadlo oleje. Peugeot Vivacity 50 | beta53 | 3 | 19.5.2022 v 21:18 kolomajzna |